Kanki pisti hyvää faktaa pöytään, kiitos siitä.
Volante puolavanteiden saatavuus on ollut heikko, MB Modelsilta löytyy hyllystä ja muutamassa muussa kaupassa luvataan että on kohta varastossa.
Siitä ei ole mitään tietoa onko Hudyn renkaat samalla seoksella ja insertillä kun Ridet. Vahva oletus on että ovat samat renkaat, kuten myös jenkkien Gravityt. Ride ei juurikaan ole missään kertonut kuviorenkaan ja sliksin seosta joten kaikki on arvailujen varassa.
Volante puolavanteiden saatavuus on ollut heikko, MB Modelsilta löytyy hyllystä ja muutamassa muussa kaupassa luvataan että on kohta varastossa.
Siitä ei ole mitään tietoa onko Hudyn renkaat samalla seoksella ja insertillä kun Ridet. Vahva oletus on että ovat samat renkaat, kuten myös jenkkien Gravityt. Ride ei juurikaan ole missään kertonut kuviorenkaan ja sliksin seosta joten kaikki on arvailujen varassa.

