Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.
Näytä viestit valikkoLainaus käyttäjältä: "Jartsa"Minulla puolestaan ei ole kokemusta tavallisista diffeistä edessä ja keskellä, mutta muita autoja radallamme seuranneena sanoisin niistä olevan selvää hyötyä. Käytänössä meidän (Kanai II kuskien) ei ole tarvinnut "leikkiä" diffiöljyjen jäykkyyksillä ollenkaan sopivan vetosuhteen saavuttamiseksi. Lisäksi vetosuhde tuntuu pysyvän aika sopivana myös erilaisilla radan pinnoilla.Lainaus käyttäjältä: "Mika"Pitääkö esim. etudiffi TCD:hen heti kärkeen?
Ei oikeastaan ole kunnon ajokokemusta TCD:stä, mutta jos tarvitset niin minulta löytyy melkein käyttämätön metalli rattaalla. Samoin keskidiffi.
Ja tervetulua vaan minunkin puolesta MP porukkaan! :D
LainaaMistäs olet saanut tuon grafiitinharmaan spoilerin?Tuo spoileri on ihan normaali Kyoshon osa. Pitäsi olla tilattavissa kaikilta Kyosho kauppiailta.
Lainaus käyttäjältä: "Mika"kai toi riippuu radastakin; jos on paljon hyppyjä jotka vaatii nopeat kiihdytykset ja vähemmän loivia kaarteita, niin voisin kuvitella että alukytkimen etuna voisi olla nopeampi kiihdytys. Ainakin Lavanko ja Jyrkkälä ovat sen verran mutkaisia/pomppuisia että vähemmän siellä pääsee kaasulla ajelemaan, enemmänkin sellasta on/off ajoa.
Lainaus käyttäjältä: "Dampax"Eipä tuu nyt mieleen, mutta jos kyselee liikkeistä jotain kumimaista liimaa, niin eiköhän nuo osaa neuvoa.
Muistaakohan tuo AQre mitä se liima oli?
LainaaMutta takaisin alkuperäiseen aiheeseen eli mikä auto sitte kannattas ostaa, mikä radio, mitkä servot?Tuohon on yhtämonta vastausta, kun on vastaajiakin. Tässä oma kokemukseni auton hankkimisesta.