Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Ipperu

Sivuja: 1 ... 13 14 15 [16] 17 18 19
451
Traxxas / Vs: Traxxas X-Maxx
« : 30.01.16 - klo: 09.40 »
Se on se kylmyys ja muovi  :wink:

JA paino. Iso auto ei tarvitse lujaa vauhtia, kun tuolla massalla johonkin kovempaa osuu niin damagea tulee. Huomaahan sen jo Emaxxistakin. Naapurin kanssa kun ollaan oltu ajelemassa tässä vuoden aikaan niin 10 kerrasta 1:n kerran olemme "juhlistaneet"sitä että hänen autostaan ei mitään mennyt rikki. Spedestä on  mennyt yksi eturipustus.

452
Polttisautot / Vs: Apua!?
« : 29.01.16 - klo: 19.35 »
Onko ketään hämeenlinnan alueelta joka huoltais polttisauton? (Kyosho dbx kyseessä)
Koska Itsellä ei ole pahemmin kokemusta noista.

Kannattaa ehkä kertoa tarkemmin MITÄ huoltoa autosi kaipaa. En usko että moni lähtee ihan hyvää hyvyyttäänkään tuosta vaan lupailemaan jos ei ole yhtään tietoa minkälaista huoltoa pitäisi tehdä.

Auton huoltaminen kuuluu harrastukseen ja on mukavaa, jos on aikaa ja hyvät työkalut. Siitä saa näin itsekin noviisina hyvän fiiliksen kun onnistuu.

Mutta anyway, varmaan Kyoshon jälleenmyyjiltä voi myös kysyä huollosta. Osa varmaan tarjoaa myös huoltopalvelua.


453
Yleinen keskustelu / Vs: Minkä auton ostan -osio
« : 28.01.16 - klo: 21.31 »
tervehdys kaikille rc autojen parissa harrastaville henkilöille.  nyt olis tarvetta jollekkin pienelle autolle jota vois käskyttää myös sisätiloissa. pojalle ostin keväällä axialin jeep wranglerin jolla nyt pihalla sitten kikkailtu. nyt itse alkanut himottaa ajella sisällä, mutta ulkona pitäis  pystyä myös sudittelemaan. eli koko saisi olla jotain mini z luokkaa. mitenkään merkki rasisti en ole kun kokemusta ei ole kun tosta kravellerista ja nuorena itellä oli pari maruin autoa. niitä ei onneksi taideta enää valmistaa. eli mahdollisimman toimivaa ja kesävää kampetta olen etsimässä. tua mini z nyt vaan vähän niin kun herätti kiinnostuksen kun kyosohon liikkeessä semmoisen näin. niin ja sitten vielä semmoinen juttu että en ole penaalin terävinkynä noissa ulkomailta tilaamisissa. eli jos sen auton ja niitä viri \ varaosia sais
 ihan suomesta tilattua niin olis hieno juttu.

Tässä olisi,jopa harjattomana:

http://fi.eurorc.com/product/11844/team-losi-124-micro-scte-4wd-rtr


 Tuon koko luokan auto on kyllä mielestäni ulkokäyttöön "alamittainen",mutta se on henk.koht. mielipiteeni.

454
Yleinen keskustelu / Vs: Noobikysymykset
« : 26.01.16 - klo: 16.50 »
Oiskohan jollain kokemusta nopeussäätimen,Speed Passion Granturismo 2.0v:n manuaalisesta ohjelmoimisesta? Olen yrittänyt saada race moodia pois, kun siinä ei ole pakkia. :smiley: Olen ladannut ohjeet ja päässyt kohtaan:

1. Laita esc  päälle ja paina samalla setup nappulaa, esc alkaa vilkuttaa punaista, pidä setup nappi päällä ja esc väläyttää kerran vihreää ja vapauta setup -nappi

MUTTA SITTEN kun ohjeen mukaan painan uudestaan set up -napin pohjaan nIin esc EI vilkauta  kerran punaista (race mode) eikä 2 kertaa punaista (brake/reverse) vaan palaa vain punaisena yhtenään....  :sad:

