Päävalikko
valikko

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit valikko

Viestit - pate

#1
mulla on vaan mini ipad  :smiley:
#2
mullakin oli niin että ostin viimeisen, eli niillä on varmaankin vaan 1kpl varastossa valmiina

ja on muuten mykistävän hyvännäkönen koppa(ainakin mun silmään)
#3
Traxxas / Vs: Traxxas Slash 2wd
21.01.13 - klo: 06.47
mulla laturi näyttää jotain 12v silloinkun lataan lipoa 5a  :wink:     eli ei kyllä tarvi huolestua    ja mulle on tärkein tieto mitä laturi näyttää on akun jännite
#4
Yleinen keskustelu / Vs: Noobikysymykset
21.01.13 - klo: 06.38
mekaaninen jarru pois käytöstä ja käyttää sitä moottoria jarruna tai sit ei vaan pakitele jos haluu mekaanisen jarrun.

mutta saisko sen mekaanisen jarrun jotenkin virtakytkimen taakse. Niin että silloinkun haluaa pakittaa niin vääntää vipua ohjaimesta niin se sammuttaa mekaanisen jarrun servon ja sit voi peruuttaa.
#5
mulla on sähköinä:
moottori=1:10 2400kv 4 pole pitkäkannu
nopari=orion 60a
akku=lrp 5400mah 2s 30c

ajoaikaa on vähintään riittävästi, koska akkuun jää jotain 7,5-7,8v kun lopetan ajamisen. ja se akku kestää noin 15min riippuen ajo tyylistä.

vääntöä on, mutta kun haluaa nopeutta niin kyllä saa laittaa lusikan pohjaan

tolla setillä pärjää hyvin nokian sisä radalla, koska se on niin pieni ja mutkikas
#6
Yleinen keskustelu / Vs: Noobikysymykset
20.01.13 - klo: 17.11
se sähkö moottori pyörii eri suuntaan sillojnkun pakittaa
#7
jaa    mä ite käytän 48p ratasta, mutta mun moottorin akseli on se normaali koko(eli se mikä on 1:10 moottoreissa yleisin) eli sille taas löytää helpommin pinjonin mikä käy siihen 48p päärattaaseen.

mutta en kyllä yhtään tiedä mikä käy 32p rataalle pinjoniksi kun ei ole kokemusta.
#8
miksi et käytä sitä 48p 93t ratasta ?    onko se moottorin akseli isompi vai pienempi?
#9
tarkotat kai isompi  hampainen/piikkinen
#10
mullahan on mun autossa kinni joku kyoshon kone kiinni. se on pidempi ja paksumpi kuin normaali kone ja hyvin mahtuu. ja vääntöäkin löytyy, koska se on 2400kv pitkäkannu
#11
no takana on keltaset ja ne on löysimällään ja se on sopiva siinä radalla, mutta keula on vähän turhan jäykkä ja korkealla
#12
elikkä jos mula on nyt edessä siniset ja ne vähän liian jäykät, niin valkoset voisi toimia edessä hyvin ?

oonko mä vähäänkään oikeassa vai meneekö päin puuta  :undecided:
#13
ne iskarit toimii hyvin ja sulavasti ja sinne sc kisoja olisi tarkotus mennäkin kattomaan
#14
löysin äsken ohjekirjan ja sen mukaan sininen menee eteen ja keltanen taakse, niinkuin mulla onkin
#15
miten muuten menee noiden jousien jäykyyden väri koodi    mulla on meninaa keltaset takana ja siniset edessä  (vakio jouset)  :undecided:

eikö se oo niin että keltaset on löysemmät ja siniset jäykemmät ?
#16
katoin yhen iskarin sisään ja öljyä on ja siellä on semmonen kumihatun näkönen iskarikorkin päässä kiinni, mutta ei siinä iskarin rungossa. Eli onko se vaan jäänyt kiinni sinne vai kuuluko se olla siellä kiinni?

