Päävalikko
valikko

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit valikko

Viestit - fcuk

#1
Polttisautot / Kyosho Inferno DX II ei käy
19.07.03 - klo: 23.20
Siis kaasuun ei tarvitse koskea käynnistäessä? Tuntuu vaan että kone lähtee paremmin käymään kun antaa kaasua?
#2
Polttisautot / Kyosho Inferno DX II ei käy
19.07.03 - klo: 20.07
Mites pitääkö kaasua painella kuinka paljon kun käynnistää?
#3
Polttisautot / Kyosho Inferno DX II ei käy
17.07.03 - klo: 23.11
Just. Elikkä säädöissä pakko olla vika. Pääruuvi 2.5 kierrosta auki, haitarin päästä n. 4 kierrosta tai enemmän. Putsarista kun kattoo niin n. 1mm rako. Alkuperäinen tulppa kiinni ja 15% CoolPowerit sisään niin pitäs toimii? Mites tärkeitä noi polttoaineletkujen koot, pituudet on? Mitä jos pieni bensa pumppu hieman vuotaa voiko olla että se saa ilmaa sen verran että ei toimi?
#4
Polttisautot / Kyosho Inferno DX II ei käy
17.07.03 - klo: 04.51
Mulla on Mirage Glöd. #09.5014. Laturissa lukee laddare för 1.2V nicad och 2.0V blyckar. Tiedä sitten onko hyvä, mutta jännitettä lähtee n. 1.4V. Mutta akku ei kestä kauan.
#5
Polttisautot / Kyosho Inferno DX II ei käy
16.07.03 - klo: 14.14
Ei ole väljä kone. Tiesin jo etukäteen että säädöt ei ole kohdallaan. Mutta kun ei osaa oikeen säätää. Hehkusta voi olla jännite loppu paljonko tuolta hehkusta pitäisi tulla jännitettä kun yleismittarilla mitataan ? Oliko tuo polttoaine nyt CoolPower 15%.
#6
Oletko waltt Raumalainen ? Itse olen. Oletko ajellut pidempään ? Polttis vai Sähkö ?
#7
Missä päin poliisiasemaa rata sijaitsee ? Tarkennusta.
#8
Polttisautot / Kyosho Inferno DX II ei käy
14.07.03 - klo: 17.31
Terve! Mikä avuksi kun kyseinen polttis ei lähde käyntiin sitten kirveelläkään! Tai lähtee käyntiin täydellä kaasulla ja käy muutaman sekunnin ja hyytyy.. Kone on GS21. Miten tärkeitä on polttoaineletkun paksuus? Nyt on 2mm sisähalkaisija. Otin myös sen pumpun pois välistä kun tuntui että sieltä voi päästä ilmaa polttoaineletkuun. Pistin tankista suoraan letkun koneeseen joku 5cm pitkä mutta ei käy silti. Olen säätänyt neulaa n. 1.5-2.5 kierrosta ja kaikkea siltä väliltä mutta ilman tulosta. Miten se kuuluu säätää mikä on siellä haitarin päässä? Mulla on nyt kun katsoo ilmaputsarista niin n. 1mm auki se venttiili tai se systeemi. Eikös niitä säätöruuveja ole kolme kyseisessä mallissa? Tulpan vaihdoin just O.S 8. Toivottavasti ei tullut liian sekava viesti kysykää jos on epäselvää niin vastaan selvemmin.