Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - micsa.fi

Sivuja: 1 ... 21 22 23 [24] 25 26 27 ... 31
691
Sähköautot / Vs: SC (CORR) Renkaat
« : 04.04.13 - klo: 09.46 »
Onkos joku ehtinyt testaamaan jo Schumin uutta Stagger Ribin SC-versiota tuupissa eturenkaana?

http://www.racing-cars.com/pp/Product_Category/Wheels_Tyres_and_Inserts/U6782.html

Kuvan perusteella näyttäisi olevan nuo nappulat sen verran pitkät että vaatinee huimia määriä ajoa ennen kuin menee keskeltä sileäksi samalla tavalla kun Minipin.

692
JE Models -nimisessä brittikaupassa, joka aiemmin oli nimeltään JE Spares, on joku spesiaalikampanja menossa. Itse bongasin tuolta ainakin hyvin edullisia AKA:n krossirenkaita, mutta on siellä tarjouksessa aika paljon muutakin.

http://www.jemodels.com/megaspecials

Aiemmat tilaukset on tullut nopeasti perille, ja nytkin pääsiäisenä tehtyyn tilaukseen tuli UPS-seurantakoodi heti tiistaina. Eli ainakin omien kokemusten perusteella tuntuu luottettavalta firmalta.

693
Team Associated / Vs: Team Associated SC10
« : 03.04.13 - klo: 22.59 »
Minkäslaisella setupilla Tiksissä mennään SC10:llä kovaa?

Meitä SC10:llä ajavia on Tiksissä aika harvassa, kun tänä talvena on puhaltanut Durango-tuuli...

Voin raapustella vloppuna tarkempaa setup sheettiä, mutta muistipohjalta tärkeimmät joilla olen ajanut koko kevätkauden:

- jouset: edessä punainen, takana hopea (vanha 10mm iskari)
- iskariöljyt: edessä 37.5-45wt, takana 32.5-37.5wt
- männät: edessä #3 (pienireikäisin), takana #2 tai #1
- ulosjoustoa rajoitettu, edessä 5 ja takana 2 prikkaa männän alla
- diffi: ratasdiffi, 20k öljy
- syksyllä mulla oli keskijäykkä takavakaaja, jonka sittemmin olen heivannut
- 2,5 tai 3ast taka-auraus

- maavara lähes minimissä siten, että edessä ja takana iskarit ulkona tukivarsissa ja esijännitys vain muutamalla milli 0-tasosta
- akku täysin edessä, painoja 10g akun päällä, 25g+25g kylkikolmioissa ja 17g factory palikka ratasboksin edessä
- pari viikkoa sitten vaihdoin casterin 30-->20 asteeseen, joka paransi selvästi kääntyvyyttä mutkaan sisälle

t. Mikko

694
Team Associated / Vs: Team Associated T4 + kuvat
« : 22.03.13 - klo: 14.28 »
Auton alkuperä on sinänsä merkityksetön, että ajan myödessä perusmalleihin yleensä laitetaan päivitysosia jolloin rajanveto hämärtyy.

Kuten Tiikki totesi, kuvissa näkyvässä autossa on RTR-mallin iskarit ja vanttiruuvit. Sen lisäksi etupäässä näyttäisi olevan sisempien saranatappien kiinnike alumiininen, joka muistaakseni RTR-mallissa on alunperin muovia. Nuo iskarien hatut kannattaa vaihtaa ilmausruuvilla varustettuihin jolloin iskarien ilmaus on paljon helpompaa, muilta osin ne on ihan OK. Ratasdiffi on aloittelijalle paljon parempi kuin kuuladiffi.

Hyvä auto se on, ei muuta kun kovaa ajoa!

695
Sähköautot / Vs: Turnigy Sct 2wd
« : 22.03.13 - klo: 12.39 »
Hobbykingissä on paljon tavaraa hyvällä hinta-laatusuhteella, kuten lipo-akut, laturit, pientarvikkeet, työkalut yms. Autot sen sijaan kannattaa suosiollla unohtaa.

696
Kilpailijoiden kanava / Vs: SC Summer Cup 2013
« : 22.03.13 - klo: 12.31 »
Jos ei haluta päällekkäisyyksiä M8-kisojen ja Maastosarjan kanssa, niin vapaat viikonloput on aika vähissä.

