Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - JK Power

Sivuja: 1 ... 14 15 16 [17] 18 19
482
Vähän kadulta kuultua juttua mikä soi edelleen korvissa:

"Kyllä sen kaikki tietää, että arena-truckeiksi noita monsuja halutaan muuttaa, jos vain saisi nubzit ja sen sellaset härpäkkeet alle. Mutta se aikakausi on mennyt jo koska arenatruckit on jo luotu,niille pitää vaan saada omat kisat.Ei niitä monsuja enää tarvitse muuttaa, sen enempää kuin säännöt sallii.Monsut on monsuja ja arena truckeilla omat säännöt".

483
Joku raja se jossain on mentävä.
On se sitten kaksi milliä tai senttiä.

Sitä varten säännöt on.Ne on kaikille samat.

Se että otetaanko nubzit minimikokona mukaan, en ota kantaa, mutta ruvetaanko niitä millejä "venyttää" joka kerta kun jokin valmistaja keksii jotain uutta?

"Tuli on hyvä renki,mutta huono isäntä".

484
Oletko huomannu että sprintistä on tullu rtr versio ja siihen drifti kitti?

Kaiken lisäksi se tulee vielä aikasten kivoilla kori vaihtoehdoilla.
Olen sitäkin miettinyt mutta kun on noita autoja jo siunaantunut että en
enää uskalla emännältä kysyä lupaa.  :mrgreen:  

Sähkötouring kun puuttuu vielä kokoelmasta...

Ajattelin vaan jo ensi talvea ja sisäajoja kun tuo sprinttidrifti olisi vähän
kuin siitä mistä itse pidän.

Monsterit on aina ykkösasiana mut drifti on kivaa ja tykkään rata-autoista.

485
No niin!!

Taas tuli vastaan kiva drifti saitti.

http://www.groovydrift.com/index.html

Kyllä joillain on hanskassa tuo tuninki puoli.
Ite kun kattelee auton koria niin on hyvin vaikeaa hahmottaa eri vaihtoehtoja.
Mahdollisuuksia kun on niin paljon,mutta näille jannuille se ei näytä tuottavan vaikeuksia.

486
Polttisautot / Hpi Hellfire 1/8
« : 16.02.06 - klo: 07.53 »
1/8 "ARENA TRUCK"

1/10 "Stadium Truck"

 :mrgreen:

487
Kuulin tuossa että Piispanristillä Bilteman takapihalla olisi asfalttirata.

Onkohan tuo paikkaansa pitävää ja missä kunnossa rata mahtaa olla?

Löytyykö muutakin kuin haalistunutta reunamaalia ja roudan raiskaamaa
pikitien pohjaa?? :mrgreen:

Oisko kellään tietoa?

Yritän täs kerätä infoo ajopaikoista...

488
Heh! Ei muuta kun Stormi vaihdossa Hoppulinnaan !!  :mrgreen:

No juu, leikki sikseen!! Varmasti kulkee hyvin niil driftirenkaillakin.

Kyllä on malttamaton olo kun tarttis jo päästä koittamaan tota mun
kärryä !  :P
Sen marras-joulukuun vaihteessa kävin ostamassa ja kokosin siinä
sairaslomaa pitäessä. Polte olis kova...
Täytyy kyl sanoa et oli HPI:in rakennussarjassa laatu taas kohdallaan.
Ihan kuin oli tuon Savagenkin satsissa.
Ei moitteita.

489
Toimiiko noi pvc putket renkaina nitroautossa ihan oikeasti.
Ajattelin vaan nitromoottorin erillaista luonnetta ja auton painoa.

Moottori ja kytkin jo sinäänsä "rykivät" autoa ja siihen vielä polttiksen suurempi massa niin saako niillä putkirenkailla tarpeeksi pitoa kiihdytyksiin
ja mutkissa hallittua luisua jota voi myös ohjata suuntaan jos toiseen.

Sähköautoissa varmaan pelittää paremmin kun on tasaisempi vääntö
ja kevyempi auto....

