Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - saskis

Sivuja: [1]
1
Traxxas / Vs: Traxxas Slash 2wd
« : 10.08.12 - klo: 14.42 »
nytkun täällä jauhetaan noista diffeistä. Niin mitä mieltä ootte liima diffeistä? Ite tossa tein pika patentin kun meni diffin sisältä rattaat solmuun, niin purkki pikaliimaa ja taas toimii mutta tosin 100lukkolla.

2
Vapaa keskustelu / Vs: Gran Turismo 5
« : 24.07.12 - klo: 12.28 »
Jos löytyy muita hurjia driftaajia niin saa lisäillä. Samalla nimellä, kuin täälläkin ja logitechin driving force GT setillä menään.

3
Yleinen keskustelu / Vs: Kuvia omista Rc-autoista
« : 15.02.12 - klo: 10.43 »

 lisätään nyt tännekki tossa olis ensimmäisen ajon jälkeen tolla rottakuplakorilla. jos joku nyt ei tunnista niin takaveto slässi mamba max 7700kv kombolla :) korissa väreinä metallihohtomusta ja oranssi

4
Traxxas / Vs: Traxxas Slash 2wd
« : 13.02.12 - klo: 14.10 »
tuossa hetki sitte jo uhkailin että saattas olla tuloillaan kuvaa kuplankorilla ja tuossahan tuo rottakupla olis ensimmäisen ajelun jälkeen. värithän on metallihohtomusta ja oranssi :)



5
Traxxas / Vs: Traxxas Slash 2wd
« : 26.01.12 - klo: 22.26 »
Siks ei kestäis kun tota moottoria ei ole tarkoitettu noin painavaan autoon.
Alkuperäinen harjaton motti on 3500kv ja välitys on vakiona 86/23 = 3,739 ja on aika toimiva paketti. Toi kaavailemas motti on 7700kv eli se haluais pyörii yli tuplasti(2.2kertaisesti) sen mitä toi vakiomotti kun käytetään samaa akkua. Eli se vaatis raakasti tiuhemmat välitykset. Vakioväleillä auto ei oikein jaksa kiihtyä paikaltaa ja moottori kuumenee. Teoreettiset huiput olis kyllä ihan tajuttomat. Eli laita nyt ainakin 90 hampainen spurri vakion 86 tilalle ja niin pieni pinioni kuin löydät. Jos haluais samat huiput kuin vakiona niin pitäis olla 11 piikkinen pinjoni.  :grin:

Ja laitat ny sit mitkä välitykset tahansa, niin seuraa moottorin lämpöjä ja lopeta ajelut/pidä taukoa ennenkuin motti kärähtää. Nyt kylmillä keleillä jos ajat ulkona ei kuumene ehkä niin pahasti ja lindgrenin ehdottama alumiininen laatikko auttaa lämpöä siirtymään pois moottorista, mutta lujilla se tulee olemaan.


eli äskön testattu 90-12 ja ei kyllä lämpiä ku kädenlämpöseks muttei kyllä kuljekkaan mihinkään. Tänään viel tarkotus mennä kokeileen 90-14 ja ens viikonloppuna kun tuun reissusta pääsen testaan 86-12,13,14 katotaan nyt mitä toi yhen piikin lisääminen vaikuttaa. tarvi vaan lopettaa noin 15min jälkeen ku ei renkaat pysyny vanteella :P

6
Traxxas / Vs: Traxxas Slash 2wd
« : 19.01.12 - klo: 15.16 »
enpä tullu miettineeks tota ollenkaan :) kiitos asiallisesta vastauksesta. mielessä oli vaan mitä enemmän tehoo sitä enemmän tehoo :P

7
Traxxas / Vs: Traxxas Slash 2wd
« : 18.01.12 - klo: 23.30 »
mistäs syystä se kestäis muissa paremmin ku tossa? ja onko vinkkejä millä mahdollisesti sais kestään?
niin joo ja mainittakoon, että maailmalta on tulossa vw kupla koppa :) saa nähdä koska pääsen maalaileen kuviakin saattaa tulla

8
Traxxas / Vs: Traxxas Slash 2wd
« : 18.01.12 - klo: 14.30 »
no jos nyt ei rupee slashi liikkuun niin on kumma lähti sabelta tulee Mamba Max 7700/ esc combo ja renkaita sun muita :) pakko kyllä vähä mainostaa viel, sabelta ehkä parasta palvelua ikinä :)

9
Traxxas / Vs: Traxxas Slash 2wd
« : 17.01.12 - klo: 02.08 »
ostin tossa noin kuukaus sitte slashin ja menny kaikki sen kans putkeen viikko sitten tasauspyörästönrattaat palasiks no vaihdon ne niin eiköhän tänään ensin yks renkaista paloiks ja heti perään nopari palo  :angry: eli nyt kaivattais hyviä mut järkevän hintasia nopari ehdotuksia niin ja mottina on lipotech 8,5t. mielellään suomesta ja akkuina oon käyttäny lipoja 2s ja 3s
olisko tämmönen passeli? http://www.sabe.fi/hobby/index.php?prodid=39214&grpid=4306&order_id=WO1326811607 ja tarviiko muuta?

Sivuja: [1]