Päävalikko
valikko

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit valikko

Viestit - Jolo

#1
Onkos kellää tietoa onko gt renkaita saatavana mistään suomesta tällä hetkellä? Koitin etsiskellä mutta joka paikasta loppu🤔
#2
Onkos noita pitoaineita saatavissa kisapaikalta vai täytyykö tässä vielä ennen kisoja metsästää laillista pitoaineitta🤔
Ja miten kyseistä asiaa on tarkoitus valvoa? Pitoaineenhan vai kaataa purkista toiseen...
#3
Pitäskös säännöt lukita taas tulevaks kaudeks,ku o aika tarkkaan kuukausi ekoihin kisoihin,ni saa hierottuu kaluston valmiiks😉
#4
Juu parempi niin ettei sotketa ftt tähän millään tapaa😉 jos tahtoo ajaa niinkuin Ftt ajetaan niin eiköhän sieltä löydy mieluisa luokka😁
#5
Ylempään viestiin viitaten😉 elikkäs omasta mielestä tuon perjantai treeni mahdollisuuden voisi poistaa kaikista kisoista, näin ketään ei saa etua asiasta vaikka profiili vaihdetaankin perjantai illalla.
Pitkiä finaaleja suurempi ongelma kisoissa on ollut se ettei aikataulu pidä vaan se venyy ja venyy näin päivä pitenee,
Mutta juu sääntöihin voisi kirjata vaikka maksimi erä määrän minkä jälkeen kaikki erät ajettaisiin 5min pituisina, tämä koskisi myös harjoituksia :wink:
Laskettuihin kisoihin en lähtisi tekemään muutoksia vaan jätetään jatkossakin yksi laskematta
#6
Mites nuo gt renkaat :roll:  Näyttää olevan tosi heikosti tarjolla, ulkomaillakin vain pari sarjaa myytävänä
Kyseisen renkaan sliksi versiota näyttää kylläkin olevan saatavana :wink:
#7
Lainaus käyttäjältä: JayJ - 04.04.25 - klo: 09.11
Lainaus käyttäjältä: Jolo - 31.03.25 - klo: 17.24Säännöthän ei nykyisellään kiellä siiven tulemista kattolinjan yläpuolelle :wink: mutta pääty ei saa tulla sääntöjen puitteissa siiven ylimmän kohdan yläpuolelle.

Mielenkiinnosta aloin pohtimaan, että onko säännöissä määritelty siiven ylimmäksi kohdaksi takalaita? Tuossa 911 korkein kohta on tuo jalan yläpinta, lasketaanko se osaksi siipeä? Sittenhän pääty jää sen kanssa todnäk. samaan tasoon  :wink:

Niinno eihän ne jalat ole siipeä vaan siiven jalat
#8
Itehhän en asiaa päätä,mutta mun mielestä ei vapauteta. Sitten se pitäisi vapauttaa kaikista koreista,kun noita yli tulevia siiven päätyjä on muissakin sääntöjen puitteissa laillisissa koreissa.
#9
Säännöthän ei nykyisellään kiellä siiven tulemista kattolinjan yläpuolelle :wink: mutta pääty ei saa tulla sääntöjen puitteissa siiven ylimmän kohdan yläpuolelle.
#10
Onkos enskautena tarkoitus jatkaa tuolla samalla moottorilla kuin tähänkin saakka?
Itselle on tullut tänä kautena vastaan kyseisestä moottorista sellaisia versioita mistä joutuu päätyä viilaamaan että sopii paikalle tämä ei ole kovin mielekästä uudelle moottorille :wink: ja juu tiedän tämä ei aiheuta läheskään kaikissa rungoissa ongelmia,mutta itsellä on moottori pituus suunnassa joten kannun pituus/muodon muutokset aiheuttavat sellaisen että moottori ottaa pohjalevyyn kiinni ,tätä ongelmaa ei ole edellisistä eristä(edellis kautisia) olevalla moottorilla ollut tuossa samassa rungossa
#11
Sovellusta yritetty viimeksi ottaa käyttöön noin 4kk sitten heikolla menestyksellä ja sovellus silloin poistettu puhelimesta ja nyt yritetty taas heikolla menestyksellä.
Tätä uutta sovellusta yritetty eri puhelimeen ja eri play kaupan tilillä kuin tuota 4kk sitten koitettua,eli ei pitäisi olla siitä johtuva ongelma että olisi vanhasta jäänyt jotain jäänteitä puhelimeen...
#12
Sovellus poistettu kertaalleen kokonaan ja silti sama ongelma. Hankala asettaa tuonne mitään,kun koko sovellus on jumissa. Kerrna saatiin tuosta kuvakaappauksen tilanteesta eteenpäin sitten sovellus kaatui kokonaan(sammui)
#13
Tänään ladattu tuosta pari viestiä ylempänä olevasta linkistä. Koko sovellus jumissa, ainut kohta mistä tapahtuu mitään on tuo alareunan mainos
Android versio 13tp1a.220624.014
#14
Ei toimi tää uuskaan versio :wink:
Jumittuu tuohon näkymään ei vaikuta vaikka sammuttaa sovelluksen tai koko puhelimen
#15
Voihan sitä ajaa gt2000 sääntöjen mukaisella koneella,ei sitä mikään sääntö kiellä :wink: muutenhan säännöt vastaa pitkälti gt sääntöjä
Näin itsellä on tarkoitus ajaa gt2000luokan sääntöjen mukaisella autolla tuollakin vaikka säännöt sallii eri koneen :wink:
#16
Lainaus käyttäjältä: Stinde - 11.10.24 - klo: 20.44
Tää on Kerhokisasarja ei FTT  :roll:

