Itse olen omalla harjattomalla stampedelläni päästellyt ikuisuuden 8 kennoisella nimhillä, enkä rikki ole saanut kuin korin, parit spurrit, idle gearin ja servon ulostulon. Hyvinkin kestävä auto kyseessä.
Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.
Näytä viestit valikkoLainaus käyttäjältä: minicrossiheppu - 14.12.09 - klo: 19.58Riittävät mainiosti, kannattaa laittaa laturiin ja akkuun traxxasin liittimet, koska nuo "tamiya" liittimet tuppaavat lämpiämään ja saadaan eliminoitua turhat liitokset välistä pois.
Kiitos vielä tarkemmasta tiedosta! http://www.hobbypeople.com/shop/index.php?main_page=product_info&cPath=11_12_14&products_id=9741 Riittääkö tuohon tuolta alta toi pikalaturi ja (klikkaa pika laturista) Tamiyan SC3700 7,2V ajoakku ja sitten sieltä alaalta toi Traxxas naaras / Tamiya koiras adapteri. Ja eikös toi adapteri mene autoon?
Lainaus käyttäjältä: minicrossiheppu - 14.12.09 - klo: 15.12
Kiitos nyt! kysytään sitten. Mites masazi on sulla rustler pelittäny?
edit. kuinka korkeet on rustlerin renkaat?
. Pitänee hankkia vielä yksi 6-kennoinen nimh ja kolvata kaksi 8-kennoista pakettia.Vielä yhtenä etappina ajettavuuden suuntaan voisi toteuttaa tuon takatukivarret-eteen-etuvanteet-jokakulmaan modifikaation.
. Varmaan joku 8s nimh tai 2s lipo voisi olla passeli ajettavuuden kannalta
.
. Nyt askarruttaa pitäneekö tuo kone jotenkin "ajaa sisään" ja kuinka tämä käytännössä toteutetaan? :shock:
. Kaksi kertaa ihan pienestä törmäyksestä tuloksena on ollut katkennut servon ulostuloakseli. Olisiko jotakin toimivampaa servosaveria saatavilla?
. Tietystihän tähän vaikuttaa se, että putsaan konetta vähän väliä paineilmalla ja öljyän laakereita.
(pakko on ollut tyytyä käyttämään tuota vakio konetta, kun ei koskaan saapunut tuo tilaamani LRP BIGBLOCK
)
Mieleen alkoi väkisinkin pukkaamaan harjattoman setin pakkotarve. Kotiin päästyäni aloin ihan huvin vuoksi tutkimaan että mikäs siihen tuli, no noparihan se. Kampesin meisselillä noparin kuoren auki ja loiskis, sieltähän tuli p*ska vettä aika reilusti. Päätin sitten hiukan kuivailla kompuralla noparin piirilevyä ja OHO! Se rimpulahan alkoikin skulaamaan. Siirtyipä taas harjattoman osto hetkellä :lol:
Lainaus käyttäjältä: Penguin - 27.04.09 - klo: 18.58
Löytyy toki vaikka kuin 540-kokoisia koneita. Itselläni on kaksi erittäin hyväksi osoittautunutta LRP Big Blockia, joista toinen on ollut käytössä XL-5 noparin kera ja toinen on Robitronic Speedstar 2:n perässä. Sopii erittäin hyvin Stampedeen, oikeastaan ainoa miinus on mukana tulevat virtajohdot, jotka ovat varsin hintelää mallia ja lämpenevät turhan herkästi. Sekin korjaantui vaihtamalla paksummat ja paremmat johdot.
XL-5 ja Big Block teki juuri tilaa harjattomalle ja harkinnassa on mitä tuon toisen kanssa tehdään. Eivät sovellu hiekkamontulla ajeluun kovin hyvin, kun rakenne on liian avoin eikä sitä toisaalta voi mennä tukkimaankaan. Muuten tosi hyviä koneita. Niitä ennen meni koneita jatkuvalla syötöllä, mutta nuo ovat olleet kyllä hintansa arvoisia hiilikoneita.
Lainaus käyttäjältä: Habaku - 15.04.09 - klo: 21.36Lainaus käyttäjältä: -@rnold- - 15.04.09 - klo: 20.43
Ostin toiseksi autokseni nyt Stampeden. Hieno peli on. kiinnostaisi tietää noista moottorissa olevista aukoista. Meneekö mottiin helposti hiekkaa, kannatteeko niitä aukkoja suojata jollakin?
Kyllä menee hiekkaa, sisällähän on magneetit ja sekunnissa sulla on kone sökö noin niinku jyrkästi ajateltuna. Ei muutakun pöllit äitin/ siskon/ tyttö kaverin (oletan sun olevan sonni :lol:) tai vaimon sukkahousut ja kietaset nätisti moottorin ympärille kerroksen tai pari.
Jäähdytys toimii ja isommat kivet pysyy loitolla, toki pölyä menee, mutta kone pysyy kauemmin ehjänä.
En tiiä onko vakio kone ns. purettavaa sorttia, jos ei niin sellanen kehiin heti tai harjattomat vakion jälkeen.