Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - ClodZ

Sivuja: 1 ... 17 18 19 [20] 21 22 23 ... 27
571
Sähköautot / kannattaako ostaa maruin hunter??
« : 12.06.03 - klo: 22.34 »
Riippuu  hinnasta, jos sen saa muutamalla kymmenellä eurolla niin mikä ettei. Huonompiakin (ja kalliimpia) ensikosketuksia harrastukseen on tehty.

572
Polttisautot / Tarvitsisin vähän aloitus apua!?
« : 12.06.03 - klo: 12.34 »
Siinä on muuten sitten yksi todella iso plussa käytetyn ostamiselle, vakavissa ostoaikeissa oleva kaveri saa varmasti puhuttua itselleen koeajon.

573
Polttisautot / Tarvitsisin vähän aloitus apua!?
« : 12.06.03 - klo: 12.21 »
Rc-autot on kyllä siitä todella mielenkiintoinen ostokohde, että ostaja ei pääse yleensä kokeilemaan liikkeessä vaihtoehtoja millään tavoin, hyvä kun pakettiin saa kurkata. Kuinkahan moni ostaisi 800 euron fillarin kokeilematta ollenkaan miltä se tuntuu? Tai mopoa, silloin kun niidenkin hinnat oli vielä tuolla vanhassa rahassa 5 tonnin kieppeillä, uutena. Syythän tähän ovat melko selvät, mutta niiden tiedostaminen ei paranna laisinkaan sokko-ostajan asemaa.

574
Polttisautot / Tarvitsisin vähän aloitus apua!?
« : 12.06.03 - klo: 10.07 »
Tuossa olikin jo todella hyvä vastaus, tuli mieleen että tuollaisen pohjalta voisi laatia jonkinlaisen lyhyen pysyvän valintaoppaan johon olisi hyvä viitata kun vastaavia kysymyksiä ilmenee. Itse korostaisin omien tarpeiden punnitsemista tarkkaan ennen päätöstä ja myös sitä että käytetystä laitteesta saa epävarma kaveri helpommin rahansa suunnilleen takaisin, jos homma ei otakaan ilmaa siipien alle. Täällä on surullisen tiuhaan epätoivoisia myynti-ilmoituksia kun kovalla rahalla ostettu auto ei keulinutkaan tarpeeksi ja nyt siitä sitten pitäisi saada ovh takaisin.

575
Sähköautot / Re: Materiaali
« : 11.06.03 - klo: 12.58 »
Lainaus käyttäjältä: "jval"
Tapsa: Eihän kaikkea romua tarvi tilata ulkomailta. Kotimaastakin löytyy kaikkea kivaa....

Hiilikuituprofiileja löytyy myös Exeliltä:
http://www.exelindustry.net/tubesandprofiles/index.php

ja levyä Sinexiltä:

www.sinex.fi


Täytyy todeta että tuo Exelin valikoima on enemmän kuin laaja. Olisipa harmillista jos joku hyvä tuttu olisi hommissa linjalla. Kun katsoo jo perusputken vahvuusvaihtoehtoja niin päässä pyörii, jos noista ei saisi haluamaansa tehtyä niin vaihtoehtoa on vaikea kuvitella. Hinta on sitten eri asia.

576
Vapaa keskustelu / Sitten kun RC-autot ei enää maistu...
« : 11.06.03 - klo: 10.11 »
Käsivaihteinen kaksipykäläinen tunturi on kyllä erinomainen esimerkki siitä kuinka yksinkertaisella ja kestävällä tekniikalla mopo voidaan toteuttaa. Ja oikeasti, mikä olisi tuon kätevämpi ja nostalgisempi laite pikkumatkojen kulkemiseen, jos vaan jaksaisi ihmisten tuijottelua. Sama juttu on kyllä skoottereidenkin kanssa, hieman etelämpänä laitteita käytetään arkiajossa mutta täällä peräpohjolassa pitää kurvata siwaan vähintäänkin taksilla, ettei vain naapuri luule köyhäksi.

Tulevia eläkepäiviä silmällä pitäen tuollainen tunturi olisi kyllä upea, mutta pahoin pelkään että laitteet ovat melko harvalukuisia vaikkapa 40 vuoden päästä. Samoin kävi kuplille.

577
Sähköautot / Kokemuksia ja mielipiteitä Mini-Z:sta
« : 10.06.03 - klo: 15.26 »
Saa siihen toki sen kahdeksannenkin menemään, mutta sillä ei ole mitään merkitystä koska se ei pyöri.

