Päävalikko
valikko

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit valikko

Viestit - askohi

#1
Mahtaako Savagen 3-palainen kytkin mahtua suoraan trophyyn? Kun trophyn omaa vaihtoehtoista kytkintä ei tunnu-löytyvän mistään. Eli 3-palainen alumiininen+vauhtipyörä. Alkuperäinenhän on 2-palainen?
#2
Kuin paljon autolla on ajettu litroina (noin)?
#3
Koetin tuossa hakea aiheesta kirjoittelua, mutta huonolla menestyksellä. Hyviä vinkkejä talviajoon tarvittaisiin kun aiotaan porukalla tänä talvena ajella noillakin, tosin varmaan silloin kun ollaan nollan vaiheille.
Kannattaako peittää sylinteriä jollain lämmön "säilymiseksi" tms? hyviä vinkkejä kiitos.
Olen aikaisemmin harrastellut talvella vain sähköautoilla.
#4
Kyoshon Originaali Vaihtui Team Orionin valmisteeseen (siis putki)
#5
Sähköautot / Vs: Axial EXO
27.05.12 - klo: 13.21
Tuossa hyvä paikka tuulettimelle, saa ajaa 3S lipon tyhjäksi yhteen soittoon  :grin:
#6
Onko kevätkokousta/ollut jo?
#7
Ok, Thanks
#8
Jaa, sorry. Sitäpaitsi esim. sinun vastaus riittää, jos voisit kertoa, kun tunnet aiheen, että vaikuttaako toi oikeasti seosruuviin useita kierroksia vai onko kyse siitä että se vaan ei tuota tarpeeksi painetta polttoainesäiliöön.

Eli onko siinä mahdollisesti huono suunnittelu kyseessä?
#9
Onko kellään kokemusta, vaikuttaako tehoputki seoksiin? Kun säädin koneen vakioputkella ja ruuvasin tehoputken paikalleen, niin auto käyttäytyi niinkuin seos olis ollut todella laihalla.
#10
Sähköautot / Vs: Axial EXO
16.04.12 - klo: 15.06
Eilen testailin hiekkaradalla 2S lipoilla ja vaikutti erittäin tasapainoiselta ajettavalta.
Kaarteet saa vedettyä tiukasti, eikä pyörähdä helpolla.
Kiihtyy yllättävän hyvin vaikka renkaat vaikutti äkkiseltään vähän kapeilta. Iskarit vaikuttaa lyhytikäisiltä (heppoiset)
#11
Sähköautot / Vs: axial wraith osia?
15.04.12 - klo: 19.00
Saat suoraan:http://www.toadzrc.com/
Jos kyse on kirjekuoreen mahtuvasta tavarasta niin 4 pv perillä, postikulut muutama dollari. Löytyy Ebaysta ja maksaa voi luottokortilla tai paypalilla. Löytyy kaikkea Axial kamaa suoraan.
#12
Tuossa Wraithissa oli ensin Velineon-tekniikka, mutta sen voimansiirto oikein kestänyt ja ehkä auton käyttötarkoituskin hämärtyi... Wraith on (siis RTR) ihanvalmiiksi toimiva paketti ainakin 2s lipoilla.
#13
Kitti. Valoja on edessä 5kpl ja takana 4kpl. Ihan hyvät, näkee kun on sähköt päällä  :azn:
#14
Tässä muutama, nyt tosin kuskin paikalla istuu Spartan :D
#15
Kiitokset, ESC:n ja radion keskenään kalibrointi auttoi  :smiley:
#16
Kiitoksia, juu testataan. Jännä silleen kun kaikki elektroniikka on traxxasta servoja myöten, olis luullut toimivan suoraan :D
#17
Kyllä tuossa siis jarrut on, mutta ne jarruttaa vain tosi vähän.
#18
Sorry, juu siis olin radion profiileissa eri autoille. Testaan siis vaihtaa ESC:n profiilia ja katsoa, miten vaikuttaa?
#19
Siis toinen profiili on nitro-slayerille.
#20
Laitoin Axial exoon ko. systeemin+ traxxaksen oma vastaanottimen, muuten toimii hienosti, mutta jarrutus on melko voimaton. Sillä kuitenkin kuuluisi saada pyörät lukkoonkin, mutta tämä jarruttaa vain hieman vaikka painaa liipasimen täysin eteen.
Ideoita?
#21
Sähköautot / Vs: Axial EXO
15.03.12 - klo: 09.24
Juu, täällä on työn alla kasaaminen , ensi viikolla ajelemaan todennäköisesti. Osien maalaus kesken. Minulla on tuo Traxxaksen vastaanotin+ Velineon harjaton ESC+Moottori siihen.
#22
Sähköautot / Vs: Axial wraith ESC
23.11.11 - klo: 15.14
Perustuuko tuo rajoitus siiis ESC:n fettien vastukseen?
#23
Sähköautot / Axial wraith ESC
23.11.11 - klo: 15.06
Jos laittaa Traxxaksen Titan 12T-moottorin alkuperäisen tilalle, nouseeko ESC:stä sauhu? ESC:ssä on 19T rajoitus, mutta mihin tuo rajoitus perustuu? :shocked: :shocked: