Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - micsa.fi

Sivuja: 1 ... 23 24 25 [26] 27 28 29 ... 31
751
Team Associated / Vs: Team Associated SC10
« : 01.10.12 - klo: 21.36 »
Jokos joku on ehtinyt testaamaan Asson uusia bigbore iskareita?

http://www.teamassociated.com/bigbores/

752
RC-kerhot ja -radat / Vs: LRP Areena
« : 23.09.12 - klo: 13.09 »
Hienolta näyttää, hyvin on tullut pituutta lisää. Tosin velodromin olisi voinut säästää, se oli hieno ykstyiskohta. Mitäs materiaali tuo pinta on, kun hyppyritkin näyttää samanvärisiltä videossa?

SC Winter Cupin kisa oli aikataulutettu vissiin vasta huhtikuulle. Olisiko TUA:n aktiiveilla intoa järkeää ennen joulua kerhokisaa, siis viikonloppuna ajettavaa johon täältä PK-seudultakin ehtisi mukaan?

753
Team Associated / Vs: Asso SC10?
« : 07.09.12 - klo: 10.31 »
Onko muut painiskellu noitten hex etuakseleiden kanssa? Itellä ei taho kestää jos tullee vähänkin kulmalleen alas. Aina napsahtaa reijän kohilta siististi poikki. Kohtuu purkkaa tuntus olevan nuo. Mitään muuta en

Itse olen ajellut vuoden verran RS-mallilla, jossa on hexit vakiona. Etuakseleiden kanssa ei ole ollut mitään ongelmaa, hyvin on alkuperäiset kestäneet. Olisiko sulla ollut huonoa valmistuserää?

Heikoin kohta tuntuu olevan taka-akseleiden roll-pinnit, joita napsuu aika herkästi. Jos ajelee koiranluilla, niin itse taka-akseleihin syntyy aika nopeasti välystä koiranluun ristitapin kohdalle.

Lainaus
onko kukkaan koittanu tähän vakaajaa taakse? Mahtaskohan pelittää esim mattorosseissa.
Itse kokeilin viime talvena ekassa Nokian SC Winter Cupissa vakaajaa, muistaakseni sitä löysintä. Otin sen kuitenkin pois kisan aikana parantaakseni takapään pitoa. Sen jälkeen ei ole tullut testattua. Model Expossa olisi ehkä ollut niin kova pito, että siellä olisi voinut olla hyötyä, mutta en ehtinyt siellä autoa ruuvaamaan.

754
Yleinen keskustelu / Vs: Korin maalausta
« : 03.09.12 - klo: 20.17 »
Vaatiiko nykymaalit korin hiontaa, vai onkohan mulla mennyt oheisen kuvan korin maalauksessa jotain muuta pieleen?

Kyseessä on 2,5kk vanha kori, josta on maali ropissut aika tavalla. Kori on maalattu UR:n spray-maalilla ohuina kerroksina, hiustenkuivaajalla välillä kuivaillen. Esikäsittelynä pesu astianpesuaineella, mutta en karhentanut pintaa millään tavalla.

https://www.dropbox.com/s/rcpj2hj2ztdnwr4/Losi_maali_irtoilee.JPG

755
Kilpailijoiden kanava / Vs: SC Winter Cup 2012-2013
« : 31.08.12 - klo: 11.01 »
Onko 6 kisaa varmasti järkevä määrä, vai alkaako olemaan liikaa. 4 kisaa joista 3 lasketaan + SC masters tms? (6-8-12h endurance)

Palataan vielä tuohon kisojen määrään:

Mielestäni neljä on hieman niukanlaisesti. Jos mennään kisa/kuukausi tahtia ja aloitetaan marraskuussa, niin tällöin kisat on ajettu helmikuussa josta on vielä piiiiitkä aika kesäkauteen.

Esim. viime talvena SC-kisoja oli todellisuudessa paljon enemmän kuin neljä, kun lasketaan mukaan:
- 4 Winter Cup kisaa (loka, marras, tammi, helmi)
- 3 WJ kisaa (Kiiminki, Jyväskylä, Model Expo) joissa SC ajettiin lisäluokkana
- Tikkurilan Endurance
- lukemattomat kerhokisat

Toki homma on loppupeleissä kiinni siitä, että riittääkö järjesteviä kerhoja, mutta mun puolesta kisoja saa olla enemmänkin kun intoa ajamiseen piisaa.

