Ja ongelmat senkun jatkuu...
Elikkä autoa tuossa eilen kierrätin hetken, tosin niin että se sammui vähän väliä. Kuten tuossa aiemmassa viestissä jo selostin.
No nyt löytyi kuitenkin se kaasarin neulan oikea jousi ja kaikki pitäisi olla kondiksessa osien puolesta.
Tästä huolimatta ongelmia on edelleen..
Ensiks aloitin tän päivän kuivaamalla kampikammion ilman tulppaa auto ylösalaisin ja narusta hetken nykimällä. Tuon toimenpiteen jälkeen auto "lupailee" aina kun ei anna ryyppyä, ei kaasua eikä mitään sen jälkee ja nykii vain sinnikkäästi. Hörähtää puoleks sekunniks mutta ei sen enempää elon merkkejä.
Jälleen sama kuivaus rumba alusta, vaikkei tulppa eikä männän laki märkänä olekkaan (varmuuden vuoksi silti). Taas sama lupaus. Heti kun antaa vähänkään ryyppyä, niin enään ei kuulu edes sitä pientä lupaavaa hörähtämistä.
Ja taas uudelleen kaikki alusta, (en tiedä monesko kerta oli kun tuon tein uudestaan) mutta sitten jo hörähti käyntiin hetkeks, mutta en kerinnyt ohjainta ottaa käteen kun auto sammui (kuulosti siltä kuin bensa olis loppunut)...mutta ei, sitä on ja sitä tulee kaasarista.
Ja tätä samaa rumbaa jatkui koko illan, mutta enään ei lähtenyt "käyntiin" edes hetkeksikään tuon yhden kerran jälkeen..ainoastaan pientä hurahtelua silloin tällöin.
Nyt on siis tulppia vaihdeltu, kaasari tarkistettu, koitettu ilman ilmanputsaria, puolella kaasulla, täydellä kaasulla, ilman kaasua, kaasarin säätämistä ja takas tehdas asetuksiin ja taas "johkain" suuntiin, "porakone käynnistystä" ja "esilämmitystä" kuumailmapuhaltimella.
Eli mitähän tässä vaiheessa vois vielä koittaa? Tai mikä vois olla ongelma ku vain "hörähtelee" todella vähän ja ainoastaan kun on tuon kampikammion kuivauksen tehnyt, niin jos ei anna ryyppyä eikä kaasua, niin sillon ainoastaan tosiaan tuo pieni hörähtely nykiessä.
Mikä neuvoksi?