455
Yleinen keskustelu / Vs: Mitä teit tänään rc- autoosi?
« : 26.01.16 - klo: 13.20 »
"Budjetti-Tourinki" Tamiya herätettiin eloon. Asensin vanhan, pakin pohjalla lojuneen combon ( SP Gran Turismo 2 ja SkyRc Toro ARES 5.5t), pinionin ja vastarin. Lähettimenä HK Trackstar TS4S D-Spec.Nyt vaan rata puuttuu...😊


456
Laita sitten storage -moodilla purkamaan,  0.5A -1.5A. Noin päin helpompi, eikä mene niin kauan. Täytyy myöntää, että kerran olen käyttänyt 3S akkuun tuota moodia,mutta akun kapasiteetti oli joku 3900mah.

457
Mulla Skyrc e6650 -laturi ja 1.5A on storage-moodilla on suurin amppeerimäärä. Isompaa ei saakaan. Mutta varaudu pitkään "latausaikaan". En käytä Storage -moodia koskaan,kun en jaksa odotella latausaikaa.  Jos akku tyhjä niin lataan akun noin 50%:Iin balance-ohjelmalla ja pistän pussiin. Täydet akut ajan loppuun. Eipä ole akut tuosta kohtelusta kärsineet. Aika turha minusta koko Storage-moodi.

458
"Kotikatu" ...Stampede...2wd... castle 5700kv... 2S... laparenkaat... Tuore lumipeite....-nastaa touhua akullisen verran, keula vaan ei oikein tahtonut pysyä maassa ja auto oli niiiiiiiin lumessa jokapaikasta kun olla ja voi. Onneksi kompuralla sai auton vaivatta puhtaaksi.  :laugh:

459
Sähköautot / Vs: LiPo akut autokäytössä.
« : 19.01.16 - klo: 21.48 »
No minä tilasin "spedeeni" viikonloppuna tämän:

http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__17272__Turnigy_nano_tech_5800mah_2S2P_30_60C_Hardcase_Lipo_Pack_ROAR_APPROVED_.html


Älä siihen 3S:ään lähde, poltat vain noparin ja moottorin jossain vaiheessa.

Kiitos, joo kyllä toi 2S varmasti riittää :D aikasemmin ollut kyllä myös 3S. saako tuohon vielä sopivan liittimen samalla kertaa? hobbykingistä?

Tarkoitin tuossa edellisessä kokosettiä, johto+liitin. Mukana tulee johdot, johon voi kolvata trx-liittimen.

460
Sähköautot / Vs: LiPo akut autokäytössä.
« : 19.01.16 - klo: 21.36 »
Ei näköjään,mutta esim. Hobbylinnasta löytyy. Tai sitten hommaat liittimet ja kolvaat. 3s:ää on myös kokeiltu,mutta lämpöongelmat ja liika voima teki ajosta turhan "vaikeaa". Ei ollut Velineon combo kyseessä vaan castlen sidewinder.

461
Sähköautot / Vs: LiPo akut autokäytössä.
« : 19.01.16 - klo: 20.46 »
No minä tilasin "spedeeni" viikonloppuna tämän:

http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__17272__Turnigy_nano_tech_5800mah_2S2P_30_60C_Hardcase_Lipo_Pack_ROAR_APPROVED_.html


Älä siihen 3S:ään lähde, poltat vain noparin ja moottorin jossain vaiheessa.

462
Sähköautot / Vs: Arrma merkistä kokemuksia
« : 19.01.16 - klo: 14.38 »
Joo, Suomessa on joitakin kauppoja jotka myy ARRMA autoja, mutta varaosia on aika heikosti saatavilla, tosin tuolla hobbyfactoryllä homma on hanskassa.
Jos tosiaan ulkomailta tilaaminen ei ole ongelma, niin suosittelisin kokeilemaan.
Mutta jos ei onnistu, niin kannattaa pysyä merkeissä joihin saa osia Suomesta, tosin voihan se olla niinkin, että tukusta saa varaosia nopeastikkin.

