61
Traxxas / Traxxas Stampede
« : 07.05.05 - klo: 13.28 »
Eli tossa on kuulat ja kaikki mukana?
Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Tuossahan "kasvaa" välitys huomattavasti kun nuo renkaat venyy....
Tuolle moottorille voit laittaa "spedeen" pisimmät välitykset mitä Traxxasilta löytyy, eli 25 pinjoni ja olikohan 78 spurri. :mrgreen:
EDIT Eihän sitä ajaa pystykkään, laitat vain suoraan menemään ja kosket rattiin vain "millin" verran korjataksesi suuntaa.....
Tuli ostettua auto.. kaikki aika menee nyt siihen.... Elikkä Jaguar xj6 3,6L suora kutonen 221hp -87 kaksi omistajaa ja täydellinen huoltokirja ajettu 260tkm. 8)
http://www.olkkola.com/antero/jagge/jaguar_xj6.jpg
Edit Mittaappas autos huiput, pitemmällä valityksellä pitäisi 100km/h mennä kevyesti rikki jos akut kestää.... :mrgreen:
Kannattaa ilmoitella noista Lehnerin moottorien oireista sinne kauppiaalle mistä olette moottorinne ostanut esim. bk-electronicsille.
Tämä kuuluu varmaankin tänne, vaikkei mielipide olekkaan, kysymys pikemminkin..? Elikkäs;
Äsken olin ajelemassa autolla, joka on varustettu lehner warrior 70amp säätimellä, ja lehner basic 2400motilla, akkuinka käytin aivan tavallisia sanyon 2000mah nicd akkua, ja jännite 7,2volttia. Aivan kesken ajon moottori menetti tehojaan, luulin että eikai akut jo nyt lopu kesken..Lopulta vauhti hidastui niin että auto ei enää liikkunut mihinkään, mutta koneessa jokin kyllä pyöri kun painoi kaasua.. Noh, auton luokse vain ja ajattelin että pinionin ruuvi kumminkin löysällä.. Nostin auton ilmaan ja tarkastelin lähempää, kokeilin pinioni mutta se oli aivan hyvin kiinni, kun painoin kaasua niin moottorin akselikaan (missä pinioni on kiinni) ei pyörinyt yhtään.. :shock: Mutta jokin moottorin sisällä pyörii, kun painaa kaasua niin kuuluu aivan normaali ääni mutta ankkuri ei silti pyöri..
Eipä taida kannattaa kokeilla harjatonta. Lupasin kyllä itselleni kokeilla pure tenin kestävyyttä harjattomalla. Onneksi kuitenkin LB4200+säädin(99A) ei mahtunut 8 kennosen akun kanssa subaruun. Ihan varmaan ei kestä vaikka olis kaikki mahdolliset laakerit kiinni, 2x14 purple tiger tuntuu nikko auton vakio moottorilta, kun vertaa tuohon LB4200 mottiin. Molempia olen spedessä testannu....ja tuolla setillä se "lentää" :mrgreen:
Mutta miten se uuden liittimen kiinnitys tapahtuu noin käytännössä?
Ja miten vanhan liittimen irroittaminen?
Kyllä tinalla juottaminen tuli selväksi.