Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - nasse82

Sivuja: [1]
1
HPI / Vs: Hpi vorza Flux HP
« : 17.01.12 - klo: 11.09 »
No oletteko olleet tyytyväisiä autoon? Ja mitä osaa kannattaa ottaa jo valmiiks matkaan ja mitä kantsii tehdä jo ennen ekaa ajoa autolle? Varmaan diffiöölit ainakin vaihtaa ja vesitiivishän tämäkään ei ollut?
 Kuumetta vaan pukkaa autonhankintaan niin jotain kai asialle on tehtävä..
 

2
Sähköautot / Vs: HoBao Hyper 9e
« : 03.04.10 - klo: 10.56 »
kerroos kokemuksia autosta? Saattaapi olla seuraava hankinta.. miten kestää?

3
RC-kerhot ja -radat / Vs: Kuopion harrastajat
« : 30.03.10 - klo: 14.07 »
Tää nyt ei ihan kuopios mutta Nilsiään ois aikomus tehdä tulevana kesänä ihan kohtalaisen kokonen rata kun omaa maata riittää ja telakone! Onko pohjois-savossa kiinnostuneita osallistumaan hankkeeseen jollakin tavalla?
 Radan paikaksi olen suunnitellut yhtä loivaa rinnettä/mäkeä jonka päällä on kolme metriä korkea iso tasainen kivi (hyvä näkyväisyys)  :cool:

4
Yleinen keskustelu / Vs: Minkä auton ostan -osio
« : 30.03.10 - klo: 11.05 »
Kestävää autoo nopeaan offroad rata ajoon?  Autoon ei pitäis olla kokoajan tarvis olla vaihtamassa osaa! Seuraava auto ihan periaatteesta ei ole hpi koska flunssanen sava oli pettymys sen suhteen että kalliiseen autoon jonka piti olla "valmis" piti koko voimansiirto vaihtaa ja aivan täyttä rahastusta tehdä hd, HD, ja Bulletproof setit kaikille! Kun asiat ois voinu kerralla olla varmasti kunnossa! Muutakin ois mutta se siitä vuodatuksesta..
 Mites toi hyper 9E, siihen 150A Xerun ja joku sopiva kone niin oisko siitä mihinkään, onko kokemuksia?
 Tai joku muu 1/8?

5
HPI / Vs: HPI Savage Flux HP
« : 10.08.09 - klo: 20.09 »
Kuhan vaan katoin että vetääkö taas joku hernarit nenään!   :grin:
 On se ihan jees..

6
HPI / Vs: HPI Savage Flux HP
« : 10.08.09 - klo: 16.33 »
Mikä laatu?

7
HPI / Vs: HPI Savage Flux HP
« : 19.07.09 - klo: 20.33 »
 Kertoilin vaan mielipiteeni ja kokemuksiani, mullehan sitä väitetään että plaa plaa ei osaa ajaa ja tottakai paikat repee jos vetää kaasu pohjassa alastulot yms!
Niin no tais joku jättää fluxin ostamatta miun takia, sorry vaan jos sotkin teidän yli hypetystä..   :evil:

8
HPI / Vs: HPI Savage Flux HP
« : 19.07.09 - klo: 17.14 »
Ei todellakaan kestä mitään 6s tehoja, siis alkuperäisillä osilla hajos ihan vaan sillä että kovemmin kiihdyttää ja ihan 4s.. En tiedä millasia nösöjä ootte ajamaan mutta itte on vasta nyt kun takadiffi ja drive gearit vaihdettu niin vasta vähä päässy antaa autolle kenkää, eikä siis vieläkään kun eka kaksi kertaa flipin tehny ja muutaman hypyn!! Täytyy sit varmaan olla toisilla maanantai aamun ensimmäinen ja toisilla perjantain viimenen jota tunteella hierottu kasaan!
 Ja olkaa vaan hyvä edistyneimmät käyttäjät ja etsikää ulkomaisilta foorumeita että on muitakin joilla ei kestä edes 4s tehoja..   
 
