Päävalikko
valikko

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit valikko

Viestit - He$$o

#1
Vain 2 akullista kevyesti testattu ulkona kuivalla asfaltilla ja ehkä myös hieman hiekkaa koskettanut.
Kunto sen mukainen eli oikein hyvä.
EI LATURIA.
Alkuperäinen laatikko ja ohjeet.
Kori upea, ehjä ja siisti.
Myydään renkailla/vanteilla mitkä kuvissa.
Kuulalaakerit.
Vakio harjallinen moottori, Arrma Mega säädin, Halko WP1.0 hyvä servo (Uutena tähän laitettu, eli "uusi").
Spektrum SLT3 radio ja SLR300 vastari.
Akku Team Orion Ranger 3000 2s 7.4v 60c antaa vielä hyvin ajoaikaa.
Koeajo onnistuu kuivalla asfaltilla hyvällä säällä.
Hieno rc auto kevyeen kurvailuun.
Kuvia Torissa.
Hinta: 130€.
Lähetys on mahdollista, kulut ostajalle.
O443o2622l
Heinola
Heinola on sijainti. Tiedoksi ylläpitäjille.
#2
Vain pari akullista matolla testattu ja sen kyllä näkee.
Kuvissa näkyvä vastaanotin EI KUULU kauppaan.
Tarvitset omat radiolaitteet ja ajoakun.
Harjalliset vakio sähköt ja ihan OK servo.
Alkuperäinen laatikko ja ohjeet.
Ei koria, mutta jos haluaa niin löytyy joku elämää nähnyt touring kori mukaan jota varmasti joutuu muokkaamaan tuohon sopivaksi.
Kuvia Torissa.
Hinta: 70€
Lähetys on mahdollista ja kulut ostajalle.
O443o2622l
Heinola
#3
Vain pari akullista testattu EHD malli ja sen kyllä näkee.
EI AKKUA EIKÄ LATURIA.
Heti paketista poiston jälkeen vaihdettu PowerHD 1812MG servo ,DustyMotors suojahuppu ja iskarisuojat.
Korissa hyvin pieniä käytönjälkiä, täysin ehjä ja siisti.
Muuten täysin alkuperäiskuntoinen.
Koeajo onnistuu asfaltilla kuivalla säällä.
Alkuperäinen laatikko, ohjeet ja tarrat löytyy.
Myyn pois pölyyntymästä tätä enemmän tarvitsevalle.
Kuvia Torissa.
Hinta: 215€. Lähetys on mahdollista ja kulut ostajalle.
o443o2622l
Heinola
#4
Terve. Olisi muutamia kysymyksiä:
- Kuka luokitellaan aloittelijaksi?
- Onko pöytiä ja tuoleja, ja kuinka monelle?
- Sähköt?
- WC tilat?
- Parkkitilat?
Luulisi että nämä kysymykset kiinnostaisi ehkä muitakin..
Hienolta näyttää rata kuvissa👍

#5
Löytyykö jostain kätevästi adapteria joilla saa muutettua 8mm hexit 12 mm ? Helpommin löytyisi vanteita tuolle 12mm. Mistä saa helposti 8mm hex vanteita renkaineen? Ulkomailta saa kyllä, mutta muualta? Kiitos.
#6
Yleinen keskustelu / Voi poistaa.
19.02.22 - klo: 18.29
Moi. Vanha servo toimii ihan hyvin ja itse autollakaan ei ole ajettu kuin n: 5-8 kertaa.
Auton olen itse uutena ostanut. Hobbylinnalla näkyy olevan JX DC6015 ja JX DC5821LV servoja hyvällä alennuksella.
Onko noista servoista mihinkään? Kokemuksia kenelläkään?
Lisään vielä että että Savöxin servot on tuttuja niin autoissa kuin myös lentävissä, eli ei tarvii vaivautua sanomaan että osta sitten semmonen. Kiitos.