Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - p-man

Sivuja: 1 ... 30 31 32 [33] 34 35
961
Vapaa keskustelu / Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« : 06.02.13 - klo: 20.42 »
vai että 18pv pitäis kestää akku,mahtaisko edes lepotilassa kestää.
Joku tykkää,toiset taas ei,nimittäin lumiasta.
tällähetkellä nokialta saa kuin hyviä saappaita ja renkaita.
Järjettömän painava,sekava käyttis,huono ohjelmisto tarjonta,langaton lataus,heh,vuoden vitsi.
ei herneitä nenään,mä otin sellaisen sen jälkeen kun duunifrendin 920 soittelee taskusta vähän väliä mulle.

Vai langaton lataus vuoden vitsi? Mun mielestä todella kätevä ja latauspiuhan kanssa leikkiminen tuntuu todella vanhanaikaiselta. Autoon ku vielä sais.

Painoa tulee muummuassa todella paksusta näytön lasista, joka myös kestää kilpailijoitaan paremmin. Youtubesta löytyy noita kestovertailuja. Näyttö on myös super herkkä, toimii vaikka hanskat kädessä. Apple lanseeras igloves kosketusnäyttö hanskat.. mun mielestä vuoden vitsi  :grin:

Mun mummolla on myös Lumia ja se osaa sitä käyttää ja kehuu helppokäyttöiseks.. voi se jollekkin olla sekava.

Ohjelmisto tarjonta on VIELÄ suppeampaa, mutta 120000 apsia jo löytyy. Pieru apseja on vähemmän ku esim Anterolle.


962
Kyosho / Vs: Kyosho Scorpion XXL VE
« : 03.02.13 - klo: 20.00 »
Kaijutin ja kk:n äänet.. Huh.. Ois naapureille ihmeteltävää  :grin:

Sling shotit voi olla aikas jees tuossa lähi hiekkamontulla, täytyy kesällä kuvata pikkasen videoo.

963
Kyosho / Vs: Kyosho Scorpion XXL VE
« : 03.02.13 - klo: 18.54 »
vain 4S:llä dyyneillä.. sling shotit toimii..

Kyosho Scorpion XXL VE at the Dunes

Nitro versio aika siisti myös!

KYOSHO Scorpion XXL nitro version (part 3)

KYOSHO Scorpion XXL nitro version (Film)

Kuten arvelinkin uudet tarrat on siitä..

Mulle on muuten kaks paria tulossa noita Sling Shotteja. Mustilla Desperado vanteilla.. saa nähä riittääkö se 4s ;)

964
Kyosho / Vs: Kyosho Scorpion XXL VE
« : 03.02.13 - klo: 18.52 »
On aika tyly ulko-asu :)


965
Kyosho / Vs: inferno ve/mp9e
« : 03.02.13 - klo: 18.15 »
Siinä ois nyt MP9 Tki3 sähköistystä vaille. Konversio setin saavuttua tuohon tulee Orionin combo 2050kv moottorilla. Servoksi Savöx 1256.

966
Yleinen keskustelu / Vs: Kuvia omista Rc-autoista
« : 03.02.13 - klo: 18.03 »
Kössi

967
Vapaa keskustelu / Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« : 03.02.13 - klo: 14.18 »
7kk oli Lumia 900 käytössä. Loisto puhelin! Käyttis on todella sulava ja helppokäyttöinen. Kertaakaan ei myöskään tarvinnut puhelinta sammuttaa tai resetoida, eli todella varmatoiminen.
Nyt on käytössä Lumia 920 ja ei tulis kyllä mieleenkään enää tökkiä latausjohtoa paikalleen tai repiä hanskaa kädestä ku lenkillä selaa kartaa :)

968
Kyosho / Vs: inferno ve/mp9e
« : 31.01.13 - klo: 19.24 »
Selvä...mistä saisi ostettua halvalla auton?mieluusti Euroopasta koska Amerikasta jos ostaa niin tulee tullit ja vellit...

Kannattaa kysyä ihan kotimaiselta Kyosho myyjältä tarjous. Hinta-ero ulkomaan nettikauppoihin olematon.

969
Kyosho / Vs: inferno ve/mp9e
« : 31.01.13 - klo: 17.09 »
Molemmilla akuilla olen ajanut ja tehoissa ei merkittävää eroa. Toki 6400 90c akuilla saa ajo-aikaa lisää.