756
Team Associated / Vs: Asso SC10?
« : 29.08.12 - klo: 18.36 »
Onkos muilla SC10:n omistajilla ilmennyt tarvetta vaihtaa vaihteiston metallista top shaftia (#9601) uuteen?

Vaasan kisoihin autoa viimeistellessä tuli huomattua, että vaihteisto rohisee aika tavalla kun sitä pyörittää slipperiltä oikeaan pyörimissuuntaan. Sen sijaan väärään suuntaan pyörittäessä se oli aika smoothi. Otin diffirattaan kokonaan pois ja vaihdoin idlerin uuteen, mutta ongelma ei hävinnyt mihinkään. Laakerit tsekattuani oli pakko uskoa, että vaihteiston ainoa metalliratas (diffin sisuskaluja lukuunottamatta) oli kulunut ja korjaantuisi vain se vaihtamalla.

757
Sähköautot / Vs: SC (CORR) moottorit
« : 29.08.12 - klo: 18.28 »
Uusia 550 kokoluokan vaihtoehtoja tullut markkinoille!!

http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__24425__Turnigy_TrackStar_SCT_4T_Sensored_Brushless_Motor_5120KV_550_size_.html

Kuka hommailee ekana testiin?

No eipä ole hinnalla pilattu. Tosin moottori näyttäisi olevan perinteinen pitkäkannuinen 2-pole, joten auton kevennystä haikaileville tästä ei ole apua.

Mulla on henkilökohtaisesti kaksisuuntaisia kokomuksia Hobbykingin moottoreista. Lennokkimoottorit ovat olleet todella kestäviä, mutta yksi comboon sisältynyt auton moottori zippasi totaalisesti vuoden ajeluiden jälkeen.

758
Tulokset / Vs: SC mAsters Vaasa
« : 27.08.12 - klo: 21.42 »
Liitytään tässä muiden kanssa samaan kuoroon, eli iso kiitos Vaasan UA:n porukoille ja Mr. Luopajärvelle corrien kesäkauden parhaan kisan järkkäämisestä. Olin kuullut paljon kehuja radasta, ja ei niissä yhtään liikaa ollut: aivan mahtava baana!

Tuuppikorrissa aamu näytti vaikealta, kun yön sateiden jälkeen baana tuntui liukkaalta ja vauhti oli kateissa. Vaihdoin toiseen alkuerään Cityblockit alle ja sen jälkeen vauhti parani mukavasti; tosin Rikun ja Jussin vauhtiin ei ollut mitään asiaa. Pääsin kuitenkin starttaamaan finaaleihin kolmospaikalta Henkan ja Jonin edestä. Finaaleissa tulikin sitten tasaista vääntöä Henkan kanssa kun napsittiin kolmostiloja finaalilähdöistä vuorotellen Rikun ja Jussin mennessä omia menojaan. Vikassa finaalissa pääsin toka vikalle kierrokselle Henkan ollessa vielä takana, mutta sivuun mennyt hyppy quadissa irroitti korin etupäästä ja viimeiset kiekat mentiin korin "haukkoessa ilmaa". En uskaltanut viimeiseen quadihyppyyn ottaa enää vauhtia ja näin podiumpaikka lipsahti nenän edestä! Hauskaa oli kuitenkin koko rahan edestä ;-)

Nelkussa auto tuntui koko päivän ihan ajettavalta, mutta virheitä tuli niin alkuerissä kuin finaaleissakin aivan liikaa ja asiaa kärkimiestin vauhtiin ei ollut. Onnistuin tokassa finaalissa saamaan alkuhässäköiden jälkeen yhden siedettävän tuloksen jonka turvin kokonaissijoitus oli kohtuullinen - taisin olla tällä kertaa 2/4 laskusysteemistä hyötyvien joukossa. Nelkkufinaaleissa taisi olla muutenkin sähläystä ja kaatoja ehkä muita kisoja enemmän.

Onnittelut uusille korrikunkuille!

T. Mikko (#12 / #8)




759
Jos joltain löytyy pakista ylimääräinen Asson B4/T4/SC10 vaihdelaatikon top shaft (#9601), niin ottakaa mukaan niin ostan pois. Vai onko joku tuomassa RCM:stä Asson varaosalaatikot? Miron mukana ne vissiin on yleensä kulkenut, mutta ei taida olla tulossa tällä kertaa.

