Päävalikko
valikko

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit valikko

Viestit - LintuPete

#1
Ilmoittaudutaan rinkiin kirkonkylältä toistaiseksi parin Mini Infernon voimin.
#2
Kyosho / Vs: Kyosho Mini Inferno
23.02.09 - klo: 13.35
Pari kuvaa lisää:

etuviistosta
pohjasta
truggyn ongelma, eli tosta se haukkaa kyllä tehokkaasti lunta sisäänsä
#3
Kyosho / Vs: Kyosho Mini Inferno
22.02.09 - klo: 19.32
Lainaus käyttäjältä: rubberduck - 22.02.09 - klo: 01.10
Onko ST:n "sisäkori" niin tiivis että se pitää kivet ja muut röhnät pois auton sisältä?
Buggyssä ei sellaista ole, mutta parilla jeesusteipin palalla siitäkin saa aika tiiviin :wink:

Ei se täysin pidä, joskaan ei ole näin lyhyellä talvikokeksella havainnut haitaksi asti ongelmaa. Mutta hiekotuskivia löytyy kyllä silloin tällöin sisältäkin.

Sisäkorihan on päältä hieman avoin ja mulla ainakin on nopari ja vastari siinä ja ne kerää lunta pelottavan herkästi päällensä, eli se "yläkori" kyllä fuskaa aika paljon. Itse olen hieman nakeranut aukkoa edestä, jotta nopari sopii paremmin.

Edit, kuvat:
kuva 1
kuva 2
#4
Kyosho / Vs: Kyosho Mini Inferno
21.02.09 - klo: 21.08
Peruskyssäri taas...

Mitäs eroa buggyllä ja ST:llä on? Muuta kuin että ST:ssä on pidemmät tukivarret ja isommat renkaat?

Mulla on yhdet ylimääräset niveltakavetoakselit buggyyn, kun itellä on ST ja ovat siihen liian lyhyet.
#5
Kyosho / Vs: Kyosho Mini Inferno
13.02.09 - klo: 10.48
Rengastuskyssäri, kun nyt on vanteitakin saatu jo halki.

Onko suosituksia mitä laittaa alle pihasuditteluun, vai tyydykö tilaamaan noita alkuperäisiä?
#6
Kyosho / Vs: Kyosho Mini Inferno
30.01.09 - klo: 16.11
Hahaa! Vauhtia alkaa piisata!

Toisinsanoen ensimmäiset paikat laukes jo

nimim. komeasti taipunut vetoakseli ja tukivarrenpalasia kourassa :laugh:

Nyt sit kysymys kuuluu, jos tuohon alkaa alumiinia laittamaan, niin tuleeko siitä koskaan kestävää? Eli kannattasko sittenkin jättää joku (halpa?) osa muoviseksi, jotta se toimii sulakkeena kun kröhm.. ajokin liitorata ei ole kuskin hallussa..
#7
Kyosho / Vs: Kyosho Mini Inferno
28.01.09 - klo: 09.30
Lainaus käyttäjältä: Mika R - 27.01.09 - klo: 11.59
Näyttää hyvältä! Täytyy yrittää saada itse kanssa aikaiseksi. Mikä pinjoni - 12T ?

Oletko kokeillut Kyoshon kauppaamia 9,6V akkuja? Onko ne 1500mAh, en muista.

Kiitos kiitos!  :smiley:

Tuo on kyosho-kaupan akku, eli 1200mAh, en tosin siinä vaiheessa kysynyt olisiko ollu isompia. Pinjoni on muistaakseni 12T.

Yksi mikä voisi olla syy on luistokytkin. Miten sen tiukkuus säädetään kohdilleen... Ainakin jos jalalla rajoittaa auton menoa niin tuntuu että se alkaa luistaa aika herkästi. Keskellä on 3Racing kuulatasauspyörästö, joka sekin voi tietty luistaa.
#8
Kyosho / Vs: Kyosho Mini Inferno
27.01.09 - klo: 09.14
Nyt on tuo Team Orion Vortex setti asennettu:



Kulkee hyvin, ainakin vakiomoottoriin verrattuna, mutta ajoaika tuntuu olevan lyhyt. Akku on uusi 1200 mAh NiMh. Moottori tai nopari ei tunnu kuumenevankaan mainittavasti ulkoajelussa. Onko antaa esim pinjonisuosituksia tuohon, moottori on 7500kV.

#9
Kyosho / Vs: Kyosho Mini Inferno
16.01.09 - klo: 10.44
Uusi jäsen täällä kyselee.

MI olis muuten ajokunnossa, mutta vauhtia pitäs saada hieman lisää.

Sähköt olis muuten uusiksi, mutta nopari&moottori puuttuu. Osaako joku suositella kohtuuhintaista harjatonta settiä, millä tuon saisi vähän liikkumaan.