Tuo Kraton perustuu Team Durango DEX8T autoon, ainakin mitä tuolta yhdeltä sivulta luin.

Näistä suomalaisista kaupoista saa ARRMA autoa.

www.hobbyfactory.fi
www.rcm.fi
www.hobbylinna.fi
www.hobbitti.fi

Firman kotisivut.

http://www.arrma-rc.com/

Minkä maalainen tää ARRMA on?
Jenkeissä ei esim dollar hobbyzillä ole ainakaan vielä tuon auton osia myynnissä.

Ei ole ukomailta tilaaminen ongelma. Tottunut vain siihen, että välillä on voinut hakea osaa 15 min automatkalla (Hobbylinna) ja saanut neuvojakin kaupan päälle, tällainen vasta-alkaja kun olen. ☺  Mutta suurimman osan on joutunut kyllä tilaamaan kuitenkin. Alkaa kyllä Kraton 6s kelata tuolla listallani kärkeen ,kun "kevätauton"hankinta lähestyy. JOS tuo HF pystyy hankkimaan osia inhimillisellä aikataululla. Harmi,kun ei ole mitään kokemusta em. kaupasta.

463
Sähköautot / Vs: Arrma merkistä kokemuksia
« : 19.01.16 - klo: 13.27 »
Muistaakseni Arrma:n "kisa" 1/8 buggyllä ajettiin viime kesänä yksi M8e osakilpailu ja hienosti laite toimi.

Olishan tuollainen 6s bashaus auto aivan mieletön. Team Durango Dex8:n verrattuna siinä on kestävämpi moottorin kiinnitys ja metalli spurri. Sähköt on roiskeveden kestävät.

Autoja myy ainakin Hobbyfactory suomessa. http://www.hobbyfactory.fi/tuotteet/rc-autot-sahkoautot?mf=arrma&pg=1 ja varaosia löytyy hyllystä.

Autoja heiltä löytyy,mutta varaosat tässä:

http://www.hobbyfactory.fi/tuotteet/rc-autot-varaosat?mf=arrma&pg=1

464
Sähköautot / Vs: Arrma merkistä kokemuksia
« : 19.01.16 - klo: 11.44 »
https://www.youtube.com/user/UltimateRCnetwork/videos

Tuolta kanavalta löytyy yksi jos toinenkin ARRMA:n laite arvioituna. Hyviä videoita muutenkin. Sääli kun kyseinen henkilö ei enään noita videoita tee  :undecided:

Youtube -kanava: Aussie RC Playgroundissa on tuoreempia kokemuksia ja niiden takia merkkikin alkoi kiinnostaa.

465
Sähköautot / Vs: Arrma merkistä kokemuksia
« : 19.01.16 - klo: 11.36 »
Onko näitä kellään? Aika vähän keskustelua tuntuu olevan. Taitaa olla niin, että HPI ja Traxxas jyrää Suomessa RTR-merkeissä, kun niille löytyy vahvaa edustusta. Ja esim. halvempaa Team c:n truggya tuntuu jokunen löytyvän. Silläkin ainakin virallinen maahantuoja. Jonkun(kauppiaan) pitäisi panostaa merkkiin täällä niin merkki yleistyisi. Mutta taas tullaan siihen, että jo nykyisiltä vahvoilta merkeiltä löytyy jo vastaavia autoja...

466
Sähköautot / Vs: Arrma merkistä kokemuksia
« : 19.01.16 - klo: 10.33 »
Itsekin samaa merkkiä miettiessä ja lukuisia youtube-videoita läpi kahlanneena, ja laadusta vakuuttuneena eteen vain nousee yksi kysymys: Varaosien saanti kotimaasta?  Ei taida Suomi-kaupat hirveästi pitää hyllyssä..?Joutuisiko siinä olemaan sitten ulkomaisten nettikauppojen varassa?Se yhtälö ei ainakaan tällä hetkellä nappaa vaikka yhtä helpostihan sieltäkin tavaraa kuin kotimaastakin, mutta pikkkuosien toimitusmaksut voivat vain nousta taivaisiin. Mutta tarvisko noihin kokoaika osia olla haalimassa kuin niin kestäviltä vaikuttavat. Lähinnä mietin: Kraton, Talion ja Typhon (vaimikäseoli, buggy 1/8!?)