Timppa

Näin se on jos haluu ajaa 4erää,ni täytyy ajaa ftt :azn:
#17
Onkos tuohon joku syy miksi eräväli on 1.5h? Aikataulu näyttää siltä että hyvin voisi ajaa tunnin erävälillä,näin lyhenisi päivä aika paljon?
Antti Louhi
#18
Lainaus käyttäjältä: Verskis - 05.10.24 - klo: 10.01
Mikä toiminnallisuus jää toteutumatta, jos sille ei salli verkkoyhteyttä eikä paikannustietoa?

Mitä itse testailin niin lakkaa koko sovellus toimimasta jos katkaisee verkkoyhteyden
#19
Noi käyttöehdot on luettu moneen kertaan,mutta sieltä ei tuohon löydy vastausta että mihin tietoja käytetään   :huh: Tämä pitäisi kuitenkin olla sovelluksen tekijällä tiedossa että mihin sijainti tietoja tarvitaan.
Vai onko tässä annettu vaan kolmannelle/neljännelle osapuolelle pyyntö tehdä sovellus eikä itse tiedetä mihin tietoja käytetään?
Vai käytetäänkö tietoa esimerkiksi siihen että sovelluksen tekijä pystyy seuraamaan missä muut pidottaa ja millaisia aikoja :huh:
#20
Kysymys sovelluksesta?
Mihin sovellus tarvitsee jatkuvaa verkko yhteyttä ja laitteen sijaintia toimiakseen? Sovellus ei toimi jos poistaa sijainnin tai verkkoyhteyden käytöstä :wink:
#21
Tarkentava kysymys koreihin :wink: Saakos vielä kun koriin tuli tuo minimi paino,niin asentaa korin ja puskurin väliin esimerkiksi insertin,niin että se on korissa kiinni eikä puskurissa :shocked:
Aikaisemmin olen tälläistä korissa käyttänyt,mutta täytyykö se nykyään kiinnittää autoon?
#22
Löydäänkös kohta säännöt kiinni ensikaudeksi :wink:
#23
No ei noi tamian korit hirveästi enempää paina sitten. Paksusti maalattu protoformin ford gt painaa ajokuntoisena 101g.
Itsellä runko vaikuttaa suuresti kori valintaan,kyseinen kori on etupäästä jo tolppien ylimmissä reijissä kiinni,eli siihen ei keulasta korkeampaa koria saa kohtuudella paikalle...
#24
Mites korin mukana tulevat esikuvan mukaiset jäykisteet saako niitä käyttää edelleen  :huh:
Esim tuossa protoformin ford gt korissa katon ja takalokasuojien väliset palaset mitkä tulee ruuveilla kiinni

