Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - ropsan

Sivuja: [1] 2 3 4 5
1
Vapaa keskustelu / Vs: Huvittavat myyntipuheet..
« : 11.02.09 - klo: 17.29 »
Lopeta Jerzi tuo kieliriidan lietsominen! Tänne semmoista ei kaivata. Meillä EUssa on riittävästi erikielisiä foorumeita, esim.  http://rsb.se/arena/forumdisplay.php?f=132joka on aivan hyvä ruotsia taitaville!

2
Polttisautot / Vs: CEN GST:n vaihteistossa ongelmia
« : 26.11.08 - klo: 12.32 »
Noita yks´suuntalaakereita on vaihdettu tuohon paikkaan paljonkin. Maksaa 4,00 € + toimituskulut. www.jp-nitroracing.com/index.php?cPath=31_37&osCsid=8f79bdcfa671a09a32a58f0251ee9444

3
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 25.08.08 - klo: 18.33 »
"tehokas peli on ollut että kisat jää siltä pois."

4
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 25.08.08 - klo: 18.30 »
Noniin noniin, tästä syystä juuri!!!!

5
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 25.08.08 - klo: 18.19 »
Älä sure Jertsi konetta, hommataan sinulle tehokone tähän luokkaan, melkein ilmaisiksi, 108,00€.
Nimittäin Samurai 521. Ottaa yli 40 000 kierrosta ja on sekä hinnaltaan että kooltaan varmasti hyväksyttävä. Joten lopeta marinat!
t. Ropsan

6
Mr126 2RS 6X12X4mm ABEC#1 laakereita löytyy myös Keravalta:  http://www.jp-nitroracing.com/index.php?cPath=31_34&osCsid=e713d3f8a74671cd0e592d7d2b729474

7
MR85ZZ tai MR85-2RS = 5 X 8X 2,5mm

8
Yleinen keskustelu / Vs: Noobikysymykset
« : 05.08.08 - klo: 11.50 »
Tavallisia SKF laakereita voi hyvin käyttää etulaakerina, mutta niiden on oltava kumikilvellä varustettuja (ulkopuoli). Öljynsaanti (polttoaineessa oleva öljy) laakeriin on turvattava jollain konstilla, esimerkiksi poistamalla sisäpuolen kumikilpi. Keraaminen tai keraaminen hybriidilaakeri ei kaipaa polttoaineesta saatavaa öljyä, joten niiden kumikilpiin ei kajota asennuksessa ja näinollen niiden tiiveys käytössä on aivan eri luokka kuin tavallisen teräslaakerin. SKF hybriidi tai keraamiset laakerit ovat aivan kelvollisia etulaakereiksi.

11
Polttisautot / Vs: Team Infinity Samurai 521 moottori
« : 05.07.08 - klo: 11.17 »
Tulppien kuluminen viittaa kiertokangen alalenkin väljyyteen, uusi AS46201 à 11 €.
Uusi sylinteri + mäntä AS46240 á 30 €.

12
Vapaa keskustelu / Vs: Ruuvin päät
« : 03.07.08 - klo: 09.56 »
Näin kirjoitti Blenheim aikanaan toisella foorumilla, en usko että asia on paljonkaan tästä muuttunut:  quote="blenheim"]Kuusiokolot eivät mene pyöreiksi JOS KÄYTTÄÄ KUNNON TYÖKALUJA. Ei niillä halpahallin euron kuusiokoloavaimilla saa muuta kuin vahinkoa aikaiseksi. Ostakaa rautakaupasta kunnon kamat ja älkääkä jääkö ihmettelemään hintoja. Mitä kalliimpi, niin sitä mittatarkempi. Mittasin digitaalisella työntömitalla taannoin Team Infinityn ja Säästö-Pörssistä ostetut työkalut. Team infinityn hiilikuituvartisilla (<3 BLING BLING <3:!:) työkaluilla ei ollut millin tuhannesosaa suurempaa heittoa kun taas säästöpörssin kamoilla oli pahimmassa tapauksessa millin heitto. 2, 2.5 sekä 3mm kuusiokoloavaimissa oli melkein poikkeuksetta 0.2-0.3 millimetrin heitto, joka pistää kannat hyvin nopeasti hyvin pyöreiksi. Joten katsokaa mitä ostatte. Laadukkailla avaimilla kuusiokoloja on väännetty niin kovasti että avain on ollut lähes katkeamispisteessä, kannat ovat pysyneet aivan iskemättöminä.[/quote]

13
Yleinen keskustelu / Vs: tilaus tower hobbiesta
« : 27.06.08 - klo: 10.40 »
Kotimaa on EU, sen tuotantoa suojataan!

14
Ensiviikon (24) puolessavälissä pitäisi olla täällä! BOCA.

15
Radiolaitteet / Vs: Radiolaitteet
« : 03.06.08 - klo: 10.38 »
JOS siitä puuttuu CE merkintä, (joka siitä ei luultavasti puutu), tuhoaa tulli kyseisen laitteen kustannuksellasi. Myöskin lähettävälle firmalle tulee siitä seuraamuksia. Tämä taas aiheuttaa sen, että firmat eivät lähetä EU alueelle muuta kun CE hyväksyttyä kamaa.

