Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - JUkka-san

Sivuja: 1 ... 20 21 22 [23] 24
661
RC-kerhot ja -radat / Vs: VRCK
« : 31.05.08 - klo: 18.17 »
Selvis mun koneen käyntiongelmat ja kiinnileikkaamisen syykin...takalaakerin kuulien pidikekehä oli hajonnut ja pieni pätkä kehää oli murusina koneen sisällä.

662
RC-kerhot ja -radat / Vs: VRCK
« : 30.05.08 - klo: 21.04 »
Aika pian sen jälkeen kun ihmiset lähti saatiin Hobaon vetostartti kuntoon. Hieman oli kyllä säätöä kun pyöritin narun väärään suuntaan yms...

663
Sähköautot / Vs: mikä näistä alottelijalle?
« : 26.04.08 - klo: 07.59 »
Dusterin kirjoitus on tosi...tturulla menee homma jonkin verran pieleen. Alv ja tulli muodostaa aina kokonaisuuden. Jos niiden määrä ylittää 10 euroa, ne menevät maksuun. Eli hieman alle 50 euron ostokset tulevat ilman tullia ja alvia.

Helsingin tullista en ole saanut puhuttua rc-kamoja leluina ilman tullia koskaan, mutta tuo tullin osuus on koko summasta aika pieni.

664
RC-kerhot ja -radat / Vs: VRCK
« : 23.04.08 - klo: 16.26 »
Onko tänään ajamaan menijöitä?

665
Tulokset / Vs: KILPAILUKUTSU- SM M-8 -Turku - 03.05.2008
« : 18.04.08 - klo: 08.47 »
Jarkon kanssa olen täysin samaa mieltä sääntöjen noudattamisesta. Säännönlaatijan tulisi tosin tehdä vain sellaisia sääntöjä jotka pitävät kilpailun tasapuolisena ja turvallisena. Läpinäkyvä tuulilasi ei edistä kumpaakaan.

666
Tulokset / Vs: KILPAILUKUTSU- SM M-8 -Turku - 03.05.2008
« : 15.04.08 - klo: 21.45 »
Pikkumaista toimintaa jos hylätään läpinäkymättömän tuulilasin takia...

667
Sähköautot / Vs: 4WD autoista?
« : 11.04.08 - klo: 21.22 »
Ajaako kukaan Losin XXX-4 G+ Crossarilla? Kestääkö sen vetohihna kovaa rääkkiä? Saako hiilettömän koneen mahtumaan paikoilleen?

Lue uudelleen toi mitä mä kirjotin Losin XXX4 krossarista tuossa muutama rivi aiemmin...hihnat kestää, mutta slipperi ja diffit on kovilla.

668
Yleinen keskustelu / Vs: Vihti, Nummela ja lähialueet !
« : 11.04.08 - klo: 21.19 »
Onko viikonloppuna mitään ajokuviota?

669
Optikoilta löytyy ihan hyvin ruuveja kokoluokassa 1mm-2mm kymmenyksen välein. Moniin löytyy sopiva mutterikin. Tai ainakin siitä liikkestä löytyi jossa ennen olin duunissa.

670
Sähköautot / Vs: 4WD autoista?
« : 08.04.08 - klo: 19.56 »
Losin tripla-X:stä kokemuksia viime kesältä. Auto on vanha (taitaa juontaa juurensa tuonne viime vuosituhannelle!). Tämänhetken koneiden tehojen kanssa slipperi ja diffit olivat aika kovilla. Diffin kuulat ovat mielestäni liian pienet. Slipperi ei oikein tahtonut pysyä säädöissä (mun autossa se löystyi, uudemmissa taas taisi kiristyä). Slipperin kiristyminen taas lisää diffien rasitusta... Tietysti ei välttämättä tarvitse ajaa 4,5 kiekkasella koneella.

