Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Neo RS

Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6
91
Polttisautot / Vs: Aloittelijan polttiskysymykset
« : 01.09.11 - klo: 13.15 »
Lainaus
ampperi
Mulla on suurentunut tuo komposiitti reikä iskarissa, onko siis järkevää tilata nuo uudet o-renkaat ja kokeilla pitääkö? kelasin aluks et vaan tiivisteet menny... mut varsi suurentanut tuota ulostuloa.  :shocked:

92
Nyt vaihda jo koneen merkkia, uusi kone maksaa itsensä parissa päivässä takasi! :D
Korjaan vielä kerran tuon koneen, uusin samalla kampiakselin jos siihen tullut häikkää noitten "leikkaamisien" takia, esim. se tappi killissä mihin kiertokanki tulee... muutenkin nyt tarkistan kaikki laakerit ja silleen... sit jos menee, niin lähtee kyllä kone vaihtoon...  :wink:

93
Polttisautot / Vs: Aloittelijan polttiskysymykset
« : 31.08.11 - klo: 16.08 »
http://www.hpieurope.com/piw.php?partNo=100883&lang=en

http://www.hpieurope.com/piw.php?partNo=100884&lang=en

linkattu tietämättä orkkis keppien pituutta ihan kuvasta arviomalla.
Onko tuo mitta reiästä->reikään?

94
Polttisautot / Vs: Aloittelijan polttiskysymykset
« : 31.08.11 - klo: 15.00 »
vasaralla varovasti koputtelet vauhtipyörää niin se irtoaa.

itse kehtaisin suositella HPI:n aluiskareita.
Oisko laiskalle heittää linkkiä?  :wink:

95
onks toi KE25 kone oikeesti noin schaissea?
Vaikuttaa siltä kun tota lukee että kööstin GX:t on tota parempia.
En oo varma onko kone P**ka, vaihto jo kyllä käynyt mielessä. Täytyy ottaa huomioon, et 2 kertaa menny pienen kiven juuttumisesta vauhtipyörän ja pohjan väliin (1 kerrasta en ihan 100% varma, mut 90%).. 3 kerta männäntapin sokka irti. Aamusella pitää kattoa mikä tällä kertaa on syy... En oikein jaksa uskoa tälläkään kertaa et ois liian ohkasella käyny, mut ei sitä koskaa tiedä. "jatkuu aamulla"...  :laugh:

Ei käynyt liian ohkasella kone aivan liukas, ja öljyinen, Toi Hel***in kiertokanki ei vaan jostain syystä kestä. Taas alapäästä murtunut, ja vääntynyt  :evil:



96
Vaihteeks taas leipo kone kiinni  :evil: kone oli 27.8 ajettu sisään, eikö huono tuuri lopu ikinä :shocked:

Ja lämpöjä oli tarkkailtu...?
Ei ollu tarkkailtu kun tilattu lämpömittari ei vielä tullut, mistä muuten sitten mitataan?

97
Polttisautot / Vs: Aloittelijan polttiskysymykset
« : 30.08.11 - klo: 22.09 »
Pitäsköhän laittaa kokonaan iskarit vaihtoon (parempiin), ehdotuksia saa laittaa, mistä hyvät. Jos ois hintalaatusuhde kohdallaan ja hyvä varaosa saatavuus  :laugh:

Onko vauhtipyörän ulosvetoon mitään muuta kikkaa kun ulosvetäjä? KE25 kone

98
Vaihteeks taas leipo kone kiinni  :evil: kone oli 27.8 ajettu sisään, eikö huono tuuri lopu ikinä :shocked:

99
Polttisautot / Vs: Aloittelijan polttiskysymykset
« : 30.08.11 - klo: 21.02 »
Ei kyosholla olekkaan, kun pohjalla on tähtisokka on katsottu, että liian vaikea vaihtaa "tavikselle" tälläisen vastauksen sai Kössiltä. täytyy tilata noita xrayn eiköhän ne toimi. kiitos linkin laittajalle  :wink:

100
Inferno NEO race spec kone ke25, 16 piikkinen kytkinkello, vakio pääratas... vakio 13 piikkisellä ei ole tullut kokeiltua.
ei mielestäni kiertänyt "täysii"   :laugh:
N8 oli vedetty takaspoileriin nippusiteillä kiinni  :wink:



Uudet pohjat :)

101
Kyosho / Vs: Inferno NEO ja Mad Force Kruiser
« : 30.08.11 - klo: 14.06 »
Mitkä kaikki tulpat käy Neoon? käykö esim. OS:n tulpat?, onko tulpissa ylipäätänsä standardi kierteet, ja pituus, huomasin kyllä että on turboille, ja sit on pitempiä. Mut niinku jos puhutaan normi tulpista. Ja mistä sais edullisesti hyviä tulppia.

