Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - juska

Sivuja: 1 ... 18 19 20 [21] 22 23 24 ... 28
601
nikooo, mikä tilanne??  jokos alkaa kalenteria olemaan?

602
Lainaus käyttäjältä: "jerzirccar1"
En tiedä mutta se asvaltti ei syönnyt renkaita

Jerzi


joo ei syöny kun ajo sellasilla mitkä piti muualla...

minä en siitä pitänyt. tään hetkinen rata on paljon haasteellisempikin.
eipä oo niin hukassa kun menee muualle eurooppaan jos siellä joku iso hyppy sattuu olemaan.

JQ on joskus mulle sanonut kun valittelin etä on vaikee rata. tokas siihen et opitpahan ajamaan paremmin...

603
oikeesti jerrry nyt täytyy väittää vastaan. kyllähän se lavangon vanha rata asfaltteineen ja pienine hyndineen (siis ne patteja eikä hyndiä) oli ihan VESSA.
nyt ei oo asfalttia niin kestää renkaatkin.

onhan ne radat euroopassa ja muualla maailmassa 5 vuodessa muuttuneet, vai onko?

604
Yleinen keskustelu / AMBrc Personal Transponder
« : 19.01.06 - klo: 22.25 »
Lainaus käyttäjältä: "Divi"
Lainaus käyttäjältä: "juska"
nimee listaan. ainoa tapa jolla varmistat että ponderin saat!!!

En mä nyt niin pihalla oo :lol:
Tuohon mä katos viittasin...
Pitäis vissiin enemmän käyttää korosteita :wink:


älä mene muokkaamaan toisten tekstejä.

älä nyt jaksa viilata ,:a

605
Yleinen keskustelu / AMBrc Personal Transponder
« : 19.01.06 - klo: 21.00 »
Lainaus käyttäjältä: "pete||"
Tarkoitin lähinnä kuinka monta nimeä tarvitaan jotta tilaus järjestetään ?


se järjestetään kyllä mut, nimee listaan. ainoa tapa jolla varmistat että ponderin saat!!!

606
Yleinen keskustelu / AMBrc Personal Transponder
« : 19.01.06 - klo: 15.40 »
Lainaus käyttäjältä: "l150040"
Mitä nämä oikeasti kilpailevat järjestelmät sitten ovat? Esim. Internet-osoitteet olisivat kivoja. Siis tässä tapauksessa kiinnostaa ajanottojärjestelmät, jotka eivät ole käytännössä henkilökohtaisia. Itse tiedän Chronitin ja Ko Propon, joilla on ollut jotain yritystä.


niinpä, eipä taida hirveesti ees olla muita "järkeviä"järjestelmiä. ei se ole monopoli jos ei ole kilpailua...

607
Yleinen keskustelu / AMBrc Personal Transponder
« : 19.01.06 - klo: 14.30 »
Lainaus käyttäjältä: "Jankka"
Onkos AKK:n säännöissä määrätty ponderin merkki ja sillä varmistettu AMB:n myynti ja monopoli asema Suomessa?


monopoliasemasta sen verran että: ei ole mitään monopoliasemaa vaan seurat on valinneet tuon AMB:n järjestelmä koska se on "paras" järjestelmä yms.

608
Yleinen keskustelu / AMBrc Personal Transponder
« : 19.01.06 - klo: 14.27 »
kyllähän toi personaali ponderi on mukavampi käyttää kuin "vuokraponderi". taitaa kuitenkin jo lähes kaikissa kisoissa suomessakin olla tuo järjestelmä käytössä. jos käy ulkomailla kisoissa niin ei tarvii miettiä kun on sama järjestelmä käytössä.

se mitä siihen hintaan tulee. jos sen tarvii niin mitä sitten jos se maksaa 70-95€. onneksi ei tarvii ostaa joka vuosi.

609
Polttisautot / GS Storm CL-1/Storm RTR Plus
« : 19.01.06 - klo: 10.30 »
Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"
Kuten jo sanoin niin ne ei ehdi paljoa lämpeämään... Ja huom. nyt on kyse lasikuitulevyistä.


mut jos jarru jostain syystä jää "jumiin" niin silloin tulee ainakin mukavat käryt, kuten jyrkkälässä mulla kävi vikassa hobao-kisassa.

610
Polttisautot / GS Storm CL-1/Storm RTR Plus
« : 19.01.06 - klo: 10.28 »
mulla oli belgiassa 2 kuitulevyä ja se ei kyllä riittänyt. 4 lyvyä on parempi ja sillä riittää jarruvoimaa pidemmässäkin erässä koko erän ajan.

