Myyty
Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.
Näytä viestit valikkoLainaus käyttäjältä: Sauli Lumikko - 22.09.23 - klo: 10.46
Eikö stokkikoneiden kanssa kuitenkin käytetä aika paljon kovempia välityksiä, mikä vastaavasti vähentää jarrutehoa? Ei välttämättä tarpeeksi, mutta siihen suuntaan isompi pinioni tilannetta muuttaa. Jos välitystä ei ole vielä haettu kohdilleen, tämä kantsii huomioida.
Anti-squatin vähentämisen pitäisi ymmärtääkseni myös auttaa siihen, että vauhdin hidastuessa pito ei lähde takapäästä niin äkkiväkkiä.
Lainaus käyttäjältä: Vesa - 21.09.23 - klo: 21.13
Moottorijarru on suhteessa kovempi stokkikoneissa, koska roottori on aikalailla vahvempi ja isompi kuin virikoneissa.
Kannattaa laittaa säätimestä coastia, jos on HW säädin, nyt en muista miten se meni Reedyn säätimessä koska en sitä käytä itse, mutta säädät tavallaan "rullausta" neutraalilla.
Lainaus käyttäjältä: aakoskin - 30.08.23 - klo: 21.17
Ajattelin ajaa FORS-sarjan World's carilla. Nykyisellä säätimellä en pääse kuitenkaan kuin M2-luokkaan. Mikä olisi edullinen, kestävä ja helposti saatavilla oleva blinky-mode säädin? Riittääkö 60A?