490
Ja alkuunhan pääsee vaikka sopivilla renkaillakin!!
Hpi valmistaa niitä driftirenkaita joita on kehuttukin eri foorumeilla.
Nehän sisältyy siihen RS4 drifti pakettiin,mut saahan niitä erikseenkin.
Tosin se setti muuttaa auton totaalisemmin driftaukseen sopivammaksi.

Heh!! Mene ja tiedä kun en ole omaani vielä päässyt testaamaan!
Metriäkään en ole sillä viel ajanu,moottorissa on viel tehdastarratkin päällä.

Hyllyssä komeilee jo kohta kolmatta kuukautta ja oottelee parempia kelejä!!  :mrgreen:

492

493
Polttisautot / Hpi Savage 3.0
« : 21.01.06 - klo: 19.30 »
Henk.koht. en kyllä edes harkitsisi 25RTR:n hankkimista enää nykyään koska tarjolla on kohta tuo Savage X,
joka tulee ilm. korvaamaan 25RTR:n. Joten valittavaksi jää SS4.6 ja X:n väliltä.
Siinä varmaankin tuo X vetäisi pidemmän korren loppupelissä. Vaihtaisin siihen vain koneen tuohon K4.6:seen.
Autothan ovat muuten varusteiltaan samat kuin mitä X:n tyyppiosiin tulee eli yhtä hyvät.
Ainoa vaan et sit tulis taas yhdet rtr radiot nurkkiin lojumaan ellei sit laittais nekin motin vaihdon yhteydessä lihoiksi.

494
Tokkopa siel uskaltaa nitroa käymään räjäyttää!!
Siinä pullasorsilla purkka pysähtyisi kun porukalla vedätettäis siel!!!  :twisted:

495
Polttisautot / Hpi Savage 3.0
« : 21.01.06 - klo: 16.35 »
Minä olen käyttänyt 50 000 edessä ja 30 000 takana.
Se riippuu kyl vähän ajoalustasta ja käyttötarkoituksesta mitä sinne laittaa.

Maastoon kovempaa ja brunniin löysempää,niin mä olen ajellu.

Kannattaa shimmata diffikotelon ja diffin sekä pinjonin välistä välykset samalla. Pomppulinnasta saa sopivaa prikka satsia,Solar tietää mikä.

Edit: PS:Sulla kun on toi Truckzilla satsi ja painoa sen myötä enemmän vois olla ihan hyvä idis.

497
Polttisautot / Hpi Savage 3.0
« : 21.01.06 - klo: 15.58 »
Boltsi: ...ei mitään herneitä  :mrgreen:

Se on kyllä totta että,kun itse auton kokoaa niin tietää heti mikä vialla ja missä, ja osaa lähteä oikeasta paikasta liikkeelle.
Ja HPI:n satseissa ON todella hyvät kokoamisohjeet ja säädöt on esitetty selkeästi ja hyvin seikkaperäisesti.
Mulla meni 8 tuntia SS4,6 kokoamiseen ja mielestäni se meni helposti.

498
Polttisautot / Hpi Savage 3.0
« : 21.01.06 - klo: 15.49 »
Jos minä olisin monsteria hankkimassa ekaksi autoksi niin odottaisin kyllä tätä: http://www.hpieurope.com/kit-info.php?partNo=859&lang=en

Tuossa on valmiina kaikki Hpin uusimmat jekut ja herkut sekä siinä on hyvä aloituspohja jos aikaa myöden haluaa autoa parannella.

499
Polttisautot / Hpi Savage 3.0
« : 21.01.06 - klo: 15.39 »
Harrastusta aloittelevalle suosittelen kyllä RTR pakettia.
Se antaa aikaa tutustua uuteen lajiin ja välineisiin.
Aikaa myöten kun auto ja muut vehkeet tulee tutuiksi ja mekkaus taidot ja tieto kasvaa niin voi siirtyä rakennussarjoihin.

RTR:n etu on se että pääsee ajamaan heti samalla kun opettelee teknisen puolen.
Huollot ajojen jälkeen ja korjaukset vahinkojen yhteydessä antaa kivasti tuntemusta ajoneuvoon.