697
Team Associated / Vs: Team Associated SC10
« : 17.03.13 - klo: 13.39 »
NYT! Siinä se on! : http://www.teamassociated.com/news/latest_products/1104-NEW!_SC10.2_Factory_Team_Kit!/

Valitettavan ennalta arvattavissa oleva uudistus, itse olisin kaivannut täysin uutta autoa jonka saisi keskimoottoriseksi. Myös pohjalevyä olisi saanut vahvistaa etupäästä, toki sen heikkouden saa paikattua helposti RPM:n etupuskurilla.

Toki auto on selvästi parempi kuin vanha FT, mutta nykyisen omistajana en näe päivittämiselle oikein mitään järkeä.

698
Kilpailijoiden kanava / Vs: SC Summer Cup 2013
« : 17.03.13 - klo: 13.29 »
Vaikka Jyväskylän avauskisaan on vielä reilut pari kuukautta aikaa, niin kannattaa silti tehdä majoitusvaraukset ajoissa jos sellaista kaipaa. Varasin itse juuri majoituksen pe 24.5. - la 25.5. väliselle yölle ja kaikki keskustan hotellit olivat Omppuhotellia lukuunottamatta täynnä.

699
Tuolta löytys muutama video ekoista finaalieristä,
kylläkin kännykällä kuvattuna joten vähän joutunee "tihrustamaan"

SC2-10 A1  http://youtu.be/IpMvutSx6o8
SC4-10 A1  http://youtu.be/5kNYycq76LE
SC4-10 B1  http://youtu.be/wE3cNdQWUa4

ja kiitos hyvistä ja rennoista kisoista järjestäjille!!!

Hyvää settiä noi videot, kiitoksia kotarille. Tuo nelkkujen A-finaalin lähtöhässäkkä taltioitui harvinaisen hyvin.

Oma kisa oli parasta tuuppikisailua tällä kaudella, kun tuloslistalla mahtui peräti viiden joukkoon. Toki tähän edesauttoi se, että osa tuupin kärkikuskeista ei ollut Turussa. Toisaalta hyvää suoritusta edesauttoi se, että Turun rata sopii erityisen hyvin tuupille ollen juuri sopivan liukas; missään muualla ei pysty viemään tuuppia hallitussa sladissa samalla tavalla.

Nelkussa oli tiedossa jo joulukuun lämppärikisan pohjalta, että paikalliset vie ja muut vikisee. Asetin kuitenkin tähtäimen A-finaaliin joka ei lopulta jäänyt kovinkaan kauas. Sain Losin selvästi parempaan iskuun kun joulukuun kisassa ja myös helpotettu röykkysarja alkoi mennä varmuudella, mutta 15.x- alkuista kierrosta en kirveelläkään saanut aikaiseksi.

Finaaleissa oli sitten sekä onnea että epäonnea. Yhtään vetaria ei Losista ollut mennyt tähän mennessä, nyt finaaleissa ajo katkesi kaksi kertaa vetarin katkeamiseen. Onnistuin kuitenkin voittamaan pari lähtöä ja tulosvertailussa pari sadasosaa parempi tulos nostatti oikeutti B-finaalin voittajaksi ohi seurakaveri Maxin.

Kiitokset järjestestäjille hienoista kisoista ja Petterille varaosien lainaamisesta!

T. Mikko aka "pokaalirohmu"

700
Team Associated / Vs: Team Associated T4 + kuvat
« : 12.03.13 - klo: 22.38 »
Mutta, onko tossa 4.1 mallissa vielä ne urpot asso tyyliset asson rengas tsydeemit?
Eli ei voi suoraan 12mm hex vanteita käyttää?

Kyllä on. Vasta T4.2:ssa (ja B4.2:ssa) hexit on vakiona. Toki voit päivittää ne vanhempiin T4 ja T4.1 -malleihin, jos haluat.

701
JQ Products / Vs: JQ Products - THE Car
« : 11.03.13 - klo: 22.18 »
Hyllyssä odottaa uudenkarhea The RTR kesäkauden alkua.

Mitäs varaosia kannattaa hankkia pakkiin ihan ekaksi? Tukivarsia, vetareita, kytkimen laakereita?

Onko jotain tiettyjä ruuvikokoja joita kannattaa hankkia pakkiin pudonneita korvaamaan? Nykyiset omat autot käyttää tuumakoon ruuveja joten joudun aloittamaan millikoon ruuvien keräämiseen tyhjästä.