EDITTIÄ       on se kumihattu irtonainen se oli vaan jäänyt avaus vaihessa iskarikorkiin kiinni
#17
mut silloinhan mä joutuisin tyhjentää noi iskarit öljystä? ja mä en ole ennen purkanut iskaria niin se ei vältis käy niin helposti multa(vaikka iskarin purkaminen tuskin on edes vaikeeta)
#18
siinä on ne ruuvit ja en edes tidä midä niiden virka/tarkotus on. ja en tiiä onko siinä bladder vai emusion, koska auto oli kitti, mutta iskarit, diffit ja tukipalat kääntöpalikoineen oli valmiiksi kasattu.
#19
mulla on perus(eli ei ft) malli ja ja oon säätänyt keulan alimalle iskareista ja tukipaloista, mutta en iskari tornista. Ja kori on aika matalalla, mutta ei matalimalaan viellä, koska silloin osuisi renkaat kopaan alastulossa. ja muula on kyllä yksi iskareista löysempi kuin muut eli olisko se vuotanut öljyä ?
#20
toivotavasti tänne ei tuu semmosta väitelyä mikä oli C arvoista   :smiley:
#21
mä kävin viime viikolla ajamassa sisä radalla nokialla, niin olisko teillä antaa vinkkejä auton säätöihin  :smiley:

mä kasasin se ihan ohjeiden mukaan ja ajoin ihan vakio setupeilla ja se kaatu vaan kerran pidon takia. Ja sit mä sain neuvon laittaa autoa matalemaksi(siittä pyäritetävästä mikä on siinä iskarin rungossa ), Niin se oli silti aika korkea edestä, mutta takaa se oli hyvä.

Eli olisko hyviä vikkejä auton säätöihin. Ja onko ne big boren iskarit alkuperäisillä öljyillä hyvät ?
#23
Traxxas / Vs: Traxxas Slash 2wd
07.01.13 - klo: 13.34
siis en mä väitänytkään että sais noihin nopeuksiin vakio akuilla, mutta laiton ton pinjoni ja päärätas tiedon muutenvaan :)


ja tähän on varmaankin hyvä lopettaa  keskustelu jotta ei mene ihab ot:ksi  :smiley:
#24
Team Losi / Vs: Losi Micro SCT 4WD 1/24
06.01.13 - klo: 23.06
en edes hyomannus sitä että se on harjallinen, eli siis se ei käy mulle, koska haen harjatonta
#25
Team Losi / Vs: Losi Micro SCT 4WD 1/24
06.01.13 - klo: 22.31
toi on jo aika hyvänhintanen, mutta missä hinnoissa se postitus on tolla liikellä
#26
Yleinen keskustelu / Vs: Noobikysymykset
06.01.13 - klo: 22.27
ok eli mä sit kokeilen ensin noilla asson vakio inserteillä jos ne vaikka olisikin sopivat  :smiley:
#27
Yleinen keskustelu / Vs: Noobikysymykset
06.01.13 - klo: 22.18
ok no pitää ostaa sit noi vaikka on kaliit, mutta onko inserteissä isoja eroja vai onko ne kaikki suurin piirtein samanlaiset ?
#28
Traxxas / Vs: Traxxas Slash 2wd
06.01.13 - klo: 22.11
mitä pienempi pääratas sitä pitempi välitys
mitä isompi pinjoni sitä pidempi välitys

#29
Yleinen keskustelu / Vs: Noobikysymykset
06.01.13 - klo: 22.04
yksi sivu takasin päin(yhdistin 2 kysymystä, koska tuli vahingossa uutena tekstinä)
#30
Yleinen keskustelu / Vs: Noobikysymykset
06.01.13 - klo: 22.02
eli sii minipinnit on parhaimmat, mutta näitäkin on suositeltu siellä radalla vaikka ei ole ihan mini pinnin veroset, mutta pitää silti hyvin.



http://losi.com/Products/Features.aspx?ProdId=LOSB7214



ja mistä sais noita mini pinnejä(keltaset) halvimillaan eu:n sisäpuolelta. Mulla ei ole meinaa kiire, koska meen ajamaan vasta noin parin viikon päästä