970
Kyosho / Vs: inferno ve/mp9e
« : 31.01.13 - klo: 16.40 »
Orionin 4200 25c lipot riittää.

971
Kyosho / Vs: inferno ve/mp9e
« : 30.01.13 - klo: 20.32 »
Onhan se hauska peli pihasuttaukseen ja kyllä sillä radallakin voi ajaa. Toki jos enemmän ajaa radalla ni sit MP9 ihan kestävyyden kannalta.
Sähköt tuossa VE:ssä on hyvät jos myöhemmin ostaa kitin ja laittaa siihen.
Diffeihin kannattaa laittaa ne lisärattaat ja öljyt. Pihasuditteluun edestä taakse 8k - 20k - 3k ja pyörii asfaltillakin todella nätisti :)

972
Kyosho / Vs: Kyosho VE sarjan autot
« : 20.01.13 - klo: 19.30 »
Moottoreiden kv-luku tais olla eri jos oikein muistan. DMT VE on kv2400 ja DBX kv2800

973
Kyosho / Vs: Kyosho Scorpion XXL VE
« : 16.01.13 - klo: 17.16 »
Näkyy Kyoshon sivuilla jo olevan nitro Scorppari.

974
Yleinen keskustelu / Vs: Akut ja laturit
« : 12.01.13 - klo: 10.35 »
On hajonnut itse laturia ja virtalähdettä. Itse-asiassa mulla on neljä laturia hajonnut, mutta siitä yhdestä erillispaketista olen virtalähteen ottanut rikkoutuneen tilalle ja mulla on nyt yks ehjä laturi.. Tosin senkään kestävyyteen en uskalla enää luottaa  :grin:

975
Yleinen keskustelu / Vs: Akut ja laturit
« : 12.01.13 - klo: 10.01 »
Millaisia ominaisuuksia haluat laturilta? Riittääkö 10A latausvirta? Tuossa LRP:ssä minkä linkitin on ainakin Graupner ULTRA DUO PLUS 40 verrattuna käytettävyys 10x parempi, Graupneri kysyy mm. 1S lipoa ladatessa "onhan balanseripiuha kiinni, onhan?"...

Graupnerin etuna on toki kaksi latausulostuloa, mutta jos uutta laturia olisin ostamassa niin varmaankin valinta olisi tämä http://www.rcm.fi/rc-elektroniikka/laturit-ja-virtalahteet/cs-space-x2-ac-duo-charger-2-x-10a-12v-240v-200w.html tai tämä http://fi.eurorc.com/product/1274/skyrc-b6-ultimate-dual-200w-charger

Periaatteessa balansoiva 10A lataus riittää ja tietty vois olla kahdelle akulle. Luotettavuus ja kestävyys tärkeimmät kriteerit.

976
Yleinen keskustelu / Vs: Akut ja laturit
« : 12.01.13 - klo: 09.06 »
Näitä alle satasen kiinapaskoja hajonnut jo kolme alle 20 akun lataamisella.

Onko sinulla ollut virtalähteellisiä latureita vai erillistä virtalähdettä käyttäviä latureita?

On kyllä aika harvassa Kiinan ulkopuolella tehdyt laturit. Omakin iCharger 206B tulee Kiinasta, mutta se ei ole "alle satasen kiinap*ska", koska se maksaa enemmän. :roll: No, minulla on siitä kyllä hyvät kokemukset.

edit: Racing Factoryllä on Graupneria ja Much morea:
http://www.racingfactory.fi/tuotteet/LATURIT-JA-PURKULAITTEET-Laturit
Graupner varmaan on Euroopassa tehty, olisiko tuo Much more USA:sta - voi kyllä olla Kiina.

Virtalähteellisiä on ollut. Much morea ja Graupnereja katselin et josko sellaista kokeilis seuraavaks. Millaisia kokemuksia on kyseisistä merkeistä? Onko kestävyyden kannalta eroa jos on ulkoisella virtalähteellä?

977
Yleinen keskustelu / Vs: Akut ja laturit
« : 11.01.13 - klo: 22.50 »
Nyt pitäis saada kunnollinen lipolaturi. Näitä alle satasen kiinapaskoja hajonnut jo kolme alle 20 akun lataamisella. Merkkejä on ollut kahta eri. Ei jaksa enää leikkiä näiden kanssa!
Onko merkkejä mitkä on tehty muualla kuin kiinassa? Ei väliä paljon maksaa.. Kuhan kestää.