Epäonnistunut alastulo hyndästä yleensä rikkoi jomman kumman iskaritornin, diffikotelon tai tukivarren. Sama ongelma näytti kyllä olevan muillakin autoilla. Jos Jyrkkälän radan hyndät on Lavangon kokoa niin kannattaa osata hypätä tai ajaa varovasti  :wink:

671
Sähköautot / Vs: 4WD autoista?
« : 08.04.08 - klo: 19.24 »
noo...jos nettikaupan listassa on luettelo osista niin se EI tarkoita että niitä on hyllyssä...

En jaksa alkaa asiasta kinaamaan koska molemmat tiedetään miten asia on  :wink:

672
Sähköautot / Vs: 4WD autoista?
« : 08.04.08 - klo: 19.19 »
Et taida saada Turusta mihinkään noista autoista varaosia suoraan hyllystä...

673
Yleinen keskustelu / Vs: Vihti, Nummela ja lähialueet !
« : 06.04.08 - klo: 13.13 »
Mä voisin tulla kanssa...mutta pääsen vasta viiden aikaan

674
aprillipäivää Heulillekin ;)

675
Tulokset / Vs: LRP Touring Car Masters 2008
« : 29.03.08 - klo: 22.34 »
Ei se Olli näköjään turhaan viilannut Christerin auton bulkkeja viime viikonloppuna ;)

676
Tietysti ois mukava että rata olisi mahdollisimman laajalle autovalikoimalle, eli 1:10 krossarit ja turitit ja 1:12 mattiksille kanssa. Silloin voisi olla mahdollisuus saada suurempi joukko ihmisiä maksamaan kuluja.

677
Onkohan radan kehittämiseen olemassa suunnitelmia? Nykyisin rata on vakio ja prostock turisteille mielestäni hieman pitkäveteinen ajettava (lienee tarkoitettu "muinaiselle" C8-luokalle), virillä ei sentään käy aika pitkäksi pääsuoralla  :wink:

Mulla olisi unelmana saman tyyppinen ratkaisu kuin Kuusankoskella, eli kokonaan asfaltoitu alue johon on maalattu rataprofiili. Tietysti pohjat pitäisi tehdä niin että koko alue on kupera että vesi valuu pois.

Minkälaisia ajtuksia lajitovereilla asiasta on?

678
Sähköautot / Muchmore CTX-D Discharger
« : 13.12.07 - klo: 21.34 »
Otsikon laitteen sanotaan purkavan kuuden tai neljän kennon akkupaketteja. Onko olemassa jotain patenttia jolla purkuri saadaan toimimaan viiden kennon akkupaketille?

679
Sähköautot / Vs: xray T2R
« : 12.12.07 - klo: 17.50 »
Kuskistahan tuo on kiinni.

btw: onko kyseistä autoa jossain myytävänä?

680
Kilpailijoiden kanava / Vs: Liikaa kilpaluokkia?
« : 12.12.07 - klo: 17.49 »
Ollinmäki osui oikeaan...Suomessa pitää olla jokaiselle oma luokka jonka voi voittaa.

Stanun ja ProStockin vauhteja on vertailtu nyt A8 lähinnä "mikkihiiribaanoilla". Saa nähdä mikä on tilanne Finntrack kokoisilla radoilla (kapinoissa näytti olevan stanut noin kierroksen hitaampia kun Pro stockit)?

Mua ei yhtään haittaisi jos joskus tulevaisuudessa ajettaisiin vain kahta luokkaa...stanua ja viriä. Stanussa voisi sitten olla sisällä "junnuluokka" josta nousisi yleiseen luokkaan menestyksen perusteella. Stanussa saisi ajaa niin pitkään kun haluaa, sillä viriin siirtyminen "pakosta" on taloudellisestikin aika kallista. Tällä mekanismilla pienoisautoiluun kypsemmällä iälläkään mukaan tulevat eivät kokisi suurta vääryyttä  :wink:

Kun samassa luokassa on enemmän autoja, kisaamisestakin tulee tasaisempaa ja mielenkiintoisempaa.