578
Sähköautot / Kokemuksia ja mielipiteitä Mini-Z:sta
« : 10.06.03 - klo: 14.11 »
Lainaus käyttäjältä: "@rcman@"
pitäsko racer:issä olla 8 kuulalaakerii, ku mä tilasin kuula laakerit (7kpl) ja kuula diffin niin siin oli jo valmiiks yks???

niin ja sit viel ett mihin niit pitäs oikein laittaa?
en oikein tiedä olenko edes laittanut niitä oikeille paikoille.
pitääkö etu vanteissa olla kummallakin puolella laakeri???


Racerissa on seitsemän laakeria, neljä edessä ja kolme takana. Edessä kaksi/vanne, takana moottoripukissa kaksi ja diffin puolella on vielä yksi jossa on hieman muita pienempi sisämitta. Näin muistelisin.

579
Sähköautot / Kokemuksia ja mielipiteitä Mini-Z:sta
« : 09.06.03 - klo: 20.37 »
Nyt on jos jonkinlaista rengasta Overiin, ja kyllä maasto-ominaisuudet selvästi paranevat kun profiili levenee. Kumien kiinnittäminen vanteisiin onkin sitten aivan toinen juttu, suoraan hyvin istuvia ei taida ollakaan. Voisin napsia noista joskus kuvia ja hieman arvioita mukaan.

580
Sähköautot / Kokemuksia ja mielipiteitä Mini-Z:sta
« : 09.06.03 - klo: 12.12 »
Eilen huristelin Overilla uimarannalla, kuivalla ja kostealla hiekalla sekä kahlailin vähän matalassa vedessäkin...diffikotelo täyttyy hiekkapölystä aivan helvetin nopeasti ja rattaat ovat sen näköiset. Onneksi 130 stokki on moottoriksi aika voimaton eikä jaksanut jauhaa rattaita aivan sileiksi, vaan auto lopetti liikkumisen kun hiekkaa oli kertynyt tarpeeksi. Jenkkifoorumilla evästettiin laittamaan silikoonia tms. kahden rataskotelon puoliskon väliin, mutta väitän ettei siitä olisi mitään hyötyä koska hiekkaa puskee sisään diffin avoimesta päästä.

Asentelen tänään kokeeksi nuo leveät piikkirenkaat alle, uskoisin että juuttuminen moisessa ympäristössä vähenisi huomattavasti sen myötä. Tosin en aio aivan heti kokeilla uudestaan, tuo kotelon ja rattaisen putsaaminen on aika työlästä siihen nähden että auton jumittaminen vaati tuskin 15 minuutin sudittelua hiekalla.

581
Sähköautot / Kokemuksia ja mielipiteitä Mini-Z:sta
« : 07.06.03 - klo: 11.29 »
Overlandin voimansiirron kaunein kukkanen on ehdottomasti rataskotelon alapinnassa oleva klipsi. Yläpuolen kiinnitys on toki ruuveilla, joskin lapsellisen pienillä, mutta alapinnan kiinnike oikein huutaa terävää kiveä särkemään itsensä. En pysty ymmärtämään. Nuo vakiorenkaatkin tuntuvat kuluvan aika nopeasti, mikä mahtaa olla tilanne pehmeimpien kohdalla?

582
Sähköautot / Kokemuksia ja mielipiteitä Mini-Z:sta
« : 06.06.03 - klo: 23.31 »
Lainaus käyttäjältä: "Matias Vikstedt"
Ps. mitäs ootte mieltä paketista??


Jos nyt ihan suoraan sanotaan niin se on kallis. Hieno setti mutta kallis. Itse olen sillä kannalla että ensin hankitaan perussetti, ja katsotaan mitä se tarvii, ja kiinnostaako auto niin paljon että sillä tulee ajettua, ja sitten laitetaan siihen lisää rahaa. Mutta toki jos rahaa on liiaksi niin kaikkea voi kokeilla. Raceriin verrattuna overissa on se ero että kaikki lisäpalikat eivät pelkästään paranna auton ominaisuuksia, vaan myös ottavat osan pois. Esim. kuuladiffi estää lukkoperän käytön (toki kuuladiffin voi lukita mutta...), öljyiskarit, mallista riippuen, pienentävät joustoja. Eli kannattaa harkita mitä hankkii ja mille on tarvetta. Onnea kuitenkin auton johdosta, huono se ei missään nimessä ole. Ja kiitokset allekirjoituksen muokkaamisesta ihmisystävällisempään suuntaan.

