Ei tässä mitään kasveja kiskota nokkaan, halusin vain saada tietää jotta mikä siinä hajoaa? No etpä sinäkään osannut tuohon vastata mutta kommentoida pitää.
Huvittava väite, että Kyoshoon on kalliit osat. Tuo nimittäin riippu ihan siitä, mistä ne ostaa. Jollei paikkakunalla ole liikettä lienee aika sama tuleeko osat Kiinasta vai Perniöstä, sillä erolla että Kiinasta tuppaa tulemaan nopeammin. Suomen hinnoittelu on arseesta, sen tietää kaikki.
Mutta näinhän se menee, hymiö pelastaa kaiken :mrgreen: Aina tuntus löytyvän näitä *ittuuntuneita taiwanilaismerkkien omistajia, joilla on pakonomainen tarve dissata kössöä ihan jo silläkin perusteella, että isot pojat ovat sitä huonoksi ja kalliiksi sanoneet. Väitän että noistakin pojista aika moni ajaisi mielellään Kyoshon tehdastiimissä jos mahdollisuus tarjoutuisi...
Osasin odottaa jotain tän tyylistä.. Väännetään sitten rautalangasta.
Autossa heikkoa on ainakin pohjalevy, vantit, diffit, vetarit ja ohjauspalat. Iskaritornitki saa helposti kieroon, ja jos en ole ihan väärässä niin ruuvien kantojen kanssa saa olla suht varovainen.
Kaikki tämä parempaa proossa. Joko nyt meni perille?
Osat ovat jo ovh hinnaltaan kalliit, se on sitten toinen asia että ne on vielä kalliimmat suomessa. Vilkaseppa kössön sivuilta hintoja, ja vertaa mihin tahansa muuhun merkkiin. Hyvä esimerkki on juuri ton auton ilmansuodattimet, 4kpl sisäsuodattimia 16e tjsp.. Voin kaivella loputtoman listan noita esimerkkejä jos et muuten ymmärrä.
Hymiö ei pelasta, mutta en tosissani kirjoittanut tota *ittuilevaan sävyyn. Jotkut ehkä ymmärsi, jotkut selkeesti ei.
Kyllä, toki minäkin ajaisin kössön tehdastiimissä, missä välissä edes haukuin kaikkia kössöjä huonoksi? Kuten lukutaidollinen olisi osannut lukea, niin sanoin jo että pro mallit on laadultaan ihan samaa tasoa kun mikä tahansa muu keskiverto m8 krossari, joten en oikein ymmärrä tota vertailua.
Clubbah osas lukea mitä mä kirjoitin, ja tajusi asian täysin
![wink :wink:](https://rc10.fi/Smileys/default/wink.gif)
Nimenomaan noin.