661
RC-kerhot ja -radat / Vs: PKSRCA:n Tikkurilan RC-keskus
« : 30.01.14 - klo: 09.34 »avaan ovet klo 11, silloin pääsee treenaamaan
Siis tänään vai perjantaina?
Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
avaan ovet klo 11, silloin pääsee treenaamaan
Otetaan mukaan!
Muutamaan asiaan päivitys:
1. Perjantaina rata tulee hyvin todennäköisesti aukeamaan treeneille jo aamupäivällä, tarkempi aika selviää vähän myöhemmin.
2. Lauantaina aamulla ennen varsinaisten erätreenien alkua on mahdollisuus vapaaseen treeniin. Aikaikkunan pituus selviää kun ilmoittautuminen menee kiinni ja kisapäivän aikataulu saadaan laadittua. Vuorot on 5-10 min kerrallaan. Kisapäivän aikana tauoilla ei saa ajaa.
3. Rata syö rengasta selvästi enemmän kuin aiempi laattapinta. Ainakin nelkku-SC:llä (ajomäärästä, tyylistä yms riippuen) uudet minipinnit voi saada sileeksi päivän aikana. Kannattaa ehkä ottaa mukaan myös kesäkauden renkaat (pestynä tietysti); jotkin savirenkaat tuntuvat myös toimivan.
4. Ilmoittautuminen päättyy keskiviikkona, nyt pikaisesti mattimyöhäiset ilmoittautumaan!
Tervetuloa!
t. Mikko M. / PKSRCA
Joo pisteitä on jaossa tosi helpolla, ei tarvii kuin ajaa kovaa ja eniten saa pisteitä kun vetäsee ekana maaliin..!! Rata rupee olemaan niin makeassa kunnossa että ajaminen on hauskaa vaikka kamppailis keskenään viimeisen sijan ja keskeytyksen välimaastossa! Hyndät on matotettu samalla matolla kuin muukin rata joten takavedollakin hyppää helposti ne "laineet" ja iso pöytä on nopea ajaa vaikka hyppäis sen pöydälle eikä ländiin. Epäilenkin että nopeimmat takavedot pistäisivät kierrosajoissa käkättimeen monia nelivetoja.
Tuupissa ainakin tulee saamaan pisteitä helposti kun osallistujia on niin vähän :)
Onkos kukaan koittanut Traxxasseja tai muita "isonappulaisia" renkaita ?
TurussaTraxxas toimi matolla mainiosti ja kestävyys isonappulaisessa renkaassa on ihan toista luokkaa kuin minipinnissä.
Moro en tiedä numeroani kun eka sc kisa, laitoin vain jonkun numeron tonne "Driver Nr" kohtaan. T: Jukka TheJR Ruuskanen.
Testaamaan vaan. Omissa testeissä yllättäen AKA:n saviradalle tarkoitetuilla renkailla oli kovin sivuttaispito. Minipinni toisiaan kuluu... Mutta on kiva ajaa.
THE Rengasta odotellessa, jos joku sopivan edullisen löytäisi. Ehkä Loise:n valikoimista joku?
Onkos monelta huomenna aukeemassa vois mennä jo aamupäivällä jos vaan auki??
Avaan ovet 10-11 aikaan, riippuu siitä kuin hyvin tyyny on...
Huomenna sunnuntaina radalla luultavasti välin 11-14 reenailemassa.
Reenivä,reenivä tänään klo:12-> bahnalla..........
Nii ja juu,vuosi on vaihtunut joten jäsenmaksuja tulemaan. Jos ei ole viitenummeroa niin ota yhteyttä.
Jäsenmaksut 2014: Aikuinen 100€/kalenterivuosi tai 4 krta talkoissa 25€/kalenterivuosi,alle 16 vuotias 25€/kalenterivuosi tai kerran talkoissa 10€/kalenterivuosi.
Nyt alkaa kiristää hermoja. Oikeelle kun kääntää niin renkaat keskittyy hyvin eteenpäin mutta kun kääntää vasemmalle niin renkaat ei keskitä vaan jää vähän vasemmalle. Oiskohan jollain jotain niksiä? Ja tosiaan tää alko ihan ykskaks tekemään tätä.
Pitäisi piakkoin tilailla taas uusi sarja minipinnejä ellei parikin sarjaa. Alkoi vain mietityttämään onko tilaaminen tässä vaiheessa järkevää jos ja kun Tiksiin on vaihtumassa alusta matoksi. Onko kellään kokemuksia millä renkailla olisi järkevin tuollaisella matolla ajaa? voisi kuvitella, että näinkin radikaalin vaihdoksen jälkeen myös muita renkaita voisi käyttää kun Mini Pinnit ja Staggerit? Toivottavasti rengaskulumakin olisi maltillisempaa.
