1
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« : 03.05.08 - klo: 21.39 »
Esim näillä.
Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Saako mistään tamiya tt-01 ilman sähköjä ja koria?
Onko tietoa että Futaban S9451 olisi poistuva malli kuulin vaan sellaista huhua. Eli pitäiskö suoraan laittaa molemmat S9351?
no en tiiä... jossaa oli jotaa tollasta..
Jees, siis sen älysinkin ettei sillä kilpaa saisi ajaa, muuten vaan oli mielessä kun ei tonne krossaradallekkaan tule oiken sillä lähettyä.
Mutta jos käytössä on langallinen headset,splitfishin frag fx ohjain, ja perus ohjain laturissa niin ei riitä 2 usb paikkaa
On muuten hieno laite! Näyttää vähän kerman väriseltä, onko näin vai peilaako aurinko?
Väri on kerma tai vaalea beige, harmi kun kuvissa ei oikeen näy.
Jos lukee tuosta jokunen viesti ylöspäin niin muunkin näköisiä ajatuksia jotkut heittivät..Mutta jos tuntuu että esim. toi mun auto on liian kova pala luokkaan missä käsittääkseni ajeltaisiin suunnilleen ajamisen ilosta, niin voin toki jäädä pois..
Kerhoilloissa Inferno GT ReadySetin (439e Kyosho Pro Shop) ostaneet saavat -15% varaosista
eli kaikki muut sallitaan paitsi c8?
Toiset tykkää että kaikki sallitaan ja toiset siitä että ajetaan autoilla lähes suoraan paketista.
Laitetaampa pojat vielä OT:na keskusteluun Risiiniöljy.
Risiini on erittäin voimakas myrkky, joka pystyy tappamaan ihmisen jo 70 mikrogramman annoksena. Se on 6000 kertaa niin myrkyllistä kuin syanidi.
Muut moottorit ei mee suoraan tähän alustaan. Joutuu tehä alustaan uudet reiät moottoripukeille.
Semmonen oli vielä kysymys, että mitenhän sais jarruihin enemmän tehoa?
Servona on jo Futaba S9451, joten ei siitä pitäis kiinni olla, mutta ei vaan riitä jarruteho.