Antti #30
#25
Itse en ainakaan nää noissa mitään syytä miksei olisi sääntöjen mukaisia :wink:
#26
Nyt kun lähdit noita perusteluja pistämään niin mites esim auto millä itse ajoin, painaa 1341g ajokunnossa(tasapainon takia 15g punttia), akkuna 8200mha(306g painava)akku, kori ford gt joka painaa 102g maalattuna.
Jos tähän laittaa tuollaisen 120g porshen korin niin painoa on vasta 1370g,joka tarkoittaa yli200g lyijyä autoon että saavutetaan 1600g paino :cry: kyseiseen autoon ei ole mitenkään järkevästi lisättävissä tuollaista määrää painoa niin että se olisi vielä ajettava

Itse olisin enemmänki maksimi painorajan kannalla ettei radalla ole tuollaisia panssarivaunuja,meinaan tuolla 1600g painolla saa jo aika tavalla romua aikaiseksi kolari tilanteessa!
Esim 1400g maksimi painoksi se on kaikkiin autoihin täysin saavutettavissa.

Jos painorajaa nostetaan niin itse ainakin heitän hanskat tiskiin luokan suhteen

Edit
Vaaka ja auto oli vierellä kun tätä kirjoitin eli painot on tarkistettu
Edit2
Kyseessä kaunistelematta ainakin 10v vanha runko
Antti #30
#27
Lainaus käyttäjältä: SourOldGeezer - 06.04.24 - klo: 19.48
Lainaus käyttäjältä: Jolo - 06.04.24 - klo: 18.51
Tuohan minimipainon nostoon,niin itse en olisi sen kannalla(ainakaan noin suurissa määrin), koska se saattaa rajoittaa noiden ftt ajavien kuskien halukkuutta ajaa gt2000 jos siihe joutuu ostamaan toisen auton,kun auto ei toimi samoilla säädöillä jos toisen luokan painoraja on 1320g ja toisen vaikka 1500g.

En olisi tästä niin huolissani, kun moottorikin on nyt eri niin samalla autolla ajaminen vaatii jo nyt enemmälti säätöä.

Moottorin vaihto on aika paljon pienempi homma ,kun muuttaa setuppi pienemmälle painolle sopivaksi.
#28
Tuohan minimipainon nostoon,niin itse en olisi sen kannalla(ainakaan noin suurissa määrin), koska se saattaa rajoittaa noiden ftt ajavien kuskien halukkuutta ajaa gt2000 jos siihe joutuu ostamaan toisen auton,kun auto ei toimi samoilla säädöillä jos toisen luokan painoraja on 1320g ja toisen vaikka 1500g. Jos painorajaa täytyy nostaa niin 1350g olisi mielekkäämpi vaihtoehto ja huomattavasti helpommin toteutettavissa normaaleihin turisteihin,kun 1500g. Näitä painoja voisi vaikka riihimäellä punnita ja kirjata ylös että minkä painoisella kalustolla KISOJA kiertävät ajavat. Epäilen vahvasti että siellä ei ketään tällä hetkellä aja yli 1400g autolla...

Korin painoon sen verran että maalaamalla siihen saadaan painoa lisää niinkuin ftt koreissakin tehdään, ja helpoin katsastuksessa todeta korin paino kun se otetaan autosta irti ja punnitaan ja siihen vaikka tarra yms merkki että on todettu oikean painoiseksi, koriin painoon vaikuttaa leikkaukset yms niin paljon ettei sitä voi todeta muutakun punnitsemalla mitä kenenkin kori painaa ajovalmiina
#29
Juu,kyllä muutoksia saa tehdä(ja pitääkin tehdä),mutta jos pyrittäisiin siihen että säännöt löydään ennen kautta lukkoon ja muutetaan sit taas ensikaudeksi jos tarvetta ilmenee :wink:

Ei muuten mutta tuo siipisääntö vaikuttaa esikuvan mukaisuuteen aika paljon,jos esim protoformin ford gt leikataan siipi 5mm soiroksi,kun muuten se on vakio tolpilla katol yläpuolella , samainen kori muuten on 0.5mm paksu helmasta(ei lightweight).
Pidetään ennemmin vaan noi siiven mitat jos se tulee katon yli niin se tulee,se on kuitenkin todennäköisesti esikuvassakin näin,jollei tolppia ole itse tehty sinne.

Pidetään luokka rentona ja korit esikuvan mukaisena :cool:

Antti Louhi #30
#30
Mikäs juttu toi on et sääntöi muokkaillaan kesken kauden? Täältä ei löydy nykyisten sääntöjen mukaista min0.7mm paksua koria eikä 1.5viikon varoajalla sellaista mistään riihimäen kisoihin saakkaan.