102
Polttisautot / Vs: Aloittelijan polttiskysymykset
« : 29.08.11 - klo: 21.39 »
MFR:ssä samat iskarit...? Varsi on vain 3 mm paksu, joten 3,5 mm:stä vuotaa öljyt veks...

Ja nettiin vaan hakuja "o-rengas 3x2mm"... Racing Factoryssä oli ainakin tuolla koolla eli 3 sisähalkaisija/2mm paksu.
mites tuo ulkohalkaisija 7mm, 6mm ulkohalkaisijalla ja 3mm sisä löytyy. liikkeessä kyllä väitettiin tuon varren olevan 3,5mm. Täytyy siis itse mitata  :laugh:

103
Yleinen keskustelu / Vs: Mitä teit tänään rc- autoosi?
« : 29.08.11 - klo: 20.01 »
Neo race speciin tuli laitettua uus kytkinkello 16 piikkinen, kun vakio 13 piikkinen hajos.

104
Polttisautot / Vs: Aloittelijan polttiskysymykset
« : 29.08.11 - klo: 19.39 »
Oisko kellään tieto mistä vois saada kyseisen kokoisia tiivisteitä 7mm ulkohalkaisija, ja 3,5mm sisä (ulkoreunahan on sitten "pyöreä"),
kun neo race specin vakio iskareihin ei niitä saa vaan pitää koko runko ostaa  :angry:
Kuva vielä tässä:
http://img3.imageshack.us/img3/7221/29082011331.jpg

105
DIY / Vs: Omatekoiset osat
« : 29.08.11 - klo: 18.04 »
pikkasen ehkä OT  :cool:
Jos joku tarvii esim. alumiinisia pohjalevyjä, pääkaupunkiseudulla (tarkemmin haarajoki) ois tälläinen:
http://www.eelinpaja.com/

106
Muutama piikki lähti kytkinkellosta  :cry:


107
Yleinen keskustelu / Vs: Iskareiden öljyt
« : 28.08.11 - klo: 16.14 »
saattaa iskarien korkkien "tutit" (bladders) tykätä huonoa.
selvä ei muuta kun ylim. pois...

108
Yleinen keskustelu / Vs: Iskareiden öljyt
« : 28.08.11 - klo: 16.10 »
Liian paljon öljyä. Avaa korkkia hieman ja paina mäntä sisään hitaasti lähes pohjaan asti että ylimääräinen öljy poistuu korkin alta ja ruuvaa sitten korkki paikalleen. Toista tarvittaessa että iskarinvarsi ei tule ulos itsekseen 10 mm pidemmälle.
Onko haittaa, jos liian täynnä, nyt nimittäin tuntuisi olevan alusta valmiina ISOIHIN hyppyihin?  :laugh:
ajettavuudella ei tässä tapauksessa mitään merkitystä.  :cool:

109
Yleinen keskustelu / Vs: Iskareiden öljyt
« : 28.08.11 - klo: 15.52 »
Onko iskarit oikein ilmattu/ täytetty öljyllä, kun "ampuu" iskarinvarren ääriasentoon, ilman jousta??? uutenakaan ei ollu noin jämäkät 500 öljy sisässä. aikasemmin mielästäni ollut löysät, vai kuuluuko sen tulla sieltä hitaasti ääriasentoon.
iskarit: http://www.rcjkl.fi/product.asp?sua=1&lang=1&s=3032&q=y Kysessä siis Neon vakioiskarit.