583
Sähköautot / Kokemuksia ja mielipiteitä Mini-Z:sta
« : 06.06.03 - klo: 13.02 »
Koeajoraportti

No niin, lastasin mukaan Pajeron ja pullollisen ykkösolutta ja suuntasin kohti kallioita. Laitoin diffin lukkoon jo valmiiksi koska arvelin että se on paras vaihtoehto. Mutta...ensimmäinen tuntuma oli pettynyt, tuntui ettei auto mene laisinkaan sellaisesta röpelöstä kuin Tycon halpismaasturi, voimaa ei tuntunut riittävän ja auto näytti siltä kuin se kaatuisi koko ajan. Voimaan auttanee pienempi pinjoni, tällä hetkellä kiinni vakiona paikoillaan oleva, joka taitaa olla ratassarjan toiseksi pienin.

Mitä tulee kaatumiseen, olin väärässä. Hieman lisää kaasua tilanteisiin ja hurjan näköisestä menosta huolimatta maasturi pysyi renkaillaan. Tässä on se ero Tycoon, siinähän ei ole portaattomia kontrolleja, joten täysi voima oli heti käytössä. Ja kun nyt pohtimaan alettiin niin onhan se niin ettei auto/moottoripyörä-trialiakaan mönkimällä ajeta, vaan harkituilla ajolinjoilla ja sopivalla voiman/nopeuden annostelulla. Terävillä lyhyillä kiihdytyksillä pajero selvitti kyllä melko hankalatkin paikat ja riittävällä tilannenopeudella auto menee käpyjenkin yli. Hauskimmillaan laite on melko sileällä kalliolla jolla on lyhyttä kuivaa sammalta ja hiekkaa, hypyt auto hoitaa mallikkaasti ja kaatuminenkin useimmiten korjaantuu sillä että kaasu väännetään täysille auton kellahtaessa, useimmiten se hakeutui takaisin kumeilleen.

Laite on vihkosen mukaan tarkoitettu sisäkäyttöön, ja jenkkien foorumilta löytyykin kasapäin kavereita jotka vannovat etteivät koskaan vie autoaan maastoon...mutta sanonpa vain että pelkästään sisällä ajettaessa overland on sama asia kuin saisi syntymäpäiväksi rynnäkkökiväärin ja ammuskelisi sillä ikänsä vain leukalaukauksia olohuoneessa. "laukaus, laukaus!"

Moottori lämpenee hämmästyttävän paljon, vaikka ajo olikin rauhallista ja katkonaista. Akut kestävät melkoisen tovin, johtuen samaisesta syystä. Tycon pajeroon muuten menee 2 x AA-akut, 2000 mahhisilla sormiakuilla laite kulki tolkuttoman kauan, mutta riittävä on Overlandinkin ajoaika.

Hämmästellä täytyy jälleen kerran paitsi Kyoshon laatimaa hankalahkoa rakennetta, akselivälin vaihtaminen vie vuoden, myös viritysosien suunnittelua. Overiin on jälleen kerran saatavana vaikkapa teräksisiä kingpinejä, mutta minkäänlaista lift-kitiä tai monsterikonversiota ei ole näköpiirissä. Tuotekehittelyosaston kannattaisi suunnata katseensa kohti miniz-racerin foorua ja katsoa millaisia viritelmiä heidän asiakkaansa rakentavat itse kovalla rahalla overeihinsa, koska valmistaja ei niitä tarjoa.

Omalla hankintalistalla voisi olla leveämmät renkaat sekä neodyniumit moottoriin väännön lisäämiseksi. Muuten auto on kyllä alkuperäisessä asussaan melko valmis ajettavaksi.

Raceriin Overia on huono verrata, mutta jos tykkää ajaa kilpaa, ja siihen on mahdollisuudet, on racer näistä kahdesta parempi vaihtoehto edelleen. Overland on tosiaan tuollainen jokapaikan höylä eikä välttämättä vaadi seuraa ajeluun, joskin jonkinlaista trial-kilpaa voisi kehitellä kunhan autoja alkaa seudulle ilmestyä?

Jälkikirjoitus
Välirattaasta hammas poikki. Ratas on aivan liian kovaa muovia.