611
Polttisautot / GS Storm CL-1/Storm RTR Plus
« : 17.01.06 - klo: 21.46 »
Lainaus käyttäjältä: "4Chassis"
katohan!


ja eikä muuten jää tuohon..... lisää tulee. vaikkakin ei tuohon oikeestaan mitään tarvii  8)

612
Yleinen keskustelu / AMBrc Personal Transponder
« : 17.01.06 - klo: 16.54 »
mulle kanssa yks kiitos

613
Polttisautot / GS Storm CL-1/Storm RTR Plus
« : 17.01.06 - klo: 16.54 »
philippe lachat:in kanssa juttelin belgiassa ollessani kisaílemassa ja häneltä tuli tietoa asiasta. sieltä on tullut uudenmalliset tukivarret ja optio-osana pivot pultit yms. yms...

614
Polttisautot / GS Storm CL-1/Storm RTR Plus
« : 17.01.06 - klo: 16.41 »
on tullut muoviosiin päivityksiä

615
Polttisautot / GS Storm CL-1/Storm RTR Plus
« : 17.01.06 - klo: 15.59 »
hyvä Jerry... niskavoittoja tulee kaudella olemaan  :lol: , tervetuloa joukkoon Jerry.

616
Tulokset / Hobao-HPI WinterCup 2005/2006 4th race
« : 16.01.06 - klo: 10.30 »
Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"
Jeespoks...
Hauskat kisat oli ja Suomeen kaavailtiin jo kaksoisvoittoa... mutta miten kävikään.
Ikivanha kytkin sano yhtäkkiä työehtosopimuksensa irti ja päätti narahtaa jumiin.
Olin johtanut ekasta kierroksesta lähtien ja niko seuras perässä... Kaula muihin alko muodostua myöskin ihan kiitettäväks.
No jokatapauksessa hauskaa oli ja tulihan se voitto kotiin kuitenkin Nikon hoidettua suvereenisti homman.


EIIIIH!!!!

617
Yleinen keskustelu / Vihti, Nummela ja lähialueet !
« : 12.01.06 - klo: 20.46 »
poro on vissiin nummelaa??

618
Yleinen keskustelu / Vihti, Nummela ja lähialueet !
« : 12.01.06 - klo: 19.37 »
juteltiin tossa bagin kanssa...

lämpenin vaan vähän nopeesti :oops:

619
Yleinen keskustelu / Vihti, Nummela ja lähialueet !
« : 12.01.06 - klo: 19.24 »
edit: oon pöllö

otin asiasta selvää... sorry bagi

620
Yleinen keskustelu / Vihti, Nummela ja lähialueet !
« : 12.01.06 - klo: 19.07 »
Lainaus käyttäjältä: "Bagi"
miks kaikki pitää tehä noin vaikeaksi miksei nitrot voi ajaa pienemmistä hyndistä?


sinulle tuo asia näyttää luovan vaikeuksia.
en viitsisi nyt vääntää rautalangasta, väännä nyt kuitenkin.

JOS TEKEE RADAN NIIN MIKSI SITÄ EI VOISI TEHDÄ KAHDELLE KÄYTTÄJÄRYHMÄLLE KUIN ETTÄ SEN TEKISI VAIN SÄHKÖAUTOILLE?


miksi

621
Yleinen keskustelu / Vihti, Nummela ja lähialueet !
« : 12.01.06 - klo: 18.58 »
en vissiin kirjottanut tarpeeksi selvästi  :roll:

eli tekee radan sillä tapaa että:
keskiosaan tekee helppoa osuutta jossa ei ole isoja hyndiä. reunoille tekee 3-5 isoa hyndää joihin ei ns. sähköautorata mene. ja pääsuoralta puolestavälistä oikaisu keskiosuudelle.

vaikkapa M8 ratakierros 300 metriä josta sähköautoille n.200netriä. jolloin polttikset ajaa pidempää lenkkiä kun taas sähköautot oikoo ns. pahat paikat.
eikä siinä pääsuoralla kahta kaistaa tarvita.

EDIT:
ajatellaan edes hiukan kustannus syitä. kerho on yhdistys kuitenkin jonka täytyy ajatella kaikkia kerhon harrastajia. silloin ei voida ajatella "et kun me halutaan sähkörata". harrastajia varten se rata kuitenkin tehdään jos tehdään. siihen samaan jaokseen varmaan kuuluu sähköauto,mosterit,bensa-auto ja nitrot.

AVATKAA NYT JO SILMÄNNE.