 Ei nyt todellakaan olla, vaan Pikemminkin-->  http://www.youtube.com/watch?v=HpmKykMT1JU&feature=related   
          :grin:

9
HPI / Vs: HPI Savage Flux HP
« : 19.07.09 - klo: 06.33 »
Se voi olla ettei se kestä mut sit voi syyttää tehoja ja itteesä, ei autoa!  :lol:
 Piti jo leikata akkukoteloiden sivut pois ja kannet veke noitte 5000 4s 30c zippyjen vuoksi mitkä löytyi jo hyllystä kun auto tuli.. Meinaan talvella modifioida noita koteloita, nyt on vaan raa-asti jesarilla heittäny koko auton ympäri niin pysyy akut matkassa!
Että periaatteessa ilman kantta ja sivua pitäis mennä vaikka kaks 6s pakkaa ihan hyvin, ja silleen tulis ihan hyvä jos jatkais niitä akkukotelon "runko osia" ja akku tulis siihen kotelon ja rungon väliin niin ois paremmin suojassa.

10
HPI / Vs: HPI Savage Flux HP
« : 18.07.09 - klo: 18.12 »
Mitä vittua pitää aina olla valittamassa toisten viesteistä, mitä se teille kuuluu ja mitä sitte jos threadi kasvaa... Muutamat nimimerkiltä mainitsemattomat joka kohdas kyttää et pääsis valittaa kaikista mahdollisista viesteistä, mun mielestä tää tärkeä "threadi kasvaa turhaan ja aivan asian vierestä" enemmän näiden valittajien kohdalta kun niitä valituksia joka viestiketjussa seisoo!
 Niin ja fluxi pelannut nyt hyvin! Uskallan olla erimieltä rcmh sun kanssa siitä että
  "HD pinonit diffissä kestää ehkä paremmin kulumista, mutta hajoaa kovasta iskusta yhtä helposti."    Oon nyt nuilla viimesimmillä SHD pinionilla ajellu enemmän kuin edellisillä yhteensä ja viimeinkin päässy antaa vähä ilmaa ja flippejä autolle niin on todellakin eroa näillä!  Täytyy ajella vähä aikaa nuilla 4s ja tilata sit parit 3s zippyt jos näyttää kestävän jatkossakin.. Onko kukaan miettiny paria 5s rinnan, ei ois ihan 6s mut enempi ku 4s?

11
HPI / Vs: HPI Savage Flux HP
« : 10.07.09 - klo: 16.20 »
 Vihdoinkin joku samaa mieltä että järeämmät sais olla!
Onko sulla menny HD mallin pinion gearia vai vakioita?

12
HPI / Vs: HPI Savage Flux HP
« : 10.07.09 - klo: 10.33 »
Mitä oon selaillu ulkomaisilta foorumeilta niin kirjavaa on tämä fluxin kestäminen, ihan turhaan heti mulle avaudutaan jos kerron että heti takadiffi p*skana ja et osaa yms..
 Todella turhauttavaa kuunneltavaa niin tuossa ihan pari just poimittua ja näitä riittää, paljonkin porukka kantanu näitä takas ku ei 4ässillä kestä ajaa takapiha ajoa! Ittellä edellinen diffi p*skaks hiekkatiellä käännöksessä rusahti ku veti kaasun tappiin,  nyt on kaikki 3 hd diffiä ja 4 drive gearia ja pinionia tilattu ja yhdet setit muitakin rattaita yms osaa ihan vaan varmuuden vuoksi niin jos sais ajettua enemmän kun muutamat akulliset tällä kertaa vaikka tällä hetkellä kasassa onkin!    :evil:




So HPI's video showing the complete flips back onto the wheels is really fake advertising as it wont last like that, rear diff will broke just few minutes. Full power and the slipper tightened right up.