584
Sähköautot / Vakio v.s. Viri
« : 06.06.03 - klo: 00.21 »
OT: Matias, suosittelen lämpimästi että otat tuon p*skalinkkisi pois allekirjoituksesta ennenkuin joku lyö pääsi irti hartioista.

585
Sähköautot / Kokemuksia ja mielipiteitä Mini-Z:sta
« : 05.06.03 - klo: 21.08 »
Pehmeällä hiekalla tuo ei taida kulkea, eikä ruohikollakaan, mutta kyllä se yllättävistäkin paikoista selviytyy. En ole vielä kokeillut lukkoperää, mutta ilman sitäkin kulku on hyvää luokkaa. Verrattuna Tycon Pajeroon, Overland menee ehkä kolmanneksen pahemmista paikoista jo ilman lukkoakin.

586
Sähköautot / Kokemuksia ja mielipiteitä Mini-Z:sta
« : 05.06.03 - klo: 19.35 »
Joo noita tarkoitin. Nyt on punainen Pajero pöydällä. Kovaa koeajoa.

587
Sähköautot / Re: Mini-Z:n Overland hankinnasta
« : 05.06.03 - klo: 08.50 »
Lainaus käyttäjältä: "noutaja"
Mitenkä tällainen " poropeukalo " pärjää tuon kasaamisen ja huollon etc. kanssa .

Missä  tuo mainittu laite on omimmillaan .onko täällä Etelä-Suomessa jotain hyviä ajomahdollisuuksia ja missä olette ajelleet itse .

Olenko väärässä mutta kun kysyin Nikkarista Hummerin koria ,ei tästä oltu kuultu / nähty mitään .


Helposti. Auto on valmiiksi koottuna, akut/patterit vain sisään ja kovaa ajoa. Mitään erityistä huoltoa puhdistamisen lisäksi auto ei vaadi, ja mahdollisesti rikkoutuvat osat on helppo vaihtaa uusiin.

Näkemien videoiden perusteella auto on parhaimmillaan kun alla on kovaa maata, kalliota tms. Takaveto asettaa kuitenkin rajoituksensa upottavassa maastossa ajamiselle. Tämä ei kuitenkaan perustu omaan kokemukseen, joten saa korjata.

Hummerin koria saadaan todennäköisesti odotella vielä hyvä tovi Suomeen, se kuitenkin on autoscalen kori eli eiköhän se jossain vaiheessa putkahda. Ymmärtääkseni Land Cruiseriakaan ei vielä saisitäältä?

Käyn tänään hakemassa itselleni yhden Pajeron, palaillaan sitten omien kokemuksien kera.

588
Sähköautot / Kokemuksia ja mielipiteitä Mini-Z:sta
« : 04.06.03 - klo: 15.48 »
Ohjaimeen menee AA:t ja autoon AAA:t. Oma neuvoni olisi ostaa AAA:t biltemasta ja laturiksi vaikka Anttilasta Hama jossa on jonkinlainen deltapiikkikatkaisu ja latausaika parin tunnin luokkaa. Hinta on 39 euroa sisältäen 4kpl 2000 mahhisia AA-akkuja.

589
Sähköautot / Kokemuksia ja mielipiteitä Mini-Z:sta
« : 03.06.03 - klo: 17.52 »
Voisihan se onnistua jollain äkkinäisellä liikkeellä ja todella pitävällä alustalla.

Joku, jolla on tarkka vaaka, voisi kokeeksi punnita mitä auto painaa kuuladiffien, jousien ja aluosien kanssa. Uskallan nimittäin väittää että parantunut ajotuntuma on suurimmalta osin lisääntyneen painon tuomaa rauhallisuutta. Vaikka samapa kai se on mikä ominaisuudet parantaa, jos ne paranevat. Parannusten kilohintaa voi sitten miettiä enemmänkin.

Itselläni oli muuten paksuin hiilikuituinen h-plate ja se tuntui olevan melko ikuinen. Tein vielä niin että siirsin rungon ja h-platen välissä olevan tukikappaleen platen alapuolelle, jolloin se rajoittaa takapään ulosliikettä eikä levy pääse katkeamaan törmäyksissä. Samalla auto myös madaltui tukikappaleen verran.