467
Viikonlopun saldoa:

1 kpl Turnigy nanotech 2s 5800 mah -akku
1 kpl pussi akunpidikkeitä
1 kpl Turnigy Trackstar ohjain vastareineen ( specially made for Drifting..? Luoja tietää kuinka sitten toimii...)
2 kpl Louise monsterivanteita 2.8
2 kpl Pro-Line Sand Paw -laparenkaat 2.8
1 kpl purkki Pro-Line rengasliimaa


468
Yleinen keskustelu / Vs: Carbon pro akku turvoksissa
« : 17.01.16 - klo: 00.02 »
Uskaltaako ladata?kesällä ajon jälkeen akku turvoksissa.vasta n.10 kertaa ajettu.käsittääkseni noiden akkujen pitäisi kestää team Orion Carbon pro 14,8V 6400 90c.


No ei kannata. Sinuna veisin jonnekin ulos säilytykseen, palamattomaan paikkaan ja hankkiutuisin pikaisesti eroon, esim. elektroniikka/kodinkone -liikkeiden pitäisi ottaa vastaan lipoakut. Oletko säilyttänyt varastointijännitteessä ja muuten käsitellyt ,kuten lipoakkua kuuluu käsitellä?  Jos olet, niin kuva akusta ja reklamaatio myyjälle.

469
Traxxas / Vs: Traxxas Slash 4x4
« : 16.01.16 - klo: 18.00 »
Oisit ostanut "speden"heti kerralla.☺ Noiden aluosien kanssa varmaan kannattaa olla tarkkana mihin laittaa. Kun alu ei anna periksi niin sitten joku muu paikka antaa.Aluosa maksaa aika "reippaasti",joiden hinnalla vakiopalikoita ostaa aika kasan.

On tässä enemmän vaihtoehtoja. Radalle pitää ostaa pudotettu kori ja bashaukseen tää peruskori. Spede olis tietty ollu kiva kanssa, mutta enemmön vaihtoehtoja lässin kanssa. :)

Kannattaa lukea vähän tuota "Minkä auton ostan" -osiota. Siellä on aika vahvoja perusteita sille,että radalle ja bashaukseen ei ole mitään kompromissiratkaisua. Jos radalla aikoo olla nopea niin siihen on ihan muun merkkiset autot kuin Traxxas. Traxxas-autot on tehty bashausautoiksi. Siksi esim. Slahista ei löydy vakiona niin paljon säätöjä kuin muista radalle tarkoitetuista autoista,mutta varmaan on loistava bashauspeli ja voi radalla sillä hauskaan pitää,mutta ei sillä voitoista kamppailla.

470
Traxxas / Vs: Traxxas Slash 4x4
« : 15.01.16 - klo: 23.40 »
3 ajoa takana, 2 ulkona ja 1 radalla. Ja jo tuli tolppa ja voitti korin...

https://www.dropbox.com/s/1wom1uxhvsa70n2/2016-01-15%2019.26.24.jpg?dl=0&preview=2016-01-15+19.26.24.jpg

Tästä se nyt sitten alkaa. Varmaan vaihdetaan ensin koria ja siitä eteenpäin. Tarkoitus lähtea 2.8" vanteille ja kapeemmalle korille. Sitten vähän kestävämpää alumiinipalikkaa kriittisiin paikkoihin. :)

Oisit ostanut "speden"heti kerralla.☺ Noiden aluosien kanssa varmaan kannattaa olla tarkkana mihin laittaa. Kun alu ei anna periksi niin sitten joku muu paikka antaa.Aluosa maksaa aika "reippaasti",joiden hinnalla vakiopalikoita ostaa aika kasan.