Todennäköisesti olen viikon etuajassa tämän kysymykseni kanssa koska kukaan vielä kunnollisia testejä on päässyt tekemään?
Moro!
Olisin tässä laturia ostamassa ja tämä käveli vastaan:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__11170__Turnigy_4x6S_Lithium_Polymer_Battery_Pack_Charger.html
Millä virralla tämä laturi jaksaa ladata 3s-lipoja? En löytänyt watti määrää tuosta..
Ja paljokon tämä vaatii watteja virtalähteeltä?
Kovii suorituksia tulee aina, jossei muuten niin kisoihin ilmoittautumisessa...!
Pistetään sekoilu tietokoneen piikkiin. Se teki jotain outoo ja sit se lägäs ja yhtäkkii viel keijoili!
Taitaa olla kuus takaveto sc:tä, juuri ilmoittauduin... luulin että olin jo ilmoittautunut, hyvä että tuli selailtua nimilistaa!
tässä vielä videoo radasta, Niki otti vähän filmii kun kurvailtiin poikien kanssa vähän SC:llä.
http://youtu.be/O3IAeH-_23U
Minä olen saanut joitain varoituksen sanoja että Tikkurilan laattalattia on liukas... mutta ainakin tuossa videolla pito näytti hyvältä
Onko rataa tarkoitus pestä ennen kisoja vai pysyykö tuo ränni käytössä?Moi,
radan huoltotöitä tehdään aina tarvittaessa ja pelkästään virallisessa ratatiimissä taitaa olla yli 10henkilöä. Jos miettii pitoa linjalla ja sen ulkopuolella, niin ero on kertaluokkaa pienempi kuin vaikka Joensuun mukavalla radalla. Luultavasti jokaisella radalla pito on parempi linjalla kuin sen ulkopuolella.
tuosta ei kannata tehdä iso asiaa, koska se ei ole ongelma.
kaikki vaan mukaan kisaamaan ajaa sitten linjalla tai kuten mä sen ulkopuolella
Onko radalla koko radan leveydeltä pitoa vai onko pitoa vain kapealla ajolinjalla?
Juu. Aatelin kokeilla sitä. Mutta mihin ne ulostjousto rajottimet tulee Siellä jousessa sisällä mutta minne ?
Voisto joku laittaa jakoon tuon V3.4 asennuspaketin? Hobbywingin omat sivut on toivottoman hitaat tällä hetkellä...
Sain escin kalibroitua!
onko jollain kokemusta lipon kennojen vaihtamisesta/lisäämisestä?
mul on 2s lipossa toinen kenno nollassa 0,00V, et jos sen vaik lisäis toiseen samat arvot omaavaan lipoon jolloin siitä tulis 3s. tai sitten vaihtais sen jonkun jo kärsineen kennon tilalle. tärkeintähän vissiin on et akut on samat arvot omaavia, saman ikäsiä ja käyttö määrä on suht sama.
kestääkö toi jännitteessä oleva lipo lämmitystä tinan sulamispisteeseen?
ja mitä muuta kannattaa ottaa huomioon??
Siirsin ohjauslinkin ulkopään hubissa lähemmäksi akselia jotta kääntösäde pienenisi. Tästä seurasi, että PL:n vanne ottaa kiinni C-palaan. Pikkusen veistä ja taas pyörii eturenkaat... Olisi ton voinut kai epallakin hoitaa mutta halusin kunnon kulman ohjaukseen.
Lueskelin mitä jenkkipojat ovat tehneet GTR-iskareille ja pitihän sitä kokeilla. Tarkkuusteriä ei sattunut olemaan niin porasin mäntiin millisellä terällä kaksi reikää lisää. Toistaiseksi tykkään ja voi olla että porailen vielä lisää
Kuten tuossa aiemiin kuulutuksia jo kehuinkin, niin sen verran kehitysehdotusta, ihan yleisestikin, että kun kuuluttaja erän aikana tuota sen hetkistä paremmuusjärjestystä luettelee, niin sukunimen sijaan/lisäksi jäin kaipaamaan kilpailijanumeroa. Pystyisi paremmin hahmottamaan erän aikana, paljonko matkaa seuraavaan, ja onko oma sijoitus miten pahasti uhattuna. Kisaa seuraavan yleisönkin olisi varmaan helpompi löytää kärkiautot numeron kuin nimen perusteella.