681
Tulokset / Vs: Jens Minne / The Friendshiprace 2007
« : 27.11.07 - klo: 17.23 »
Miten porukka jaksaa käydä siellä ajamassa jos kisaaminen on joka kerta yhtä reilua kuin Pohjois-Korean vaalit  :laugh:

682
RTR-Savagen paketti taitaa olla aika iso...luulen että rahti on lähempänä satasta kun viittäkymppiä....

683
Tulokset / Vs: MÄNTSÄLÄN KAPINAT 2007, Kilpailukutsu
« : 18.09.07 - klo: 16.41 »
TSP:
- Novak SS 5800, Sintrattu roottori 12,5mm, 5 kennoa
- Novak SS 8,5 PRO, Sintrattu roottori 12,5mm, 5 kennoa
- Speed Passion 9,5, Sintrattu roottori 12,5mm, 5 kennoa



Olikohan TSP:ssä sallittu 17-kiekkaiset hiilikoneet, kun kerran vanhan säännön mukaan mennään?

684
Painoraja ehdottomasti semmoiseksi että EI tarvitse lähteä autoa keventelemään, ennemmin pienillä lisäpainoilla autot sopivan painoisiksi.

Koneeksi olisi tosiaan kiva saada kestävä hiiletön. Olisiko juuri tuo Novakin Velocity 8,5 sintratulla roottorilla  semmoinen? SS5800 kannattaa mun mielestä ainakin unohtaa...

Moottoriin kiinteästi asetettava jäähdytyssiili/tuuletin pitäisi mun mielestä sallia, sehän ei suurenna koneen ulkomittoja oikeasti, mutta ehkä säästää konetta ylimääräiseltä kuumenemiselta ja loppujen lopuksi alentaa kustannuksia.

Stimpyn kanssa samaa mieltä...ei ainakaan lisää vauhtia Pro-Stock autoihin!

685
Oisko sunnuntaina lähdössä pääkaupungin suunnalta ketään Kuusankoskelle treenaamaan...mun autossa vois olla tilaa.

686
Sähköautot / Vs: Aloittelijalle
« : 17.06.07 - klo: 22.19 »
Kannattaa tutustua myös XRay T2 R versioon...huomattavasti nykyaikaisempi ja samalla kisoissa parempi peli kuin luettelemasi. Ja varaosahuolto toimii aika hyvin, kisoissakin.

687
Polttisautot / Vs: Kone jäykkä
« : 16.05.07 - klo: 19.44 »
On siis ihan normaalia että noin 60 asteiseksi lämmitettyä konetta ei jaksa käsin vauhtipyörästä pyörittää ympäri ilman tulppaa?

688
Pääsi Reiskan osat miinukselle Laukaassa, olisikohan jollain Kuusankoskelle tulijalla ylimääräisiä ohjauspaloja Xray T kakkoseen? Jää muuten ajamatta...

689
Sähköautot / Vs: Nelkku krossin aloitus.
« : 09.04.07 - klo: 10.46 »
Academyn SB Sport V2 ei saanut saksalaislehdissä kovinkaan hyviä arvosteluita...moittivat iskareita; takadiffin ulostuloja liian lyhyiksi, eli autoon ei saa riittäviä ulosjoustoja; diffikuulat 2,5 milliset ja nopeasti kuluvat semmoiset; raidetangot olvat ohuet ja helposti vääntyvät, ne pitää vaihtaa vanttiruuveihin.

Loppukommentti huonolla saksan taidolla kuulostaa tältä. "Edulliseksi peliksi liian kallis, ja kilpa-autoksi aika vaatimaton. Mahdollisuuksia olisi, mutta lastentaudit vaivaavat" (Cars&Details 8/2006)

Tuostahan on tullut uudempikin malli, SB V2 Pro Carbon (http://www.modelrectifier.com/search/product-view.asp?ID=7743), mutta onko siinä parannuksia juuri noihin aika perustavaa laatua oleviin ongelmiin?

Kuten saattaa huomata, itse en ole koskaan ajatellut ostavani ko autoa :roll:


690
Yleinen keskustelu / Vs: Vihti, Nummela ja lähialueet !
« : 08.04.07 - klo: 10.17 »
on

Sivuja: 1 ... 20 21 22 [23] 24