471
Traxxas / Vs: Traxxas E-Revo
« : 14.01.16 - klo: 22.04 »
Moi.
Mikäs ois hyvä combo sarja tuohon e revoon mikä olisi alle 100€?
Ja onko sellaista vastaria olemassa missä on kaksi nopari paikkaa vai pitääkö johtoja modata?
Kimi

Tässähän on yksi -tuohon hintaa. Aika pienellä budjetilla menet kuitenkin, kun sentään E-Revo kyseessä...

http://www.modellbau-metz.com/carson-dragster-sport-brushless-combo-4s-waterproof.html

472
Yleinen keskustelu / Vs: Minkä auton ostan -osio
« : 12.01.16 - klo: 22.18 »
Pihalla ehkä ihan kelvollinen. Radalle... Tuskin.

Joo..bashinkiin tarkoitin. Joku kokeneempi tässä/vanhassa ketjussa sanoikin,että kompromissiratkaisua ei olekaan ja siihen itsekin uskon. Rata/kilpa-pelit erikseen. Pihabashinkiin kuitenkin edullinen ja hyvä vaihtoehto.

473
Yleinen keskustelu / Vs: Minkä auton ostan -osio
« : 12.01.16 - klo: 21.35 »
Minä luen tätä ketjua, vaikka olen lähes varma että autoni tulee olemaan SC10. Kunhan imen tietoa ja eihän sitä koskaan tiedä vaikka mieli vielä muuttuisikin.

Lainaus
Hobbywingistä perustelut on aikaisemmassa viestissä.

Ei pahalla, mutta et mielestäni perustele Hobbywing:iä mitenkään paitsi että allekirjoituksessasi on tuo merkki mainittu.


Asso on aina asso mutta en tiedä astunko jonkun varpaille kun uskallan ehdottaa edullista vaihtoehtoa, joka nyt oman kokemuksen pohjalta on aivan kelpoinen. http://www.wheelspinmodels.co.uk/i/230524/  . Eikä ole osat hinnankirossa vaikka samalla tilaa pakkiin.


Minusta tämä vaikutti mielenkiintoisemmalta -ei hinnalla pilattu, 4x4 ja Brushless:

http://www.wheelspinmodels.co.uk/i/242280/


474
Yleinen keskustelu / Vs: Omat RC-Videot
« : 06.01.16 - klo: 21.15 »
26 asteen pakkasella jäätyneen joen pinnalla oli mukava käydä puuterilunta viskomassa, liukasta vain oli mutta hauskaa, tosin toista akullista ei prkl pirukaan ois ajanut kun sormet jääty.
! No longer available


Kun tuota videota klikkaa niin "juutube" ilmoittaa,että "Video ei ole käytettävissä" -tiedoksesi...

475
Yleinen keskustelu / Vs: Vs: HPI Blitz
« : 06.01.16 - klo: 20.55 »
Lainaus

Tässähän on sulle soiva peli ja jos kisoihin haluat niin päivittäminen näyttäisi olevan aika helppoa. Hintakin ihan kohdillaan.

http://fi.eurorc.com/product/1610/teamc-tr2-rtr-brushless-short-course---eurorc-edition

Lainaus
Miten tuo on parempi kuin Blitz? Sen runko näyttää ihan samanlaiselta perustakamoottoricorrilta.

Lainaus
Pitää kysyä Eurorc:ltä. Ainakin se on halvempi hinnaltaan. Kysymyksen voisi kysyä toisinpäin: Mitä Blitzissä saa enemmän tuolla 60 Eur:n lisähinnalla?

