Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Cotson

Sivuja: [1]
1
RC-kerhot ja -radat / Vs: Short Course -rata Espoossa
« : 25.08.11 - klo: 09.43 »
Tulossa ollaan, auto on takakontissa valmiina. Iskariöljyt tsekattu, uudet renkaat alla ja keskidiffi asennettu.

-> ekasta mutkasta ulos ja auto rikki :wink:

2
Radiolaitteet / Vs: Radiolaitteet
« : 20.08.11 - klo: 13.48 »
Itse molemmat omistaneena kallistuin Sanwan puoleen. Oma käyttöni tosin on pelkkää sunnuntai-ajelua joten kaikkia ominaisuuksia en osaa vertailla :)

Sanwa MT-4:ssä plussia ovat hauska telemetria, kahvan paksuuden säätö, valikkosysteemi ja ohjaimen sirous ja tukevuus.
Miinuksina taustavalon puute ja liipasimen säädöt varauksin. Taustavalon puuttuminen harmittaa yllättävän usein, näytössä on mattapinta jonka takia vähänkään huonommassa valossa on vaikeaa saada selvää. Liipasimen säätö kääntää vain liipasimen kulmaa eikä varsinaisesti siirrä sitä kauemmaksi kahvasta. Tosin liipasimen 'kallistusta' saa säädettyä toisin kuin Futabassa.

Futaba 4PL:n plussia ovat taustavalo ja ja liipasimen säätö. Liipasin tosiaan liikkuu vapaasti noin 1cm matkalla ja sen saa huomattavasti kauemmaksi kuin Sanwassa. Kahva on myös hyvin muotoiltu omaan keskisuureen käteeni.
Miinuksia vähän kolhompi, nitkuvampi ja suurempi rakenne. Valikkologiikka on myös kivikaudelta verrattuna Sanwan sujuvaan rullasysteemiin.

Futaba sopi omaan kouraan ehkä hieman paremmin mutta Sanwa ei jää kovin kauaksi. Sanwan muut plussat käänsivät valinnan kuitenkin siihen.

3
Radiolaitteet / Vs: SANWA MT-4
« : 08.08.11 - klo: 21.21 »
Yeah Racingilta löytyy näppärä lisäpalikka sähkömoottorille jonka kanssa ei tarvitse kikkailla RPM - ja lämpösensorin kanssa ollenkaan. Lisäksi toinen lämpösensori jää käytettäväksi vaikka ESC:in kanssa.

Hieman ronkeli tuo tuntuu tosin olevan RPM tunnistuksen kanssa jos palikka pääsee liikkumaan moottorin kyljessä.

Slash 4x4:n kanssa piuhat riittävät juuri ja juuri vastaanotinboksista moottorille.

Sivuja: [1]