16
Hobao / Vs: HoBao Hyper 8
« : 20.05.08 - klo: 06.24 »
Keraaminen hybriidi!

17
Tulokset / Vs: LOPPUTULOKSET SM M-8 -Turku - 03.05.2008
« : 07.05.08 - klo: 18.50 »
tai   

18
Polttisautot / Vs: Kaasarin luisti
« : 06.05.08 - klo: 06.36 »
Rauta ruostuu= hapettuu, useat muut metallit myös hapettuvat, mutta sitä ei kutsuta ruostumiseksi. Seuraukset ovat kuitenkin samankaltaiset. (Esimerkiksi After Run öljyä ei tarvitse moottorissa käyttää, koska siinä EI OLE rautaa, eikä se näin ollen RUOSTU??????????????)

19
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« : 24.04.08 - klo: 07.44 »
Vastaus Jertsille suomeksi: Ei etulaakerin tarvitse olla (jätte) jättiläishuono vuotaakseen, se johtuu lähinnä kumitiivisteestä se vuoto. Toinen paikka moottorin alaosassa joka voi vuotaa on kampiakselin viertä/kautta kaasariin päin. Kampiakselin asennosta johtuen, pitäisi yhteys kaasariin olla tarkoin katkaistu silloin kun mäntä tulee alas ja tekee sen pumppusuorituksensa. Jos olet ajanut väljällä/huonokuntoisella etu tai takalaakerilla (kyllä se vielä menee), niin ehkä kampiakselin ja sen seetin välinen tiiveys on kulumisen vuoksi menetetty.  Eli: Vaihda etulaakeri ajoissa, säästyt monelta harmilta!

20
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« : 24.04.08 - klo: 03.29 »
Hyvä Jertsi! Kaksitahtimoottorin alakerta toimii pumppuna! Jos etulaakeri vuotaa, se päästää paineet, joitten pitäisi mennä yläkertaan, sensijaan ULOS ja näinollen yläkerran paine (puristus) on kehnompi. 
P.S. Keraaminen etulaakeri on muuten ideaali, sillä se kestää kierroksia yli 50 000, eikä kaipaa järjestelyjä voitelun turvaamiseksi
Det samma på svenska:
Goda vännen Jertsi! I en tvåtaktsmotor fungerar nedre delen som en pump! Ifall det finns en läcka i framlagret, fungerar inte pumpen mera som den skall. Det trycket som skall till motorns överdel kommer i stället UT genom framlagret och därmed faller kompressionen i motorn. Det är inte fråga om några droppar olja, det är fråga om att trycket kommer UT från fel ställe!
P.S.  Ett keramiskt frammlager är idealet, ty den tål varv över 50 000 och behöver inga spesialarrangemang till oljeunderhållet.

21
Olen kuullut että akkuja ei enää saa ladata seinästä vaan takasiipeen on kiinnitettävä aurinkopaneeli.

23
HPI / Vs: Hpi Savage 4.0
« : 21.03.08 - klo: 22.10 »
http://www.jp-nitroracing.com/index.php?cPath=31&osCsid=929c6fa7318582b4a6d58279453cbf54
mitäs jos katselisit tuolta? Siellä on useimmat Savageen sopivat laakerit, yhtä plaatua lukuunottamatta. Ovat mittatarkkudeltaan ABEC#1 luokkaa mutta kuitenkin melko huokeita.

24
Polttisautot / Vs: Hong Nor X1-CR FT
« : 09.03.08 - klo: 11.42 »
Pinnavanteet on!

25
Polttisautot / Vs: Hong Nor X1-CR FT
« : 09.03.08 - klo: 10.30 »
On Star Pinnejä vielä muutama pari, myös Double Pinnejä.

26
Keskustelua kaupankäynnistä / Vs: Risut & ruusut
« : 08.03.08 - klo: 10.46 »
HYPER 11 WRC, kiitokset vaan kehuista, mutta oikea kiitos kuuluu kyllä itsellesi! Kuulut nimittäin niihin asiakkaisiin jotka ovat, entisillä kaupoilla, osoittaneet että ovat luottamuksemme arvoisia! Koska tuotteet sivuillamme ovat myös hyllyssä (ainakin 99%), on helppo lähettää +++++asiakkaillemme, joihin sinäkin kuulut, ostokset mahdollisimman pienellä viipeellä.

27
Etsippä semmoisia laakereita joiden mallimerkintä alkaa kirjaimilla MF (millimittainen ja flanged)

29
Hobao / Vs: HoBao Hyper 8
« : 18.02.08 - klo: 11.56 »
H8 suodatinrunko käy H8.5 tilalle. Meillä on niitä H8 suodatinrunkoja á 7,00 € kpl.

30
Traxxas / Vs: Traxxas Revo
« : 09.02.08 - klo: 22.15 »
Se on sitten MR 697-2RS tai -2RSC jota etsit.

Sivuja: [1] 2 3 4 5