Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - sv

Sivuja: [1] 2
1
Sähköautot / Vs: LRP Shark RTR krossari 1:18 luokkaan
« : 07.02.08 - klo: 22.15 »
Alumiiniosissa on se huono puoli myös että saattavat vääntyä huomaamattoman vähän kolareissa ym. ja sitten ihmetellään että mikä on kun auto ei mene suoraan tai tekee muuta ihmeellistä. Ainakin turisteissa on itellä noin käynyt. Muovi hajoo aina kerrasta ja sen kyllä huomaa.

2
Sähköautot / Vs: LRP Shark RTR krossari 1:18 luokkaan
« : 29.01.08 - klo: 21.30 »
Mitkä iskariöljyt on Shark Monster FT:ssä tehtaalta tullessa?

3
Sähköautot / Novak SS5800 keskustelua
« : 06.03.07 - klo: 15.37 »
Olen ajellut kisat ja vähäiset treenit viime syksystä kahdella eri SS5800 moottorilla 7,5 välityksellä moottorivalmistajan ohjeiden mukaisesti ja ongelmia ei toistaiseksi (kop, kop...) ole ollut. Akkuina uudet IB:t. Toisessa koneessa päivitysroottori ja toisessa velociti-roottori. En omista lämpömittaria joten en ole päässyt lämpötiloja seurailemaan (olisi ehkä syytä hankkia). Välillä on ollut siili kiinni koneessa, ilman puhallinta, välillä ei sitäkään. Noparina LRP sphere comp. 2007, punch 6 muistaakseni. Ainoa mitä olen tehnyt on ollut piitahnan laitto moottorissa keskellä olevan holkin alle. Tuo holkin sovitus on ainakin näissä koneissa ollut aika väljä joten ko. operaatio tehostaa varmaankin lämmön välittymistä koneesta ulkomaailmaan...??? Piitahna tulee mukana esim. Novakin originaalissa jäähdytyssiilessä ja saahan sitä erikseenkin ostettua elektroniikka-huoltoliikkeistä.

4
Sähköautot / Novak SS5800 keskustelua
« : 27.02.07 - klo: 10.40 »
tässähän voisi olla ratkaisu jos sintrattu roottori sallitaan joskus:

http://www.teamnovak.com/products/brushless/sspro_motors/index.html

5
Pääsemme poikkeuksellisesti hiihtoloman kunniaksi huomenna jo klo. 15.00 sisään radalle joten ei muuta kuin kaikki ajoissa liikkeelle!

6
Sähköautot / Novak SS5800 keskustelua
« : 30.01.07 - klo: 16.01 »
Voisiko roottorin pitkittäisvälyksellä olla tekemistä nykimisen kanssa? Päivitysroottorin + päädyn mukana tuli shimmejä mutta ei ohjetta oikeasta välyksestä. Velociti-roottorin + päädyn mukana ei tullut shimmejä. Mikähän olisi oikea välys?

7
Kannatan ajamatonta rataprofiilia ehdottomasti, jolloin kaikki lähtevät samalta "viivalta" kisaan (kaikilla ei ole mahdollisuutta käydä treenailemassa etukäteen eri paikkakunnilla)

8
Tulokset / Kuusankosken jälkilöylyt
« : 22.01.07 - klo: 11.07 »
Hyvät kisat, kiitokset siitä.

+ rataprofiili ja rata yleensä, mukava vaikkakin rankaiseva

- radiohäiriöt ekassa finaalissa (näyttää muillakin olleen), kiteenvaihto auttoi

9
Kilpailijoiden kanava / FTT 2007 - Tekniset muutokset
« : 30.12.06 - klo: 15.33 »
Ei näköjään mennyt ihan putkeen tuo juttu....vieläkö mahdettaisiin sintrattu sallia niin saataisiin kestävät koneet. Vakioroottori ei kestä kilpakäyttöä.

10
Tulokset / A8 Race Serie 2006-2007 yhteispisteet
« : 14.12.06 - klo: 09.12 »
Miten sarjasijoitus ratkaistaan JOS päädytään tasapisteisiin? Eikös neljä kilpailua oteta laskussa huomioon?

11
Sähköautot / Subaru Brat
« : 08.12.06 - klo: 21.16 »
Jes, hyvä aihe! Aikoinaan 80-luvulla pikkupoika lähti Urjalasta bussilla isoon Helsinkiin hakemaan ko. autoa RTR-paketilla, "Joka Poika" -lehden mainoksen innoittamana. Monta unetonta yötä siinä vietettiiin ja lopulta auto oli valmis. Sama auto toimii edelleen, nyt pojallani. ABS-korikin vielä täysin ehjä, sen aikaiset akut vetelee viimeisiään ;-) Viimeksi ajeltiin elokuussa ja hauskaa oli. Autoa päivitetty 540 moottorilla (joku vanha Tamiyan oma) ja saman ajan Acoms AT-5 (?)-elektronisella nopeudensäätimellä. Alkuperäinen mekaaninen nopeudensäädin lakkasi pelittämästä jossain vaiheessa. Hienoa muistella näitä aikoja!