760
Muistanko oikein, että sateen sattuessa Vaasassa löytyy keinot radan peittämiseen vai oliko tämä joku extraherkku viime kesän MM-kisoissa?

761
Onkos Hazardilla jo antaa analyysia orkkis vs MIP-layoutista? Ajettavuutteen jotain suurta eroa tai miten kello tykkäsi muutoksesta?

Me varmaan joudutaan odottaan analyysiä vielä ens lauantaihin ja Vaasan kisaan. Omalla radalla ei ole ajanottoa joten suoraa vertailua en ole päässyt tekemään. MipLosi painaa 2825g ajokunnossa joka on sama kuin oma viritelmäni Jammin pohjalevyn kanssa. Mipin iskarinmännissä on varmasti potentiaalia, mutta mä olen väärä mies etsimään sitä. Positiivinen fiilis tästä muutoksesta kumminkin on jäänyt.

Eikös se ole jo todistettu, että tämä Losi on parhaimmillaan RTR-kunnossa?  :azn:

Noin vakavasti ottaen, muutaman kisan perusteella en ole vielä keksinyt suurempia tuunaamisen tarpeita. Tuo kolmen kilon vakiopainokaan ei tunnu mitenkään häiritsevän, ainakaan ulkoradoilla. Ehkä teknisillä sisäradoilla (LRP Areena?) saa parhaan hyödyn noista kevyemmistä pohjalevyistä.

Minkälaisilla välityksillä muut ajaa? Mulla on mottina Hobbywingin 4-polen 4700kv, ja siinä 13 piikkinen pinioni on tuntunut sopivalta.

762
Onkos muut tilailleet noita Losin omia koreja vai ajaako kaikki Prolinen ja JC:n koreilla? Noissa näyttäisi tuotekuvien perusteella olevan se etu, että ne on valmiiksi leikattuja jolloin jää pois yksi ärsyttävä työvaihe. Lisäksi esim. valmiiksi maalattu kori näyttäisi olevan vain 45 taalan luokkaa joka ei ole paha varsinkin jos vertaa esim. spray-maaleilla maalamisen kustannuksiin. Tosin ainakin Amainissa noiden korien postikulut on kyllä tähtitieteellisen kovat, ehkä niitä saisi jostain muualta?

763
Vielä näyttää lista aika lyhyeltä, että laittakaas ilmoittautumisia tulemaan. Vielä viikko aikaa ilmoittautua.

Komppaan kisajärjestäjää. Missä on kaikki SC-kuskit Kotkasta ja Oulusta? Myös PK-seudun ja Pirkanmaan loput kuskit voisivat pistää ilmot sisään...!

764
Sähköautot / Vs: SC (CORR) Renkaat
« : 12.08.12 - klo: 18.18 »
Talven rengastarjontaa selatessa tuli huomattua, että Mini Pin SC:stä on tullut kolmas seosversio tarjolle, eli Silver / Super Soft.

http://www.racing-cars.com/search.asp?fromaddtoorder=yes&category=Product_Category&searchbox7=Short_Course_Tyres_and_Inserts&subcategory=Wheels_Tyres_and_Inserts&templateid=12

Mikä lienee optimi sitten kotimaisille radoille? Kuten aiemminkin on todettu, sisällä mahdollisimman pehmeä rengas ei välttämättä ole paras edes pidoltaan.

765
Kilpailijoiden kanava / Vs: SC Winter Cup 2012-2013
« : 12.08.12 - klo: 15.09 »
Kuten aiemmin tuossa mainittiin, radoissa tuntuu olevan isoja eroja sen suhteen, kuinka paljon rengas kuluu. Sisäradoista Tikkurilan sileähkö laatta tuntui olevan "hellä" minipinneille, ja kaiken kukkuraksi nimenomaan sileä rengas tuntui toimivan parhaiten. LRP Areenan karkea maalattu asfaltti ja Nokian karkea betoni söivät renkaita selvästi enemmän.

Ulkona kovalla pidolla soft / supersoft -kovuuden renkaat kuluu kovalla pidolla tosi nopeasti. Esim. kesällä Lavangossa pari akullista oli jo liikaa AKAn Rebareille, jotka menivät sileäksi.