Vaikka polttiskauteen on vielä kuukausi-pari aikaa, niin kai sitä sentään vinkkejä irtoaa varaosien suhteen näin talvellakin? Ketjujen alkupäässä oli jotain kommentteja eniten paukkuneista osista, mutta tuo taisi vielä olla niillä alkuperäisillä muoviosilla.

Sen verran piti lähteä purkamaan tuota tehtaalla koottua RTR:ää, että saa kytkinkellon ruuvin vaihdettua uppokantaiseen. Jostain syystä tehtaalla ovat laittaneet nappikantaisen ruuvin tuohon ja vielä suht paksun prikan alle niin näyttäisi hinkaamaan ruuvi tankkiin kiinni. En vaan keksinyt fiksua tapaa vaihtaa tuota ruuvia moottoria irroittamatta niin päätin irroittaa motin kokonaan ja lisätä samalla ruuvilukitteet moottorin ruuveihin.

Nuo RTR:n mukana tulevat renkaat vaikuttaisivat näin pikavilkaisulla ihan kelvoilta, mutta insertit on kelvottamat tai huonosti asennettu. Parissa renkaassa tuntuu olevan sisäreunassa pehmeitä kohtia joista insertti ilmeisesti mutkalla. No, eiköhän noilla sisäänajotankilliset lipsuttele...

702
Onkos vieläkään tullut markkinoille yhtään TEN-SCTE:lle tarkoitettu sisäkoria?

703
Team Durango / Vs: Team Durango DESC410R
« : 11.03.13 - klo: 08.49 »
5mm akselille ei taida 48 jakoisia pinjoneita löytyä joten voi olla et jokin 540 kokoinen kannu löytää vielä paikkansa.toistaiseksi mod1:llä mennään.

Kyllä saa, ainakin Robinson Racingilta. Koot alkavat 17 piikkisestä. Eri juttu sitte on, kestääkö 48dp hammasväli nelkku-SC:ssä 550-kannusen tai 4-pole moottorin tehoja.

http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/1_24_253_1867/products_id/218930/n/Robinson-Racing-5mm-Bore-48P-Machined-Pinion-Gear-17T


704
Kilpailijoiden kanava / Vs: SC Summer Cup 2013
« : 07.03.13 - klo: 07.48 »
Minusta hyvä idea tämä Mastersin virallistaminen. Ehkäpä voisi miettiä, että jos konsepti toimii niin ajettaisiin 2014 Masters kerta-SM kisana?

Tuota akkuasiaa kannattaa selventää vielä ennen kisoja. Pelkästään pötkömallisia, kovakuorisia 2S nanotechejä on varmaan 20 erilaista versiota. ROARin listalla on muutama hyväksytty, tarkoittaa sääntö että millä tahansa saa ajaa?

705
Team Associated / Vs: Team Associated SC10 4x4
« : 06.03.13 - klo: 20.05 »
Kuvassa olevasta koristä päätellen taitaa olla Kimwaldin auto. Sama kaveri taisi viritellä noita aiempia muutoksia jotka tuli FT-versiossa.

706
Tietoa buffetista:

Perjantai
Aukeaa noin kello 18:00
Ratamaksu maksetaan buffettiin, 10e ratamaksu sisältää kahvin ja sämpylän
Myös muuta pientä purtavaa tarjolla.

Lauantai
Aamulla tarjolla kahvia, sämpylöitä ja virvokkeita
Päivällä aloitetaan ruokatarjoilu, vaihtoehtoina jauhelihakeitto ja makaronilaatikko

Onko tuo perjantai klo 18 radan, buffetin vai molempien aukeamisaika?

707
Polttisautot / Vs: Aloittelijan polttiskysymykset
« : 05.03.13 - klo: 11.54 »
Olen samaa mieltä asiasta ja tietoinen rajoituksista ratojen suhteen. Suomen "vähäsateinen" kesä on vain omiaan aiheuttamaan 1/10 autoille rajoituksia ajamisen suhteen. 1/8-autot eivät ole mielestäni niin herkkänahkaisia ilmastomuutoksen suhteen.

Oikeilla saviradoilla harvoin saa ajaa sadekelillä auton tyypistä riippumatta, koska radan pinta on pehmeä ja menee piloille.

