751
Team Associated / Vs: Team Associated SC10
« : 01.10.12 - klo: 21.36 »
Jokos joku on ehtinyt testaamaan Asson uusia bigbore iskareita?
http://www.teamassociated.com/bigbores/
http://www.teamassociated.com/bigbores/
Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Onko muut painiskellu noitten hex etuakseleiden kanssa? Itellä ei taho kestää jos tullee vähänkin kulmalleen alas. Aina napsahtaa reijän kohilta siististi poikki. Kohtuu purkkaa tuntus olevan nuo. Mitään muuta en
onko kukkaan koittanu tähän vakaajaa taakse? Mahtaskohan pelittää esim mattorosseissa.Itse kokeilin viime talvena ekassa Nokian SC Winter Cupissa vakaajaa, muistaakseni sitä löysintä. Otin sen kuitenkin pois kisan aikana parantaakseni takapään pitoa. Sen jälkeen ei ole tullut testattua. Model Expossa olisi ehkä ollut niin kova pito, että siellä olisi voinut olla hyötyä, mutta en ehtinyt siellä autoa ruuvaamaan.
Onko 6 kisaa varmasti järkevä määrä, vai alkaako olemaan liikaa. 4 kisaa joista 3 lasketaan + SC masters tms? (6-8-12h endurance)
Uusia 550 kokoluokan vaihtoehtoja tullut markkinoille!!
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__24425__Turnigy_TrackStar_SCT_4T_Sensored_Brushless_Motor_5120KV_550_size_.html
Kuka hommailee ekana testiin?
Onkos Hazardilla jo antaa analyysia orkkis vs MIP-layoutista? Ajettavuutteen jotain suurta eroa tai miten kello tykkäsi muutoksesta?
Me varmaan joudutaan odottaan analyysiä vielä ens lauantaihin ja Vaasan kisaan. Omalla radalla ei ole ajanottoa joten suoraa vertailua en ole päässyt tekemään. MipLosi painaa 2825g ajokunnossa joka on sama kuin oma viritelmäni Jammin pohjalevyn kanssa. Mipin iskarinmännissä on varmasti potentiaalia, mutta mä olen väärä mies etsimään sitä. Positiivinen fiilis tästä muutoksesta kumminkin on jäänyt.
Vielä näyttää lista aika lyhyeltä, että laittakaas ilmoittautumisia tulemaan. Vielä viikko aikaa ilmoittautua.
Varmistelin että tähän mennessä olevat tulokset on oikein ja törmäsin Vantaan kisan osalta muutamaan ristikkäisyyteen tuuppien osalta.
Eliikkä tuolla: http://rc10.fi/index.php?topic=66900.0 on hieman eri järjestys kuin http://www.myrcm.ch/fi/pksrca/20120526_003887/SC2-10/index.html
Paikkaa on vaihtaneet Tervo ja Peltoniemi, Mäkelä ja Lindgren sekä Ljungqvist ja Langenoja.
Ilmeisesti toi MyRCM:n tulokset on oikein, nyt tuloksissa on toi RC10:stä otettu järjestys, muutan tuloksiin MyRCM:ssä olevan järjestyksen. Jos toi on kuitenkin se väärä tulos noista niin ilmoitelkaa.
Näyttää eräkierrosten välinen aika melko lyhyeltä. (45min).
Tammisaaressa oli eräkierroksen väli samaa luokkaa ja ittellä oli kiire kun just ja just ehti vaihtaa esim. takaiskareihin uudet öljyt.
Onkohan Mäkelän Mikko saanut Heikkilän Mikon pisteet turuun kisasta?
Onkos corriin olemassa sellasia renkaita jotka kestäisi hurjia määriä kierroksia, mutta pitoa kuitenki jonkin verran löytyisi.
Esimerkiksi tuon SC10 FT mukana tullee etu renkaat tuntuvat hieman juuri tuollaisilta mutta onkos noissa yhtään vetopitoa. Sen verran fiksusti asso on noi vanteet laittanu ettei itse pääse koittamaan kun erilaiset vanteet.
Hakusessa ei siis ole mitkään asvaltti kumit vaan radalla olisi tarkoitus ajella. Meinaa tuo vaasan rata syödä niin paljon ainakin crossin rengasta, että se meinaa hillitä treenaus haluja.
Tuossa nopeasti katottuna noita eroja.
SC10 FT vs SC10 RS erot:
-Titaanivantit
-Hiilikuitu osia
-Paremmat iskarit
-Alumiini päivityspalat
-FT kuuladiffillä ja RS ratasdiffillä
Tuolla vielä lista noista päivityspaloista:
http://www.rcm.fi/rc-autot/team-associated-rc-autot/team-associated-factory-team-sc10-1-10-scale-electric-2wd-short-course-truck-kit.html