766
Yleinen keskustelu / Vs: Akut ja laturit
« : 11.08.12 - klo: 00.00 »
Onko kenelläkään kokemuksia SkyRC:n latureista ja erityisesti uudehkosta mallista Quattro B6AC? Tuo on yksi harvoja 4-kanavaisia latureita, jossa on integroitu virtalähde.

http://www.skyrc.com/index.php?route=product/product&path=20&product_id=124

Hakusessa on 2-4 kanavainen laturi, josta saisi vähintään 50W per kanava. Haluaisin nimenomaan verkkovirtaa kelpuuttavan laturin, joka rajaa tarjonnan hyvin suppeaksi. Nykyinen Graupner Utramat 16 on hyvä, mutta ei riitä kahden kisa-auton akkujen lataukseen. Graupnerilta löytyy kaksikanavaisia Ultra Duo Plus -malleja joista ainakin Ultra Duo Plus 60 sisältää integroidun powerin, mutta noissa on hintaa 300€+.


767
RC-kerhot ja -radat / Vs: Hyvinkään radat
« : 08.08.12 - klo: 18.37 »
Missä kunnossa tuo Hyvinkään krossirata on tällä hetkellä?

768
RC-kerhot ja -radat / Vs: Riihimäen P A Klubi
« : 08.08.12 - klo: 09.35 »
Onko torstaina iltapäivällä-illlalla rata auki jos Kehä III:n sisäpuolelta tehtäisiin pikku excu Riksuun?

769
Oli Sampan ja Micen kanssa Jyskälässä juttua noista Losin uusista jousisarjoista (LOSB2959 eteen ja LOSB2963 taakse) ja sitä, miten jouset suhteutuvat toisiinsa ja mitä esim. Amainin tuotesivulla listatut numerot kuvaavat.

Löysin NitroHouse.com:sta tarkemmat speksit:

Etujouset:
    Soft - Green (3.6 lbf/in, 630N/m)
    Medium - Blue (3.9 lbf/in, 683N/m)
    Firm - Black (4.2 lbf/in, 735N/m)
    Extra Firm - Purple (4.5 lbf/in, 788N/m)

Takajouset:
    Soft - Red (2.7 lbf/in, 473N/m)
    Medium - Orange (3.0 lbf/in, 525N/m)
    Firm - Silver (3.3 lbf/in, 577N/m)
    Extra Firm - Green (3.6 lbf/in, 630N/m)

En tiedä onko nämä oikeaa tietoa, kun Losi ei ole vaivautunut speksaamaan näitä mihinkään. Samalla olisivat voineet selvästi kertoa, miten vakiojouset suhtautuvat näihin.

Vaihdoin esim. Jyväskylässä taakse vihreän jousen, kun oletin sen olevan Asson tyyliin löysin. Yllä olevan mukaan se on kuitenkin jäykin. Noh, eipä tuo ainakaan menoa haitannut ;-)

770
Kilpailijoiden kanava / Vs: SC Winter Cup 2012-2013
« : 07.08.12 - klo: 12.38 »
Viime talven perusteella voisi olettaa, että talveksi SC-kuskien määrä kasvaa kun polttiskuskit siirtyvät sähköihin. Hyvin onnistunut kesäcuppi tuskin ainakaan karsii kuskeja talveksi.

Itse haluaisin myös kokeilla pidempiä finaalilähtöjä. Tuskin edes nelkuissa sähköjen kanssa tulee ongelmia, ehkäpä erää edeltävä lämmittely jää vähän lyhyemmäksi. Jos ekan kisan jälkeen näyttää siltä, että sähköt paukkuu tai sijoitukset ei muutu viimeisten minuuttien aikana, niin voidaan palata aina alkuperäisiin sääntöihin.

Matin esittämistä ääripäistä mieluummin vaihto #2, jossa alkueräsijoituksista riippumatta kaikki saa ajaa yhtä paljon. Kauhulla muistelen 20 vuoden takaisia mattiksen stanukisoja, jossa ~50%:sta kuskeista päivä päättyi alkueriin kun sijoitus ei riittänyt finaalipaikkaan. Tosin kuskejakin oli siihen aikaan 80-100 / luokka.