500
Polttisautot / Hpi Savage 3.0
« : 21.01.06 - klo: 14.43 »
Automaattinenhan se on.
Säädöoillä tarkoitetaan sitä että milloin se vaihtaa vaihdetta.
Eli jos on ongelmia et vaihde ei vaihdu isommalle vaan kone vaan huutaa
ja auto ei tunnu kulkevan niin pitää säätää vaihdetta aikaisemmalle.
Tai toisinpäin jos vaihtaa liian aikaisin.

502
Hount: Nätti kärry!!

Mahtaako pito riittää pvc renkaissa nitro autossa?
Painoa kun nitroissa on enemmän ja moottorin luonne eri kuin sähköis.
No,saa kattoo kun testaan noit hpin drifti renkait että miten kulkee ja kestää.

504
No mukaan vaan ja muuttumaan!
Mukavaa se on kun on porukkaa ja erillaisia autoja!!

Tänne palstalle vois kaikki aiheesta kiinnostuneet laittaa jotain itestään ja autoistaan.
Jotta saatais kerättyä remmi kasaan.

505
Hankin tuossa jokin aika sitten HPI RS4 evo 3 18 SS:n. Lisäsin siihen Stage-D Drift setin.

Ajattelin että olis kivaa vastapainoa Monsterille. Jota tulee kuitenkin ajettua sekä huviksi että urheiluksi.

Sitten olis viel kivempaa kun sais kerättyä poppoon jotta vois slaidaa kimpalla kun kesä tulee!!!  :lol:
Ja sopia porukka-ajoista ja hyvistä paikoista!
Puhumattakaan kokemuksien vaihdosta ja tuunaus ideoista sekä muusta helpistä.

Eli:Löytyykö Turusta ja seutuvilta nitro touring tai drifting kuskeja?
Ja:Löytyykö kiinnostusta porukka-ajoihin?

Itse kun oon aika uus alalle enkä tunne porukkaa...

506
Vapaa keskustelu / foorumin käyttäjien ikä?
« : 20.01.06 - klo: 20.14 »
edit:

507
Vapaa keskustelu / foorumin käyttäjien ikä?
« : 20.01.06 - klo: 20.12 »
33vee

508
He Hee!!  :mrgreen:  Sinne jää vielä 2 mm pelivaraakin...
Eli moottorin alin piste on 40mm korkealla.
Siis moottorin kork.sääntö täyttyy kevyesti.
Ja muotohan on vakion mallinen ja alkuperäisen kaltainen.

Edit:
Kyllähän noita erillaisia runkoja löytyy vähän joka merkille ja
mallille. Moneltakin valmistajalta.
Itse harkitsin esim Hardcore Racingin runkoa MGT:hen.
Se kun on aika painava vakiona ja kevennetty titaanirunko olis
aika hyvä lääke siihen.Löytyy Tower Hobbiesista.

509
Polttisautot / Onko kokemuksia?
« : 17.01.06 - klo: 20.58 »
Itsellä ei henk.koht. käsikokemusta mut...

Moottorista voin sanoa että se on ainakin hyvä! Thunder Tigerin .21 Pro BXR-P. Ihan tehokas ja hyvin vääntävä motti. Alhaalta asti ylös.
Se on myös luotettava ja helppo säätää sekä pitää säätönsä.
Mulla on sellainen ollut. Sabesta saa siihen varaosaa jos nyt kuitenkin vahinko motille kävis...
Siinä moottoris on vakiona sekä pullstart että akselistartti
yhdistettynä yhteen pakettiin.

Autosta tiiän sen vertaa et on hihnavetonen ja mua se kyl hieman epäilyttää. No ite ajelenkin vaan kardaanivetoisilla et ei ol kokemust siitä.
Tosin tuon painoluokan autois se varmaan toimiikin paremmin.
Mut tuo "ylitehoinen moottori" (1/10issä .21 isolohko!!) voi kyllä sen kestävyyttä syödä.

siinä nyt jotai...

510
Siksi pitäis ehkä lisätä toi Rph:n mainitsema
"osa vastaa alkuperäistä tarkoitusta"
kohta.
Sekä oma ajatukseni siitä, auton/osan alkuperäisyyden kaltaisuudesta.

Sivuja: 1 ... 14 15 16 [17] 18 19