12
Tulokset / A8 RACE Mäntsälä kutsu
« : 07.12.06 - klo: 18.42 »
ja henkinen paine sen kun kasvaa... :shock:

13
Tulokset / A8 RACE Mäntsälä kutsu
« : 07.12.06 - klo: 18.38 »
Mieluummin mä lähtisin tokalta tai kolmannelta paikalta, ekana lähtiessä tärinä vähintään tuplaantuu... :lol:

14
Tulokset / VAU:n kerhokilpailut talvikaudella 2006-07
« : 03.12.06 - klo: 21.39 »
Kyllä nyt harmittaa kun pikkujouluun osallistumisestakin on palkittu pokaalilla...   :cry: ?
Kai tohon Lunch Box -luokkaan saa osallistua Tamiya Subaru Bratilla myös? :wink:

15
Kilpailijoiden kanava / FTT 2007 - Tekniset muutokset
« : 16.11.06 - klo: 15.41 »
En suinkaan tarkoittanut että itse haluaisin testailla eri vaihtoehtoja, meikäläisen ajolinjoilla on parempi mitä vähemmän on tehoa... :wink: . Mutta tässä nähdään jälleen että vaikka valitaan "yksityyppi" -harjaton vaihtoehto niin heti löytyy spekuloitavaa että mitä saa vaihtaa ja mitä ei. Hyvä että saatiin siihenkin selkeä sääntö!

16
Tulokset / VAU:n kerhokilpailut talvikaudella 2006-07
« : 16.11.06 - klo: 08.02 »
näköjään jos on kaksi rc.10 istuntoa auki yhtäaikaa niin viesti tulee tuplana???

17
Tulokset / VAU:n kerhokilpailut talvikaudella 2006-07
« : 16.11.06 - klo: 08.00 »
jotain täytyy aina yrittää... :wink:

18
Tulokset / VAU:n kerhokilpailut talvikaudella 2006-07
« : 16.11.06 - klo: 07.59 »
jotain täytyy aina yrittää... :wink:

19
Kilpailijoiden kanava / FTT 2007 - Tekniset muutokset
« : 16.11.06 - klo: 07.57 »
Lainaus käyttäjältä: "Stonde"
Lainaus käyttäjältä: "sv"
Samoilla linjoilla Kentechin kanssa moottoriasiassa. Vähän ihmetyttää miksei 1-staria sallittu, niitä porukalla kuitenkin oli ennestään jo varmasti eniten ja moottoreita ja varaosia on saatavilla.


Samaa mieltä mutta en valita(itselläkin 1-Star).
Eipähän tarvitse testailla hiilettömien eroja

Päätöksien teossa ei voi mielyttää kaikkia ja kai tolle on hyvä syy miks LRP/Nosram koneita ei hyväksytty.


Pääasia etttä päästään surruuttelee hiilettömällä :mrgreen:


Niinkuin Stonde kirjoitti "eipähän tarvitse testailla hiilettömien eroja", ei näytä enää pitävän paikkaansa jos roottoreita ym. saa vaihdella...

20
Tulokset / VAU:n kerhokilpailut talvikaudella 2006-07
« : 15.11.06 - klo: 23.22 »
minä mukana TSP-luokassa!

21
Tulokset / VAU:n kerhokilpailut talvikaudella 2006-07
« : 15.11.06 - klo: 23.16 »
minä mukana TSP-luokassa!

22
Kilpailijoiden kanava / FTT 2007 - Tekniset muutokset
« : 09.11.06 - klo: 08.34 »
Samoilla linjoilla Kentechin kanssa moottoriasiassa. Vähän ihmetyttää miksei 1-staria sallittu, niitä porukalla kuitenkin oli ennestään jo varmasti eniten ja moottoreita ja varaosia on saatavilla.

23
Onko tietoa milloin saadaan päätös tähän ensikauden Pro-Stock moottoriasiaan?

24
Tulokset / Lohjan tulokset ja selitykset
« : 05.11.06 - klo: 20.09 »
Kivaa oli vaikka 2. A-pappafinaali ei ihan nappiin mennytkään. Puffetin hinnat oli kerrankin kohdallaan!

25
Tulokset / VAU:n kerhokilpailut talvikaudella 2006-07
« : 01.11.06 - klo: 09.40 »
eiköhän nuo kapinoitten säännöt ole ihan OK. Hyvä jos saataisiin riittävä porukka kasaan TSP luokkaan!

26
Tulokset / TSP?
« : 28.10.06 - klo: 11.02 »
Eli jos nyt on jo kaksi kuskia HRF-luokassa (lue: Hidasrefleksiset) niin saadaanko lisää kasaan? Eikös aikataulu salli silti TSS-luokan ajamisen? Edellyttäen että kuskeja siis riittää kaikkiin luokkiin.

27
Tulokset / Syndicate?
« : 27.10.06 - klo: 15.01 »
Olisiko parempi unohtaa syndicate ja ajaa luokka TSP-10? Kellä mahtaa noita ehjiä syndicate-koneita enää olla?

28
Kilpailijoiden kanava / TSP-10 luokan akut kaudella 2007
« : 24.10.06 - klo: 22.30 »
Tämäkään aihe ei varsinaisesti tähän keskusteluaiheeseen liity mutta kun Mr Cale otti puheeksi nuo akut niin esitänkin kysymyksen että sallitaanko ensi kaudella TSP-10 luokassa 4200 ja 4300 mAH akut?

29
Tulokset / TSP-10 akut
« : 05.10.06 - klo: 21.10 »
Ihan vaan varmuuden vuoksi vielä kysyn että sallitaanko TSP-10 luokassa 4200 tai 4300 mAh akut vai pysytäänkö 3700 mAh säännössä?

30
Tulokset / Pro-Stock?
« : 12.09.06 - klo: 08.41 »
Ite kaipaisin, jostain kumman syystä, Alue 8 sarjaan FTT mukaista prostock-luokkaa. Mutta riittäisikö kuskeja?

Sivuja: [1] 2