771
Kiitokset Jyväskylän tiimille ja sään herroille kesäcupin päätöskisan järjestämisestä - ensimmäinen SC Summer Cup sai arvoisensa kruunun! Erityiskiitos Janne A:lle jonka selustukset poimivat hienosti oleelliset tapahtuvat lähdöistä ja näin oli helppo ajaa, kun tiesi missä mennään.

Sain muutamia ennakkovaroituksia Jyväskylän radasta, mutta mielestäni se oli yksi parhaista radoista joita olen ajanut. Pölyinen pinta oli toki hieman luikas, mutta kuitenkin johdonmukainen. 7-hyppyri on hieno rakennelma erityisesti sen monimuotoisuuden vuoksi - sen voi ajaa lukuisilla eri tavoilla.

Tuupissa oma päiväni oli tasainen ja 3:sta kesäkisasta paras. Kisaan hankitut AKA Cityblock Supersoftit tuntuivat toimivan ja alkueristä tuli yhtä lukuun ottamatta tasaista tulosta. Tammisaaresta jäänyt setuppi uusien renkaiden kanssa oli hyvä ja autoa ei juuri pudonnutta pallotappia lukuunottamatta tarvinnut ruuvata. Finaaleissa olisi ehkä ollut mahiksia ottaa yhdestä lähdöstä 3. tai 4. sija, mutta kokonaispisteissä se ei olisi juuri auttanut - podiumille ei ollut asiaa.

Nelkussa 1. alkuerä meni hyvin, mutta sen jälkeen oma ajorytmi hajosi ja kaksi seuraavaa kierrosta oli surkeaa räpeltämistä. Mekkaustauolla kiroilin syyttä syntipukuksi joutunutta Losia (jossa edelleen etu/takadiffit tehtaan jäljiltä) ja ajankuluksi muutin alustaa löysemmäksi. Finaaleissa olikin sitten tähdet kohdallaan ja jotenkin onnistuin kaikissa lähdöissä kampeamaan itseni häntäpäästä mitalitaisteluun.

Ennen viimeistä finaalikierrosta sain lisävauhtia ajamiseen paikalliselta ampiaistiimiltä, joka oli päättänyt pesiytyiä avonaiseen Jaffatölkkiini ja kuittasi pistämällä alahuuleen kun otin huikat tölkistä mekkaustauolla. Viimeisessä nelkkufinaalissa pääsi ajamaan aika rennosti kun Jokkeri keskeytti heti alussa ja Tommi teki ekoilla kierroksilla virheen ja pääsin kolmospaikalle.

Vaasaa odotellessa,

Mikko (#12 / #8)



772
Tulokset / Vs: Short Cource Summer Cup 2012 SARJATILANNE
« : 03.08.12 - klo: 13.06 »
Varmistelin että tähän mennessä olevat tulokset on oikein ja törmäsin Vantaan kisan osalta muutamaan ristikkäisyyteen tuuppien osalta.

Eliikkä tuolla: http://rc10.fi/index.php?topic=66900.0 on hieman eri järjestys kuin http://www.myrcm.ch/fi/pksrca/20120526_003887/SC2-10/index.html

Paikkaa on vaihtaneet Tervo ja Peltoniemi, Mäkelä ja Lindgren sekä Ljungqvist  ja Langenoja.

Ilmeisesti toi MyRCM:n tulokset on oikein, nyt tuloksissa on toi RC10:stä otettu järjestys, muutan tuloksiin MyRCM:ssä olevan järjestyksen. Jos toi on kuitenkin se väärä tulos noista niin ilmoitelkaa.

MyRCM laskee tasapisteiden tapauksessa sijoitukset väärin. Vantaan kisan osalta oikea lopputulos löytyy Kisatulokset -säikeestä.

773
Hmm, mikä sade? Juuri nyt Ilmatieteen laitoksen ennuste ei lupaa sadetta lauantaille ollenkaan:

http://ilmatieteenlaitos.fi/saa/Jyv%C3%A4skyl%C3%A4

774
Näyttää eräkierrosten välinen aika melko lyhyeltä. (45min).
Tammisaaressa oli eräkierroksen väli samaa luokkaa ja ittellä oli kiire kun just ja just ehti vaihtaa esim. takaiskareihin uudet öljyt.

Kahtaa luokkaa ajavana olen samaa mieltä. Kisapäivä voisi minusta jatkua vaikka klo 18 asti.