978
Kyosho / Vs: Kyosho Scorpion XXL VE
« : 09.01.13 - klo: 17.34 »
Uusia optio osia vissiin tulossa  :grin:

979
Kyosho / Vs: Kyosho Scorpion XXL VE
« : 06.01.13 - klo: 15.50 »
Lampuista puheenollen mä laitoin Led Lenserin P5 lampun Scorpparin katolle nippareilla kiinni, osoittaa just oikeaan suntaan.
Oli naapurit ihmeissään uudenvuoden yönä ku Scorppari suihki 70km/h jäisellä ja pimeällä tiellä  :afro:

980
Kyosho / Vs: Kyosho Scorpion XXL VE
« : 06.01.13 - klo: 15.12 »
Noi iskarit on kyl pakkohankinta!

Tosiaan mun Scorpparista lähti sähköt toiseen autoon ja nyt pitäis hommata uudet 6s kestävät tilalle.
20kg servo mulla jo löytyy ja säätimeks tulee Orionin 180a, mut moottori on vielä auki.

981
Kyosho / Vs: inferno ve/mp9e
« : 06.01.13 - klo: 15.04 »
Asiaa  :grin: 1500kv XL MR8 ?

Tuokin kelpais. Pitää tutkia mistä noita sais.. Alkuperäistä Vortex7:aa ei löydy mistään.


982
Kyosho / Vs: inferno ve/mp9e
« : 06.01.13 - klo: 14.16 »
180a säädin ja joku kiva moottori..  :grin:

983
Kyosho / Vs: inferno ve/mp9e
« : 06.01.13 - klo: 14.08 »
Tein Inferno VE race specistä veden kestävän. Vortex7 moottori, Vortex XXL Wp säädin ja Ks-203 servo. Samalla tuli voimaa rutkasti lisää  :grin:

Moottoripukista joutui yhden nystyrän hiomaan pois et Vortex7 meni paikalleen. Toi on jonkun verran halkaisialtaan suurempi ku alkuperäinen.

Välityksiä pitää vielä pidentää, nyt oli Infernon vakio 12t.

984
Kyosho / Vs: Kyosho Scorpion XXL VE
« : 04.01.13 - klo: 22.12 »
Mitenkähän toi 50k öljy diffissä toimii radalla? Mulla on vielä vakiot 7000 diffissä.

Mulla on nyt talvella ollut auto ihan täynnä lunta joka ajon jälkeen. Suihkulla oon pessyt lumet pois ja hiustenkuivaajaa perää.. Ei tuumaa sähköt mitään  :cool:

Noita vedenpitäviä comboja on Orionilta tulossa enemmänkin ja meinaan Infernoon sellasen myös laittaa.

985
Kyosho / Vs: Kyosho Scorpion XXL VE
« : 04.01.13 - klo: 14.24 »
http://www.teamorion.com/vortex-8-race-1750kv-4-poles-en-2.html
Tuolle ainakin luvataan 6s.
En mä ehkä kuitenkaan lähtis moottoria vaihtaa.. Ajaa sit 4s jos haluaa pehmeämpää menoa radalla  :cheesy:

Edit: Näkyy olevan nuo kaikki Vortex8 race mallit 6s kestäviä.

986
Kyosho / Vs: Kyosho Scorpion XXL VE
« : 04.01.13 - klo: 13.48 »
Luonnonvalossa näyttää paremmalle! Vielä mustat vanteet ni sit on komia.
Miten mahtaa R8 moottorin lämmöt pysyä kurissa noin painavan auton kanssa?

987
Sähköautot / Vs: M8e ?
« : 03.01.13 - klo: 22.41 »
Kyllä kai Mugen on vähintään yhtä hyvä kuin K.
Tampereella ykkönen viime kesänä muistaakseni.

parempi!!

Mikä siinä on parempaa? Mielellään kuulisin perusteita :)

988
Kyosho / Vs: Kyosho Scorpion XXL VE
« : 02.01.13 - klo: 20.05 »
Toivottavasti on ennen kesää.. Pääsee 6s:n kanssa sit kunnolla lennättää tuota  :cool:

989
Kyosho / Vs: Kyosho Scorpion XXL VE
« : 02.01.13 - klo: 17.15 »
Noi iskarit saattaa tulla munkin autoon. Milloin saa kaupasta?

990
Kyosho / Vs: Kyosho Scorpion XXL VE
« : 02.01.13 - klo: 16.38 »
Onhan toi aika härski  :afro:

Sivuja: 1 ... 30 31 32 [33] 34 35