Jos kosteilla keleillä haluaa ajaa, niin sähköjen normaali suojaus (vastarikotelo, noparin suojaus tms) riittää. SC-autoon voi laittaa sisäkorin joka vähentää oleellisesti sisäosien kuraantumista.

708
Yleinen keskustelu / Vs: Renkaat
« : 05.03.13 - klo: 11.36 »
Tavallista ja tavallista, mitä se oikeastaan on?

Itse olen liimaillut viimeiset kaksi vuotta Hobbykingin pikaliimalla, ja hyvin tuntuu pysyvän kiinni. Medium on vähän hitaampi kuivumaan, mutta on helpompi annostella kuin thin. Halpaa kuin mikä.

http://hobbyking.com/hobbyking/store/__7173__HobbyKing_Super_Glue_CA_50g_1_7oz_b_Medium_b_.html

709
Jos katsoo kahden viikon takaisen SCWC3 kisan tuloksia vähän laajemmin A-finalistien osalta, niin taisi olla eniten kotiseuran kuskeja A-finaaleissa kuin missään muussa kisassa aiemmin:

- tuupissa 9 kuskia kymmenestä kotiradan kuskeja
- nelkussa sijat 1-5 kotiradalla ajaneille

Tämä siis siitä huolimatta, että profiili meni täysin uusiksi ja avattiin vasta kisaa edeltävänä torstai-iltana ja näin ollen perjantai oli ainoa kunnon mahdollisuus treenata uutta profiilia. Tuon treenimahdollisuuden käytti moni, kun klo 11 avattuani ovet alkoi porukkaa valua paikalle ja klo 14 mennessä paikalla oli jo 20+ kuskia treenaamassa, iso osa ulkopaikkakuntalaisia.

Tämä siis ehkä osoittaa, että pelkkä profiilin muuttaminen ei aina tasoita kotiradan etua vaan myös radan pinnan tunteminen ja sopivalla kulutusasteella olevien renkaiden valinta on erityisesti Tiksissä tärkeää.

Toisaalta tämä kuuma keskustelu sisäkisoista on sikäli toisarvoista, että oikeilla ulkoradoilla profiilit on joka tapauksessa lähes kiinteitä ja näin kotietua syntyy väistämättä. Tästä kukaan jaksaa purnata hirveästi?

Mitä tulee kisojen määrään per paikkakunta, niin minusta tärkeintä on että kisoja on riittävästi ja pääsee ajamaan paljon paikasta riippumatta (ehkä siksi ajankin kahta luokkaa). Syksyllä kun keskusteltiin Winter Cupin kisamäärästä, niin itse olin 5-6 kisan kannalla. Esim. joulukuussa Turussa ajettu Mock-up kisa olisi mielestäni voinut kuulua sarjaan, kun kisajärjestelyt ja osanottajien määrä sen hyvin osoitti.

t. Mikko (#12 / #8)

710
Polttisautot / Vs: Aloittelijan polttiskysymykset
« : 04.03.13 - klo: 21.34 »
.... Eli 1/8 sähköpeli mielummin.....

Jos ollaan ihan alkutaipaleella ja on tarvetta rajoittaa merkittävästi tehoja/nopeutta, niin yli kolmekiloinen 1/8 krossari (sähköillä tai nitroilla) ei mielestäni ole oikea kalusto harjoitteluun. Noilla painoilla saa rajoitetuilla tehoillakin rumaa jälkeä aikaiseksi ja muutenkin tulee turhaa säätöä kaluston kanssa joka vie turhaan aikaa siitä tärkeimmältä (=ajaminen). 1/8 autoilla ei myöskään saa ajaa läheskään kaikilla radoilla, esimerkkinä vaikkapa Tikkurila.

Jos krossi kiinnostaa, niin 1/10 sähkökrossari tai takavetoinen 1/10 SC-auto lienee oikea valinta. Noissa kun on se hyvä puoli, että heti kun alkaa pysyä about radalla voi kokeilla taitoja kerhokisoissa.

711
JQ Products / Vs: JQ Products - THE Car
« : 27.02.13 - klo: 12.02 »
Hyllyssä odottaa uudenkarhea The RTR kesäkauden alkua.