775
Team Associated / Vs: Asso SC10?
« : 02.08.12 - klo: 11.21 »
Heh, Robinson Racing valmistaa näköjään 48dp hammasvälillä olevia pinjoneita jotka sopivat 5 millin akselilla varustettuihin moottoreihin:

http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/1_24_253_1867/products_id/218930/n/Robinson-Racing-5mm-Bore-48P-Machined-Pinion-Gear-17T

Jokohan Riku olisi lyötävissä jos pistäisi Assoon 550-kannulla varustetun moottorin, vaikkapa 4.5?  :azn:
Painoa tulisi lisää perään, mutta sen voisi kompensoida ottamalla lisälyijyt pois joita mulla on normaalisti 100g akun takana.

776
Tulokset / Vs: Short Cource Summer Cup 2012 SARJATILANNE
« : 31.07.12 - klo: 00.10 »
Onkohan Mäkelän Mikko saanut Heikkilän Mikon pisteet turuun kisasta?

Tommi, perhana, just kun pistitilanne näytti edes vähän aikaa hyvältä! Mehän voitais Heikkilän kanssa kerätä yhteispottia pisteissä kun meidän nimimerkitkin ovat lähes identtiset!

777
Onko lopullisesta rataprofiilista videota josta selviäisi mikä osa M8 radasta ajetaan?

778
Päivitäppä Miro lista tähän mennessä ilmoittautuneista, niin tietää vähän ketä potkia...

779
Sähköautot / Vs: SC (CORR) Renkaat
« : 29.07.12 - klo: 17.36 »
Onkos corriin olemassa sellasia renkaita jotka kestäisi hurjia määriä kierroksia, mutta pitoa kuitenki jonkin verran löytyisi.
Esimerkiksi tuon SC10 FT mukana tullee etu renkaat tuntuvat hieman juuri tuollaisilta mutta onkos noissa yhtään vetopitoa. Sen verran fiksusti asso on noi vanteet laittanu ettei itse pääse koittamaan kun erilaiset vanteet.
Hakusessa ei siis ole mitkään asvaltti kumit vaan radalla olisi tarkoitus ajella. Meinaa tuo vaasan rata syödä niin paljon ainakin crossin rengasta, että se meinaa hillitä treenaus haluja.

Jonkun verran renkaita tänä kesänä testanneen sanoisin, että ulkoradoille hyvä ja kestävä yleisrengas on Losi Eclipse. Tuntuu toimivan sekä irtonaisella pinnalla (Tammisaari) että kovaksi pakkautuneella (Lavanko). Kestää kulutusta selvästi paremmin kuin AKAn, JC:n ja Prolinen kilparenkaat.

Tässä linkki:
http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/1_26_2353_1252/products_id/188329/n/Losi-Eclipse-Short-Course-Tire-Set-2

Tuo SC10n eturengas on Asson oma rengas, joka toimii ulkona vain eturenkaana. Sisäradalla toimii selvästi paremmin.

780
Team Associated / Vs: Asso SC10?
« : 27.07.12 - klo: 08.08 »
Tuossa nopeasti katottuna noita eroja.

SC10 FT vs SC10 RS erot:

-Titaanivantit
-Hiilikuitu osia
-Paremmat iskarit
-Alumiini päivityspalat
-FT kuuladiffillä ja RS ratasdiffillä

Tuolla vielä lista noista päivityspaloista:
http://www.rcm.fi/rc-autot/team-associated-rc-autot/team-associated-factory-team-sc10-1-10-scale-electric-2wd-short-course-truck-kit.html

Kannattaa myös muistaa, että toisaalta RS-mallissa tulee hex-vanteet ja vastarikotelo. Nuo hex-vanteet ovat oikeasti aika paljon paremmat kuin FT-mallissa olevat Asson perinteiset joita ei voi vaihtaa edestä taakse.

Itse ajoin noilla RS-mallin sähköillä talvella aika pitkään. Reedyn moottori ei ole kummoinen, se on aika laiska ja kuumenee jo 19-20 piikkisellä pinionilla herkästi. Nopari ei ole hassumpi, siinä on jonkin verran ohjelmoitavuutta mutta sensorituki puuttuu. Radiot on tyypilliset RTR-radiot.


Sivuja: 1 ... 23 24 25 [26] 27 28 29 ... 31