590
Sähköautot / Kokemuksia ja mielipiteitä Mini-Z:sta
« : 03.06.03 - klo: 13.07 »
Kirjoittelenpa joutessani ajatuksia eri virityspalikoista. Eli:

Laakerit - Jos ei muuta niin ainakin hiljentävät autoa, uutena ero alkuperäisiin on kyllä merkittävä, auto vierii aivan toisella tavalla. Eri asia sitten on onko tästä ilmiöstä zetoissa niin hyötyä, koska samalla auton hidastuvuus kurveihin tultaessa on heikompaa. Huippunopeuteen ja kiihtyvyyteen ero on kokolailla kosmeettista, niin kauan kuin rata ei ole tenniskentän kokoinen. Ajan mittaan nyloniset orkkislaakerit kuluvat ja väljyyttä syntyy, mutta auton pieni paino aiheuttaa sen että niilläkin voi kilpailla hyvällä menestyksellä.

Kuuladiffi - Kuuladiffillä ei minusta ole oikeasti mitään virkaa, harvalla riittää intoa/osaamista säätää diffiä ratakohtaisesti ja uskon vakaasti että suurin muutos ajo-ominaisuuksiin syntyykin diffin tuomasta lisäpainosta taakse. Tämä lisää pitoa ja se on helppo laittaa hienon värisen diffin ansioksi. Etuna on kyllä taas hiljaisempi toiminta ja jykevämpi pääratas. Miinuspuolena lisääntynyt pyörivä massa vakioon nähden. Edelleenkin käyttäisin (radasta riippuen) umpeen liimattua vakiodiffiä jos autolla on tarkoitus ajaa kilpaa eikä säilyttää hyllynkoristeena. Kyoshon oma diffi toimii kyllä todella äänettömästi, mutta hinta on sitten sen mukainen.

Alumiinimoottoripukki - tyypistä riippuen rattaiden välyksen voi saada säädettyä alkuperäistä huomattavasti paremmin > vähemmän melua, vähemmän kulumista. Lisäksi jäähdyttää moottoria jonkin verran, tämä voi olla hyväksi jos ajellaan pitkää kisaa kovalla moottorilla. Suurin ansio on jälleen kerran se lisääntynyt takapään massa ja sen myötä lisää pitoa.

Kallistuksenvaimentimet/jouset - Jälleen lisäpainoa, uskon ja tiedän että sopivalla h-platella voidaan korvata nämä molemmat. Hyvän näköisiä, siitä pisteet. Käsissä kun autoa pyöritellään ja ihmetellään että "kyllä siinä nyt hienosti alusta pelaa" näyttää viritelmä tosi asialliselta, mutta radalla merkitys on olematon. Etupään jousista en viitsi edes kirjoitella.

turbo/fetit - tässä alkaa eroa syntyä, radan koosta riippuen. Fetit hakkaavat erillisen turbon 6-0, mutta eroa voi tasoittaa etsimällä turbon jatkoksi tehokkaampaa moottoria.

Yhteenvetona, suuri osa Zetan lisäosista on lähinnä kosmeettisia parannuksia mutta jokainen voi arvioida omat tarpeensa ja toimia sen mukaan. W-Tonen zeta on mielestäni kokolailla täydellinen viritelmä fetinvaihtoineen ja kyoshon alkuperäisosineen. auto on äänetön, kaunis, herkkä ja tarkka kuin sveitsiläinen kello, mutta...aivan helvetin vaikea ajaa. Autossa on niin paljon puhtia ja liikkeet äkkinäisiä sekä tarkkoja, ettei se anna mitään anteeksi. Omani huusi kuin sisävesihinaaja, kulki sen minkä tarvi ja meni kurvit kuin raiteilla eikä kääntynyt kunnolla kuin kaasulla.. Ja oli melko tylsä sen myötä ajaa. Tässä on ne kaksi ääripäätä jollaisiksi zetan voi osavalinnoilla tehdä, jokainen tottumuksiensa mukaan.

591
Sähköautot / Kokemuksia ja mielipiteitä Mini-Z:sta
« : 03.06.03 - klo: 11.36 »
Jos moottori on virrankulutukseltaan aivan rajoilla siihen nähden mitä piiri kestää, voi se kovan rasituksen alla imaista sen verran sähköä että käry käy. Muistan lukeneeni että joku olisi polttanut zetan piirin x-speedilla, kaasuttelemalla viisaasti seinää vasten.

592
Sähköautot / Kokemuksia ja mielipiteitä Mini-Z:sta
« : 03.06.03 - klo: 11.02 »
Ohessa lukee jotta

"You must install an aftermarket turbo or FET booster, otherwise the original circuit board may be damaged due to overload."

