Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Truitti

Sivuja: [1]
1
Traxxas / Vs: Traxxas Summit
« : 02.11.20 - klo: 17.39 »

VEnonivelien suojakumit kuivunut pois, renkaiden kumit kunto ookoo, mutta pientä halkeamaa löytyy.
Olin eilen koeajamassa sitä, ja huomasin et etudiffi välillä pelleili, joten aattelin tänäiltana avata ja katella mitä kuuluu.

Nyt oottelen uusia osia diffiin, EuroRc'lta tilasin ku kaikkea tarvittava oli talossa, rattaat, tiiviste, öljy....
Samalla mietin pitäskö varmuuten vuoks avata takadiffi ja vaihtaa öljy sinne vai antaa olla ja toivoa parasta?

Antautu miultakin tuo etupään tasauspyörästö melko samalla tavalla. Vaikuttikohan asiaan tuo harjaton moottori, vai väsyivätköhän muutenvain. Mitkäs öljyt laitoit, mie ajattelin Arrowmax 100 000 cst. Jotai tuommosta siellä taisi olla entuudestaan.

2
Sähköautot / Vs: Summit 1/10 vai trx-4
« : 16.08.19 - klo: 11.52 »
Noilla kriteereillä pitäisi kyllä hommata molemmat. Sanoisin kuitenkin että summitti menee maastossa paremmin, kuin mitä trx-4:stä saa revittelemällä hupia. Mie suosittelisin kuitenkin trx:ää, on tuo kömpiminen sen verran mukavampaa.

3
Traxxas / Vs: Traxxas Summit
« : 31.12.18 - klo: 16.57 »
Kyllä se semmonen 6x13 taisi olla, mitä muistan tänään omaani kasailleen.

Mie läksin tuota heksi hommelia rakentamaan sillain että porasin 10mm reijän sen mokkulan päähän jotakuinkin 3 mm syväksi ja tiukkaan m4 mutterilla sen mokkulan kiinni ja normaalisti isolla mutterilla pyörä kiinni. Ei ollut tosin mutteria käsillä niin toimivuudesta en osaa kertoa. 10mm reikä siksi että se pikkanen yleisavain mahtui semmoseen reikään. Hieman kierteet jäi liian ohueksi, saman asian olisi ajanut pieni lyhentäminen.

4
Traxxas / Vs: Traxxas Summit
« : 30.11.18 - klo: 21.49 »
No voimalähteen uusiminen siirtyi kun sai tinailtua johdot vakioon takaisin.
Rupesin taakse vaihtaman vetoakseleita kun oli toiselta puolelta melko kulunut nivelen reijästä mikä oli kerran uudelleen porattukin ja sattui olemaan metalliset tyrkyllä. Tuota purkaessa huomasin että laakerit on melko jumissa perässä/ navoissa ja vaihto kunnossa. Tuohon liittyen kun uusia kattelin niin maksaako jostai traxxaksen laakerista turhaan vai ajaako joku eurorc:n laakeri saman asian tuossa paikassa. Vähän haun perusteella joku totesi että tuommoseen "kuluttavaan" paikkaan käy huonompikin, mutta vaikka moottoriin kannattaa asentaa parempaa.
Tilasin myös progressiivi 2 linkuttimet niin kokeillaan tuntumaa niillä.

5
Traxxas / Vs: Traxxas Summit
« : 23.10.18 - klo: 17.12 »
Herätelläämpäs ketjua hiukan. Tuossa servoremontin yhteydessä murtui virtapiuha moottorin juuresta katki. Sitä pähkäillessä rupesin harkitsemaan harjattomaan aikakauteen siirtymistä. Eurorc :ltä kattelin noita hobbywingin settejä ja jos oikein ymmärsin ezrun max8  olisi ilman sensoria ja xerun xr8 plus olisi sensorilla. Millaisia nuo olisi ajella ja onko tuo sensorillinen miten herkkä särkymään kosteudesta? Auto kulkee ihan passelisti alkuperäisenäkin 2s lipoilla mutta saisihan tuo meno olla molemmista päistä parempaa.

Toinen mitä tuumailin niin onko kukaan asennellut noita progressiivisia jousilinkkuja. Saisiko niillä hieman napakkuutta tuohon alustaan vai ovatko turhakkeet.

6
Traxxas / Vs: TRX-4 Scale and Trail Crawler
« : 05.06.18 - klo: 19.10 »
Kuinkas tuossa defenderi korissa on nuo likasiivet ja levikkeet toteutettu, kun ovat rungossa kiinni. Taktikal unitissahan ne on kaikki korissa kiinni ja levikkeetkin on ruuvattu likasiipiin. Tätä siksi kyselin kun pitäs fiksumpi kori rakennella.

Toisena kuinkas tuota akseliväliä muutetaan? Ilmeisesti on ihan ominaisuus muttei äkkiseltään mistään löytynyt miten se tehdään.

Sivuja: [1]