Ihan mielenkiintoiseltahan tuo TeamC TR2:n vaikuttaa, mutta tuossa paketissa ei vain ole kerrottu mitään tarkempia tietoja tuosta moottori/nopari-paketista... tai ainakaan tällainen noobi ei ymmärrä, että onko tuossa hyvä vai huono moottori verrattuna tuohon Blitz Flux:n MMH-4000KV moottoriin ja EMH-3S BRUSHLESS ESC:n.
http://www.hpiracing.com/fi/part/112851
http://www.hpiracing.com/fi/part/112850

Ja mitenkä tuollaiseen TeamC:hen varaosien saatavuus? HPI:n on jälleenmyyjä tarvittaessa tässä lähettyvillä.

Mitenkäs tämä?
http://fi.eurorc.com/product/8116/team-associated-sc10rs-2wd-short-course-rtr-rockstarmakita

Ja mitä tulee tuohon TeamC TR2:n hintaan, niin Blitzin saa ihan samalla rahalla tällä hetkellä... että sitä ei voi laskea TR2:n eduksi. Blitzia saa myös heti, heti saatavuus on parempi. Tosin ei tässä nyt niin kiire ole.

Tuon Team C varaosatilanteesta parhaimman infon saat kysymällä Eurorc:stä tai Rceet.netistä.

Vinkkaamasi Team Associated on RCM:llä 299,- ja varastossa...

Hinnasta...Niin saa ainakin Saksasta. Vertasin Suomen hintoja. Se vaan,että jos auton kanssa tulee ongelmia alkuun niin takuuasiat helpompaa hoitaa suomalaisen kauppiaan kanssa.




476
Yleinen keskustelu / Vs: Vs: HPI Blitz
« : 06.01.16 - klo: 19.44 »
Ihan mielenkiintoiseltahan tuo TeamC TR2:n vaikuttaa, mutta tuossa paketissa ei vain ole kerrottu mitään tarkempia tietoja tuosta moottori/nopari-paketista... tai ainakaan tällainen noobi ei ymmärrä, että onko tuossa hyvä vai huono moottori verrattuna tuohon Blitz Flux:n MMH-4000KV moottoriin ja EMH-3S BRUSHLESS ESC:n.
http://www.hpiracing.com/fi/part/112851
http://www.hpiracing.com/fi/part/112850

Sen TR2:n nopeuden säätimen virrankesto on vain 35A. Se on aika vähän, mutta kai se riittää, kun sitä tuossa paketissa myydään. Blitzin sähköt ovat enemmänkin liian tehokkaat kuin tehottomat.


Kannattaa muuten muistaa, että näissä autoissa tullee kaikissa mukana sellaiset renkaat, joilla ei voi ajaa sisä(tai oikeastaan edes ulko)radoilla. Eli heti pitää mennä rengaskauppaan ja ostaa omalle radalle sopivat renkaat. (Kysy sieltä radalta. Varmaankin Schumacher minipinnit.)

Videolla on  60A kai se tuohonkin rtr:ään tulee. Mulla on ollut Rustlerissa tuo samainen hw ezrun combo 35A:n escillä ja 9t 4300kv motilla ja hyvin pirteästi se sitä "möllikkää" vei. Verrokkina edellinen castlen mamba max+5700kv combo. 35A kesti 3S:nkin. Toki en sitä siinä koskaan kokeillut. Mutta hyviä comboja ovat ja suosittuja hintalaatu-suhteensa vuoksi.









477
Yleinen keskustelu / Vs: Vs: HPI Blitz
« : 06.01.16 - klo: 15.19 »
Tässähän on sulle soiva peli ja jos kisoihin haluat niin päivittäminen näyttäisi olevan aika helppoa. Hintakin ihan kohdillaan.

http://fi.eurorc.com/product/1610/teamc-tr2-rtr-brushless-short-course---eurorc-edition

Miten tuo on parempi kuin Blitz? Sen runko näyttää ihan samanlaiselta perustakamoottoricorrilta.

Pitää kysyä Eurorc:ltä. Ainakin se on halvempi hinnaltaan. Kysymyksen voisi kysyä toisinpäin: Mitä Blitzissä saa enemmän tuolla 60 Eur:n lisähinnalla?