Mitäs varaosia kannattaa hankkia pakkiin ihan ekaksi? Tukivarsia, vetareita, kytkimen laakereita?

Onko jotain tiettyjä ruuvikokoja joita kannattaa hankkia pakkiin pudonneita korvaamaan? Nykyiset omat autot käyttää tuumakoon ruuveja joten joudun aloittamaan millikoon ruuvien keräämiseen tyhjästä.

712
Tämähän tietää osallistuville kuskeille hyvää pistepottia  :smiley:

713
Team Associated / Vs: Team Associated SC10
« : 25.02.13 - klo: 13.07 »
Oletko kokeillut laittaa jäykempää öljyä keulaan? Mikäs öljy on tällä hetkellä käytössä?

Asson 45 wattinen öljy tällä hetkellä etupäässä ja se Asson pienireikäisin (#3) mäntä (reikäkokoa ei taida olla virallisesti dokumentoitu). Tosin ainakin teorian mukaan öljyn ja mäntien ei pitäisi edes vaikuttaa kallistuksen määrään, ainoastaan sen nopeuteen. Tiedä sitten miten käytännössä.

Henkka, kiitos vinkistä, tuota pitää kokeilla.

Näyttää siltä että jopa tehdaskuskitkin ovat painiskelleet samojen ongelmien kanssa ainakin Asson omien bigbore-iskarien julkistukseen asti. Cavalieri ajoi viime syksyn ROAR Natseissa Kössin jousilla:

http://www.teamassociated.com/pdf/cars_and_trucks/SC10/setup_sheets/SC10_2012_Cavalieri_ROAR.pdf

714
Team Associated / Vs: Team Associated B4 / B4.1
« : 25.02.13 - klo: 11.51 »
Koska B4:n iskarit taitaa olla miltei samat kuin SC10:ssä, niin kysytään myös täällä: onko muilla ollut tarvetta saada vielä punaisestakin jousea jäykempää etupäähän?

http://rc10.fi/index.php?topic=33286.msg663524#msg663524

715
Team Associated / Vs: Team Associated SC10
« : 25.02.13 - klo: 11.49 »
Onko muilla SC10 -kuskeilla ollut tarvetta saada jäykempää jousta kuin Asson punainen etupäähän? Itselläni on välillä ollut ongelmana että etupää kallistelee aivan liikaa. Tällöin käy niin, että auto lähtee kallistumaan etupään kautta ja varsin mutkan loppuvaiheessa kääntyy aivan liikaa. Ongelmaan myötävaikuttaa jäykkä takaapää esim. sinisellä tai vielä jäykemmällä jousella tai vakaajalla.

Uusille 12mm bigbore iskareille näyttäisi olevan jäykempiä jousia saatavilla, mutta ei millään haluaisi investoida 100+ USD pelkkiin iskareihin...

716
Keräsin taulukkoon tietoa kalustoista aiempien kilpailujen ilmoittautumistietojen ja omien muistikuvien perusteella. Kommentoikaa puutteita ja virheitä:

https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AsBt6bDkxu0zdF9jQXU5VGh2bGl1NlBPaWYxNE9HYmc&usp=sharing

Takavedossa Durangon syksyllä myyntiin tullut malli on heti noussut suosituimmaksi autoksi, tosin Kyosholla ja Assolla ajaa lähes yhtä moni. Muita merkkejä on selvästi vähemmän.

Nelkuissa Losi on ylivoimaisesti suosituin automalli, Durango ja Asso aika lailla tasoissa seuraavina.

717
RC-kerhot ja -radat / Vs: PKSRCA:n Tikkurilan RC-keskus
« : 19.02.13 - klo: 21.59 »
Tulevana torstaina (21.2.) jatketaan taas perinteisiä torstain kerhokisoja krossiradan uusitulla profiililla. Ilmoittautuminen noin klo 17 alkaen ja ensimmäinen alkuerälähtö starttaa viimeistään klo 18. Ajetaan tuttuun tapaan erilliset lähdöt SC 2wd, SC 4wd ja krossareille jos vaan kuskeja on riittävästi paikalla.

Jos et omista vielä omaa transponderia, niin kerholla on muutama ponderi joita saa lainata.

Tervetuloa!