110
Antenni on kyllä ehjä... vertailuksi toinen kuva  :laugh:
Lisäksi huomasin just et kytkinkellon rattaasta puuttuu yksi "piikki"


111
Sisaäänajon + pikku kaahailun jälkeen huomasin että jotain puuttuu...  :cool:


112
Yleinen keskustelu / Vs: Kuvia omista Rc-autoista
« : 27.08.11 - klo: 15.04 »
Edellisestä hyppy sessiosta... otettu Nokia N8


113
Yleinen keskustelu / Vs: Mitä teit tänään rc- autoosi?
« : 27.08.11 - klo: 14.56 »
Koneremontti KE25 koneeseen, Mäntä, putki, ja männäntappi. Puolet sisäänajosta suoritettu, enään ei ole kuin loput jäljellä...  :laugh:

114
Kyosho / Vs: Inferno NEO ja Mad Force Kruiser
« : 26.08.11 - klo: 20.56 »
Onko suurta haittaa jos tapin voitelureikä jää pakopuolelle??? ei nimittäin tule männäntapinsokka lähtemään irti, kokeiltu kaikkea mahdollista, neulasta, ties mihin, ainoa joka hajoaa on uusi mäntä, ja menee naarmuille.
Linkissä sokkien muodot... vanha ja uusi...
http://img846.imageshack.us/img846/8186/sokat.png

Lähtihän se... 3 h väännön jälkeen  :evil:, nastalla

115
Kyosho / Vs: Inferno NEO ja Mad Force Kruiser
« : 26.08.11 - klo: 18.26 »
voitelureikä tulee imupuolelle
Sit jos sais vinkkii et millä helposti männäntapinsokka irti, kun tappihan on nyt väärinpäin :(
Vanhassa oli keskellä kohta millä sai irroitettua, mutta uudessa ei. On urassa ja pysyy...

116
Kyosho / Vs: Inferno NEO ja Mad Force Kruiser
« : 26.08.11 - klo: 14.49 »
Help!
kummalle puolelle männäntapissa oleva reikä tulee imu, vai pakopuolelle??  :shocked:
auto on neo race spec, kone KE25

117
Kyosho / Vs: Inferno NEO ja Mad Force Kruiser
« : 23.08.11 - klo: 21.50 »
Vika löytyi.. huono tuuri vaan se ei lopu ikinä... männäntapin "sokasta" pala irti ja tässä lopputulos...





Uploaded with ImageShack.us

118
Kyosho / Vs: Inferno NEO ja Mad Force Kruiser
« : 23.08.11 - klo: 20.30 »
Ootkos sisäänajanut koneen kunnolla?

minkä tahansa koneen saa hajoamaan sillä että sitä ei sisäänaja.
Kone on joka ikinen kerta ajettu sisään mukana tulleen ohjeen mukaan. juuri välttääkseni koneen hajoamisen ainakaan sen takia...  :cool: alkaa vaan usko menemään tuohon koneeseen, koneessahan käytetään .21 koneen kiertokankea (onkohan tarpeeksi kestävä "alumiinia"), se hajos alapäästä tuon 2 aikaisempaa kertaa, nyt en ole vielä konetta auki saanut, et mikä tällä kertaa meni. Tuolla 2 aikaisemmalla kerralla kone ollut öljyinen, ettei ainakaan voitelun takii oo menny, mut niin ku laitoin, vahva uskomus on et se kivi vauhtipyörän ja pohjan välissä, pysäytti kampiaksellin josta johtui kiertokangen hajoaminen alapäästä, 2 aikaisempaa hajoamista. täytyy viel tänää avaa kone ja kattoa... voin sit heittää lisäinfoo...

119
Kyosho / Vs: Inferno NEO ja Mad Force Kruiser
« : 23.08.11 - klo: 19.55 »
Kysymys Neo race spec omistajille:
Onko teillä kestänyt tuo KE25 moottori hyvin, itsellä leikkasi jo 3 kerran kiinni  :shocked: (auto ostettu 12.7.11)
Samoilla säädöillä ajoin toissapäivänä( ei pitkää suoraan ajoa, lähinnä hyppimistä), eikä mitään ongelmaa, mut nyt ku ajoin pitkään suoraan niin "klik", eikö kone vaan yksinkertaisesti kestä suoraa ajoa... kaasu pohjassa???
2 ekaa kertaa tais johtua kiven juuttumisesta pohjalevyn ja vauhtipyörän väliin.
Ei muuta kun uutta osaa ostamaan...   :wink:

120
Polttisautot / Vs: Aloittelijan polttiskysymykset
« : 22.08.11 - klo: 23.12 »
lättyäijä
käy ensin liian rikkaalla, ja kun hölläät ei saa tarpeeksi "kakkua", onko säätö 2 neulalla? (pääneula, ja alaneula) Tulppa rikki, vaihtoehtoja voi olla paljon, mutta kun sulkee 1 kerrallaan pois niin lopuksi vika löytyy...  :shocked:

Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6