Kuinkas monelta löytyy näitä Ninjan, Falconin tai Bossin koneita. Samoja myllyjä kun ymmärtääkseni ovat, voidaan keskustella kaikista merkeistä yhtä aikaa.
Omat kokemukseni eivät välttämättä niin mukavia ole. Potkua löytyy, mutta tietty epävarmuus vaivaa. Sisäänajot suoritettu kunnolla ja sen aikana kaikki näytti hyvältä. Ensimmäisiä tankkeja ajaessa havaittiin ilmavuotoja, kone sai kauheita "raivareita" kesken kaiken. No, tiivistettiin ja alkoi pelittämään. Säädöt on ihan "minuuttiluokkaa", että kohdalleen saa, väännät vähänkin liikaa, niin alkaa stumppailemaan. Nyt kun kone muuten pelittää ja säädöt ovat suurinpiirtein kohdillaan, kone saattaa sammua mitä ihmeellisimmissä tilanteissa, esim. hyppyjen alastulossa. Kokeneemmat vois auttaa, millä tulpalla ajaa ja toimii. Ja mitä vois säätää...
Oma Ninjani pörräs kans sisäänajot tosi näppärästi, mutta sit siitä kun ruvettiin kiristelemään niin säädöt meinas olla välillä vähä turhankin herkät..
Stumppeja meinas kertyä jokunen, tulppia kokeiltiin 6 ja 7 ninjalta sekä Novarossin 6:sta.
Viimeksi mainitulla oli hyvätkin vaikutukset.
Noh jokunen gallona kun oli takanapäin vaihdoin omaani etulaakerin, ja sit se rupeskin rokkaan!
Ilmeisesti vaikutus on aikamoinen kun alkuperäisestä laakerista puuttui se taaimmainen tiiviste..
Puristukset tuossa laitteessa tuntuu olevan todella kovaa luokaa, ei ihan heti oo löystymässä.
Nyt rupee pikkuhiljaa kyllä toimiin niinkuin pitääkin, ja kulku on kyllä vakuuttavaa vinkuu niin pirusti ja alhaalta lähtee kuin rusakko puskasta.
Ei todellakaan jää jalkoihin!
Mika: jos puhuit siitä meidän toisesta autosta niin siinä saattaa kyll olla jotain häikkää ihan radio/servo puolessa, tai sit on niin et kaasari oli jotenkin huonosti hollilla silloin!