718
Ottiko kukaan videoita lauantain kisoista?

719
Kiitokset myös täältä suunnasta kilpaveljille ja oman seuran järjestäjille mainosta kisapäivästä postilaatikoiden kahinoissa! Taisi tulla uusi ennätys osallistujamäärän osalta kotimaisissa SC-kisoissa, kun kisattiin 35+31 = 66 kisaajan voimin! Jo perjantaina oli aistittavissa että tosissaan ollaan liikkeellä, kun vieraspaikkakuntalaisia rupesi ilmestymään treeneihin klo 11 aamupäivällä alkaen...

Oma kisapäivä oli selvä petraus tammikuun Nokian kisasta. Tuupissa alkuerät menivät ekan kierroksen sähläämistä lukuunottamatta omien kykyjen ylärajoilla ja ekaa kertaa aukesi paikka A-finaalissa. Sain tokalla kierroksella puhtaan vitosen ajettua, jonka turvin oli helppo lähteä vikaan lähtöön parantamaan ilman "pirua niskassa".

Nelkkujen puolella lähdin hieman epävarmoin mielin kisäpäivään. Treeneissä Losilla ajelu uudella profiililla tuntui väkinäiseltä ja kulmikkaalta, ja välillä auto kippaili mutkissa pidosta aivan yllättäen. Rikukin aiheesta kettuili perjantaina aiheellisesti ja totesi minun ajavan paremmin takaraapijalla. Tiputin autoa selvästi matalammaksi siirtämällä iskarit tukivarsissa uloimpiin reikiin jolloin paras vauhti taantui hieman mutta ajosta tuli jonkin verran varmempaa.

Nelkkujen alkuerissä ei varsinaisesti sitten tullut nappisuoritusta, mutta sain kakkoskierroksella suht hyvän tuloksen joka hieman yllättäen riitti viitospaikalle finaaleihin.

Tuuppien finaaleissa paukut loppui ekaan lähtöön jossa onnistuin vielä pidättelemään Tommia ja Tonia takana. Seuraavissa finaaleissa en saanut enää rytmiä päälle ja homma meni kurvailuksi. Vikassa finaalissa sorruin lähdössä vielä yliyrittämiseen ja tokassa mutkassa pilasin vielä Tuomonkin lähdön ajamalla perään.

Nelkkujen puolella finaalit menivät lähes nappiin kun kokonaissijoitus parani pykälällä. Vielä parempaakin oli tarjolla ihan vikan lähdön toiseksi viimeiselle kierroksella asti, kun Martti kaatoi kakkospaikalta ja tarjosi sijoitusta minulle. Hermoilin kuitenkin itsekin ja hyppäsin korokkeen edessä korkeiden pöytien väliin "Durangojen pohjalevyjen halkaisijakoloon". Onneksi Mr. Laitinen kaivoi tankki-Losin pöytien välistä ennätysnopeasti ja vielä ajokuntoisena radalle ja ehdin vielä kolmosena maaliin.

Onnittelut Nickelle ja erityisen hienosti ajaneelle Max M:lle voitoista ja Martille uran parhaasta suorituksesta!

t. Mikko (#12 / #8)

720
Kilpailijoiden kanava / Vs: M8e tulevana kesänä?
« : 16.02.13 - klo: 20.15 »
Onko edelleen mahdoton ajatus ajaa samalla kuin SC cup? näitä ei varmaan kovin montaa erää olisi?

Tässä on sellainen ongelma,  että ainakin viime kesän kisat ajettiin paikasta riippuen 1/10 sähköradalla (Vantaa, Vaasa) tai lyhennetyllä polttisradalla (Turku, Jyväskylä, Tammisaari). M8e-autot kuuluu kokonsa puolesta täysimittaiselle polttisradoille. Lavangossa pitäisi siis ajaa kahta eri rataa, tai muissa paikoissa pitäisi muuttaa profiilia lähtöjen välillä. Aika säätämiseksi voi mennä. Vaasassa ei polttisrataa ei vielä ole, joten siellä tuskin M8e:lla saa ajaa ollenkaan.

Toki jos tähän löytyy ratkaisu, niin jossain kisassa kannattaisi m8e ottaa kokeilumielessä mukaan. Ainakin viime kesänä SC kuskeja oli jonkin verran vähemmän kuin talvikisoissa, joten aikataulun puolesta 1-2 heattia mahtuu varmaan helposti.

Sivuja: 1 ... 21 22 23 [24] 25 26 27 ... 31