622
Yleinen keskustelu / Vihti, Nummela ja lähialueet !
« : 12.01.06 - klo: 14.28 »
kyllä suomessa tosiaan polttisratoja jo on. kerran ratahanketta vie eteenpäin niin on huomattavasti  helpompaa perustella kerholle että on kaksi luokkaa jotka rataa käyttää. molemmilla luokilla on tietenkin omat suosijat.

kuitenkin suosittelisin siitä tekemään M8 pohjaista rataa. väittäisin että M8 on suomen suosituin luokka. harrastajia on todella paljon ja lisääntyy kuin sienet sateella. kuten aiemmin jo sanoin niin sähkörata syntyy siinä samalla kun se otetaan teko vaiheessa huomioon. tehdään pienempiä hyppyjä sille osuudelle.
rakennus/talkooporukka kokoontuu ennen radan teon aloitusta ja suunnittelee radan. jolloin sovitaan oikaisukohdat sähköautoille ja minkälaisia hyppyjä tulee ns. sähköauto-osuudelle. kun taas M8 osuudella voi olla vaikka 4metriä korkeita hyppyjä.
mitä vaikeampi rata on sitä parempia kuskeja sieltä syntyy...
vuoropäivät sähköille ja nitroille.

KORJATKAA JOS OLEN VÄÄRÄSSÄ!!

edit:lukasinpa tuon alkuosuuden uudelleen...
näemmä jotain muokkailuja siellä on tapahtunut joten, jos rata sähköille on tulossa niin vetäydyn keskutelusta.

623
Yleinen keskustelu / Vihti, Nummela ja lähialueet !
« : 11.01.06 - klo: 16.15 »
kyllä siellä sähkölläkin pystyy ajamaan ihan hyvin kunhan se vain huomioidaan jo tekovaiheessa.

624
Yleinen keskustelu / Vihti, Nummela ja lähialueet !
« : 10.01.06 - klo: 21.59 »
lavangon rata-alue on 45metriä x 70metriä, et semmonen ja toinen samanlainen varikkoa varten.
rataa tehtäessä kannattaa huomioida tämä seikka, kun sen kerralla tekee kunnolla niin se silloin myös kestää pitkää. on turhaa rasittaa talkooporukkaa kerran kuukaudessa talkoilla(ei onnaa, on kokeiltu).

 savi on helppohoitoisin, että savea suositaan.
sähköt on hyvä olla, mutta ei pakolliset paitsi kun kisoja järjestää niin silloin pitää olla sähköä (ajanottolaitteistoa varten + varikon sähköt). kunnollinen ajajakoroke, pitkä merikontti ois hyvä niin toimis samalla ns.varastona. vettä (kaivo tai oja)radan kastelua varten. kunnolliset salaojat niin ei tuu vesiongelmaa. ajajakorokkeen sijoitus (päivällä selkä aurinkoon päin).

paikka? vihdin kartingradan yhteyteen?

625
Yleinen keskustelu / Vihti, Nummela ja lähialueet !
« : 10.01.06 - klo: 20.49 »
joo ehdottamasti messissä!!!
lavangossa jo parivuotta on tullut "treenattuu" tota radan tekoa ja kunnostusta

626
Yleinen keskustelu / Vihti, Nummela ja lähialueet !
« : 10.01.06 - klo: 20.42 »
täältä löytyy myös sitten talkoo ja ideaa.

mutta vain jos siellä on M8 rataa tulossa

627
Kilpailijoiden kanava / HUOM !!! ***** Lisenssit 2006 !!!!
« : 10.01.06 - klo: 20.32 »
kuitilla niko varmaan tarkoittaa sellaista missä näkyy verot yms. systeemit. itsekkin sellaisen tarvitsisin.

on kuskeja joilla lisenssin maksaa joku yritys tms.

628
noh,, tänään oli aikakin lavangossa 3 autoa ajamassa...
rataa aurattu n.150 metriä.

629
Hobao / HoBao Hyper 8
« : 08.01.06 - klo: 10.07 »
Lainaus käyttäjältä: "waltt"
Lainaus käyttäjältä: ".21"
Mika jostain tälläisesta puhuin päivällä, ikävää mutta totta jos huono tuuri on lipojen kanssa.


http://www.laureanno.com/RC/fire-pics.htm

Pahaa jälkeä... Kallista toi lipoilla pelaaminen...
Parit lentsikat, jotkut "halvat" radiot, jotain latureita, vähän talliakin paloi jne...  :roll:
well over $30,000 of damage between R/C gear and smoke/soot damage.


toihan näyttää ihan perus talvisiivoukselta....  :shock:

630
noooh, jokos alkais olee julkaisukelpoista kalenteria?

Sivuja: 1 ... 18 19 20 [21] 22 23 24 ... 28