Eli fetit tai turbo. Kannattaa muuten miettiä, vertailla ja lukea arvosteluita noista moottoreista ennenkuin lähtee tilaamaan mitään, tarrat eivät tuo yhtään lisävauhtia.

593
Sähköautot / Kokemuksia ja mielipiteitä Mini-Z:sta
« : 03.06.03 - klo: 10.13 »
No niinpäs olikin, kunnon ajatuskatkos. Tuntuu että ameriikan foorumilla puhutaan aina topcadista kun jokin ei täsmää ja kun osat pelaavat niin valmistaja on integy. :D

594
Sähköautot / Kokemuksia ja mielipiteitä Mini-Z:sta
« : 03.06.03 - klo: 09.09 »
Jos muistan oikein niin ongelmia on ollut lähinnä Topcadin diffien kanssa, samoin jenkkifoorumilla on valitettu saman puljun OL-vanteita, akselin kiinnitys ei kuulemma ole keskellä vannetta ja meno on sitten sen mukaista. Itselläni oli Integyltä laakerit ja diffi, molemmat toimivat ja mitoitus oli kohdillaan.

OL:ää ei tahdo saada oikein mistään, mutta loppuviikosta on kuuleman mukaan uutta tilausta tulossa ja ehkäpä jo torstaina pääsen huristelemaan Pajerolla.

595
Sähköautot / Kokemuksia ja mielipiteitä Mini-Z:sta
« : 03.06.03 - klo: 09.04 »
Siinähän on liki sekä Prohobby ja Hobbypoint, ja molemmathan myyvät zetaan palikkaa.

596
Polttisautot / Nelari Tamiya F201
« : 31.05.03 - klo: 16.01 »
On kyllä viimeisen päälle hieno peli. Vastaavaa uskollisuutta esikuvalla soisi näkevän useamminkin. Vaikka en suuri formuloiden ystävä olekaan niin tuo kyllä lämmittää mieltä.

Taas herää kysymys minkä tähden turistien pitää näyttää tivolien törmäilyautoilta maalauksineen...

597
Sähköautot / auttakee aloittelijaa!
« : 28.05.03 - klo: 09.07 »
Tamiyaakin taitaa saada Suomesta.

598
Vapaa keskustelu / rc mönkiä
« : 27.05.03 - klo: 10.05 »
Ensivaikutelma pettää, tuo RC-Mönkijä on suunnilleen saman kokoinen kuin vaikkapa tamiyan txt-1, nimittäin laite näkyy pohjautuvan Clod Busteriin. Kuvat on kyllä otettu niin että vekotin näyttää aika mittavalta

599
Vapaa keskustelu / Pienoisautot AKK-Motorsport-lehdessä
« : 24.05.03 - klo: 00.22 »
80-luvun puolivälissä TM seurasi aika tiiviisti ainakin Tamiyan uusia malleja ja tätä aiemmin oli satunnaisia esittelyjä harrastuksesta. Voisin hyvin kuvitella että TM:n sivuille teeman puolesta mahtuisi jonkinlainen katsaus lajiin, mutta totta puhuen tuntuu siltä ettei lehdessä ole nykyään yhtään löysää tilaa vaan joka palstamillimetri käytetään joko uutuustuotteiden esittelyyn tai muuhun epäsuoraan mainostamiseen.

Niin ne ajat muuttuvat, aikoinaanhan Tekniikan Maailman sivuilta löytyi mm. suuri väkijuomavertailu jossa koskenkorva ja pöytäviina kävivät hurjaa taistoa turmiolan mestaruudesta. Myös makkaravertailut olivat arkipäivää, ja ote oli hyvin paljon rennompi. Tänä sisältö koostuu lähinnä citymaastureiden verhoilukatsauksista ja koeajoista mannerheimintien vaativissa erikoisolosuhteissa. Niin se (tekniikan) maailma muuttuu.

600
Sähköautot / Mikä sähköauto takapihalle/mökille
« : 20.05.03 - klo: 16.30 »
Parempi olisi ehkä sanoa että tamiyalla oli sähkömonstereita, nykyään mallisto on aika suppea ja mitään kovin edullista ajokkia ei tahdo nykytuotannosta löytyä. Kyoshon Trackeri lienee aika varma valinta ja tamiyan vanhemmatkin monsterit sillä edellytyksellä että ko. malliin saat vielä varaosia suht' helposti.

Sivuja: 1 ... 17 18 19 [20] 21 22 23 ... 27