478
Yleinen keskustelu / Vs: Vs: HPI Blitz
« : 06.01.16 - klo: 13.46 »
Tarkoitin näitä:

http://www.rccenter.fi/product/16/team-losi-racing---22sct-20-110-race-kit
http://www.rcm.fi/rc-autot/rakennussarjat/team-associated/team-associated-rc10-sc5m-team-1-10-electric-2wd-short-course-truck-kit-asc70006.html

Blitzille ja Losille löytyy kauppiaat Turusta. Harjattomilla moottoreilla oleville rtr-paketeille kertyy jo jonkin verran hintaa. Harjalliset kannattaa unohtaa saman tien.

Pötköakkulle on yleensä tilaa liikkua kaukalossa.  Yleiskäyttöön kannattaa hankkia 5-7000 mah akkuja niin ei tarvitse olla jatkuvasti akkua lataamassa.

Mielestäni tuo Blitz Flux RTR paketti on varsin edullinen huomioiden, että se sisältää jo:
- Radion
- Servon
- ESC & Moottori

Kun esimerkiksi toi Losi jota ehdoitit on about saman hintainen kuin valmis harjaton Blitz paketti. Molempiin joutuu tietysti ne akut ja laturit laittaan. Harjallisista en puhunut missään vaiheessa.

Juu ymmärrän kyl et yleiskäyttöön sellaiset akut, sen nyt tajuaa ihan maalaisjärjelläkin... mut en kyl kysynyt sitä.

Tässähän on sulle soiva peli ja jos kisoihin haluat niin päivittäminen näyttäisi olevan aika helppoa. Hintakin ihan kohdillaan.

http://fi.eurorc.com/product/1610/teamc-tr2-rtr-brushless-short-course---eurorc-edition


479
Traxxas / Vs: Traxxas Stampede 4x4 (Bandit ja Rustler?)
« : 05.01.16 - klo: 18.46 »
Nooh, sunnuntaina ei vielä ollut näin kylmä kuin nyt, -15. Akku joutui aika koville, lämmin oli kuin irrotin.  Normaalisti kyllä noin 30 min(5200mah) kestää ajoa. Syklejä tuolla akulla on ainakin +70 kpl. En tiedä paljonko tuon pitäisi kestää..? Normaalisti lipo-akun pitäisi kestää 2-3 v. Pullistumia ei ole kyllä havaittavissa ja hyvin ottaa virtaa vastaan.

Nyt alkaa menemään jo off topiciksi. ..

480
Traxxas / Vs: Traxxas Stampede 4x4 (Bandit ja Rustler?)
« : 05.01.16 - klo: 15.56 »
Kannattaisi vaihtaa katu renkaat alle. Tilasin juuri sellaiset, kun sai halvalla niillä saa varmaan vähän lisää ohjattavuuta näissä kovissa vauhdeissa. Ja se 60kmh on mitattu syksyllä ehkä kylmyyskin vaikuttaa jonkun verran akun purku kykyyn. Vakio kuntoisella autolla niinkuin olisi justiinsa paketista tullu ja jos joku yrittää sitä etsikää joku iso kenttä, kun tielläkään oikeen pysty ohjaamaan ja jos sattuu vielä menemään vähän sivuun niinkuin minulla, niin se on aika helposti pusikossa.

Ei riittänyt hiekkainen jalkapallokenttä. Olisi vielä kelannut lisää nopeutta, mutta kun metalliaita alkoi tulla vastaan. Toki pehmeä hiekkakaan ei mikään paras alusta "speedruneille" ole. Mutta en ole kyllä hirveän paljon noita enää harrastanut. Esim. sunnuntaina oli nastaa driftailla kevyellä lumipeitteellä, jonka alla oli kova hiekkatie. Voi sitä riemun päivää! Akku vain ei jaksanut jatkuvaa sudittamista kuin 20min, taitaa alkaa sekin vetelemään viimeisiään.

Sivuja: 1 ... 13 14 15 [16] 17 18 19