1
Vapaa keskustelu / Suuri kännykkä keskustelu!
« : 26.07.05 - klo: 21.38 »
IIIIIIIIZOOOO JOUNI
Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Eli siis sade takki (mahd. tiiviisti päälle), sukellus lasit (ei uimalasit vaan sellaset yhellä "pleksillä" olevat), hengitys suoja, kumisaappaat ja ulos leikkaamaa...
Sonera ainaki pätkii, koht vaihtuu elisaan jos ei lopeta, viime viikon koko ajan pätkiny..
No anna rahat niin ostan.
hyvin. talvirenkailla tarvii vähän varvastella mutta kesärenkaat on matalampiprofiiliset joten yltää ihan kantapäätkin maahan.
Ja pituutta löytyy 169cm.
Löytyykös tietoa että sopiiko Savage 25:n vakio radio ja ohjauslaitteet (servotkin) Hyperiin? Saattaa olla että vaihdan Savagen hyperiin ja radiot ja ohjauslaitteet saattavat jäädä minulle niin kaipaisin tietoa :|
Nostetaampas tämäkin ylös..
Ostin 3.1 Gilera SMT:n, joka on sama kuin Derbi Senda SM.
Tietenkin, vuosimallia 2005 :)
Lainaus käyttäjältä: "ABC"sopiiko hyperiin infernon kori?
Kyllä pitäis mennä, kun vaihtaa kylkisuojat samalla!
Lainaus käyttäjältä: "Antti R"Mikäs mumenzumankeli on paras mitä ominaisuuksia / eroavaisuuksia noihin muihin verrattuna.
honda monkey
-6v sähköt
jincheng monkey
-12v sähköt , vilkut
honley monkey (korkeempi ja matalempi)
- 12v sähköt , vilkut , sähkö startti
Ite ostaisin Jincheng Monkeyn, tietty honda varmasti laadukkaampi, mutta ei saatavilla uutena enää.
Miksi rc, eikä 1:1
-Ikää ei ole riittävästi
-Rahaa ei ole riittävästi
-Harrastuspaikkoja ei ole riittävästi
-Resursseja ei ole riittävästi
-Autotalli on paljon helpompi tehdä omaan kaappiin, kuin valaa kivijalkaa tontille.
Itselläni ei ole kukaan tullut haukkumaan, mutta kyselijöitä on kyllä riittänyt. No hyvä on... eräät pikkupojat epäilivät tankissa olevan enemmänkin pissaa kuin Modelia, mutta parit kiihdytykset, niin johan loppui lässytys.
Huolestun siinä vaiheessa, kun joku ottaa nuo haukkujat liian vakavasti. Voit alkaa kertomaan niille niiden mopon tekniikasta hieman, niin eiköhän nekin ala vakuuttumaan. :)
Siksi ne niin sanoo, koska eivät ole kokeilleet.
Savagen käynnistämisestä:
Monessa radiolähettimessä on servojen asennon säätö...kun siitä säätää kaasua hieman enemmän auki et tarvitse kaveria kun käynnistät.
Käynnistys kannattaa tehdä jonkin tukevan pukin päällä niin auto ei lähde karkuteille ja saa kaasutella rauhassa ja lämittää konetta hetken aikaa ennekuin lähtee liikkeelle.
Uudessa moottorissa tai jos muuten vain puristukset tuntuu kovilta voi hehkutulpaa hieman löysäämällä (puoli kierrosta riittää varmaankin) pienentää puristuksia jolloin kone käynnistyy helpommin. Tulppa täytyy vaan muistaa kiristää kun kone on saatu käyntiin.