 Now after about 20min run I went over a knee high jump and the rear diff pinion lost some teeth
The Savage Flux seems to have piss weak rear diff pinion, second time it has happened after very mild driving.

 The Savage Flux has a design fault.

The rear bevel gear fails very easily after a small jump or full acceleration.

Must put the drive train under load and the bevel teeth can't handle it.

Shame they didn't design the truck with a centre diff.

Oh well I think mine will be returned tomorrow after my LHS calls the supplier for chat.

I bought this truck to run 6S not 4S so it's a refund for me.


Well doesn't matter now I am taking my Flux back for a refund or credit.

Had enough.

MY LHS spoke to the HPI supplier and they "didn't believe me" I could have another diff problem.

It's a well known fact Savage Diffs are weak and fail.

So no more for me.


13
HPI / Vs: HPI Savage Flux HP
« : 05.07.09 - klo: 11.31 »
Nyt on uusittu lähes koko koko voimansiirto, HD osilla ne mitä on saanu ja välyksiä shimmailtu pienemmiksi! diffeis tuntuis hyvin pysyvän kaivurintappirasvan ja 80-90 vaihteistoöljyn sekoitus!  Hyvin kestäny myös eilen alkoholin vaikutuksen alla ajamista..  :mrgreen:

14
HPI / Vs: HPI Savage Flux HP
« : 30.06.09 - klo: 21.30 »
Ajelen kaks 4s rinnan 5000mah zippyt on, en oo montulle asti viel päässy eli yhtään hyppyä en tuossa soratiellä ole tehny! Mul on sitten varmaan maanantai päivän kasaus kun etupäätä vaille kohta koko voimansiirto vaihdettu uusiin..  Tietty on runtua annettu mutta aikas nätisti hajoamisten jälkeen ajellu.. Ennen mul oli kaikilla virityksillä oleva FG 1/6 monsteri ja jotai nitrovehkeitäkin etten kyl ihan tapio ole näis hommis jos niin luulette!

15
HPI / Vs: HPI Savage Flux HP
« : 30.06.09 - klo: 15.47 »
Mulla oli noi diffin rattaat muussina ja vissiin se oli edellisen pinionin menonkin syy vaiks ne ehjät oli sillo ku HD setin laitoin ja öljyt vaihdoin!
 Nyt on keskidiffi vuorostaan p*skana, menty tosin neljät akulliset tällä kertaa ehjänä ennenku laukes..  Mielessä välähtänyt jo koko rakkineen myynti kun ei näytä kasassa pysyvän jos sattuu pari kertaa kaasun pohjaan tökkään! 

16
HPI / Vs: HPI Savage Flux HP
« : 22.06.09 - klo: 21.09 »
Eli tuo HD paketti kesti kahdet akulliset ajella.. Meno loppu äsken kesken pihasudittelun, tai siis muuttui etuvetoiseks!   En ostais tätä autoa jos nyt oisin ostamassa vaan rakentelis itte nii tulis parempi!    :shock:

17
HPI / Vs: HPI Savage Flux HP
« : 20.06.09 - klo: 11.39 »
No meitsi tilas ja laitto HPI Machined Super HD Bevel Gear 43t/13t Set #102246. Vimpan päälle laittelin mut minusta tuntuu että vika onkin siinä että takadiffin muovikotelo antaa sen verran periks että siihen tulee välys tuohon rattaiden väliin, ja sit pääsee hyppää yli tiukassa paikassa kun yhdet akulliset tuossa pihanurtsilla sudittelin niin jo oudosti ruksahteli välillä!! Oiskohan tuohon metallista päivitystä tulossa vai pitääkö alkaa sitä cenin pakettii lyömään!! Mulla varmaan vikaa tuossa jos muilla kestää?  :shock:

18
HPI / Vs: HPI Savage Flux HP
« : 25.05.09 - klo: 21.22 »
Mites muuten Nassen kävi, saitko autos tullin läpi "ilmaseks"?
Öhöm,, no comment!   :roll:

19
HPI / Vs: HPI Savage Flux HP
« : 25.05.09 - klo: 20.52 »
Perus settiä, nurtsilla enimmäkseen tosiaan ajellu taka pihalla ja paskoilla 2s 3000mah kiina lipoilla.. Oisko sit ollu valmiiks rikki toi taka diffi, tai muuten vaan pehmee seos! Joo se ratas diffistä ei lautanen.. Slipperi ollu vartti takaspäin, ei tappiin kiristetty..
 Ajattelin vaan tuoda myös huonoja puolia esiin kun moni tämän föörymin perusteella autoa hankkii!  Tietty täytyy myöntää että paras ja hauskin ajettava autoista tähän mennessä mitä mulla on ollu, tarttee vaan vähä päivitystä!  Välyksistä sen verran että noin isot välykset vaikuttaa ajettavuuteen jo ihan jonkin verran mun mielestä ja tämän hintaluokan autos vois olla vähä vähemmän väljät paikat uutena!   

20
HPI / Vs: HPI Savage Flux HP
« : 25.05.09 - klo: 17.01 »
No kerronpa minäkin mielipiteeni autosta kun 5 ajokertaa takana.. Vähä liikaa hypetetty tuota fluxin kestävyyttä, ei se ole niin älyttömän kestävä. Ei nykyajan markkina talouden voitonmaksimointi aikoina varmasti tehdä kuin sen verran että varmasti menee päivitys yms varaosaa kaupaks!!
     Mainostetaan että kestävä ripustus ja superkestävät diffirattaat.. Ei ole,  taka diffi p*skana ja edestä ripustus p*skana, nurmikolla ajelua 2s lipoilla ollut lähinnä! Renkaat ihan p*skat kuten jo aikaisemmin todettu taittuu alle herkästi. Isot välykset voimansiirrossa ja samoin alustan välykset (renkaat heiluu)..
 Tässä näitä auton huonojakin puolia välillä vastineeksi ylihypettämiseen..   4 ässiä ja varaosia odotellessa!  :police:

21
HPI / Vs: HPI Savage Flux HP
« : 02.05.09 - klo: 16.25 »
Heh,, tuli tuo jenkkilästä mönkkärin tehoputkikin ilman tulleja..  :mrgreen:

22
HPI / Vs: HPI Savage Flux HP
« : 02.05.09 - klo: 15.18 »
Paljostas löisit bettiä? 90$ oli postit.. Kattellaan nyt kun paketti saapuu niin ilmoittelen sit.  :angel:

23
HPI / Vs: HPI Savage Flux HP
« : 02.05.09 - klo: 09.59 »


Onnea vaan tilauksesta, mistäpä tilailit? Saat kyllä sen tullin pikavoiton, älä pelkää.
Ite sain tästä autosta tullista 160e muistutuksen siitä että kotimaan kauppa kannattaa.. :wink:
[/quote]


  Savage centrallista on paketti lähteny joo..     Noh kattellaan niit tulleja kun ennenkin onnistunu tulee kikkakolmosella läpi!  :shocked:
 Suomesta kun ei tavaraa saa niin parempi sitten tuolta jenkkilästä, kitkapaloja, renkaat, mitäs muuta kulutusosaa tartteis hommata jo valmiiks?

24
HPI / Vs: HPI Savage Flux HP
« : 01.05.09 - klo: 20.36 »
Siltä vaikuttaa joo että vois olla hintansa arvoinen, mistähän ja mitkä akut kannattais ostaa jotka sais nuihin koteloihin ilman isompia kuljailuita? vissii 4s ihan fiksut yleiskäyttöön..

25
HPI / Vs: HPI Savage Flux HP
« : 01.05.09 - klo: 19.55 »
Nyt sen meikäkin tilas, hyvällä tuurilla hinta jää alle 530 posteineen jos tulee konstilla tullin läpi...  :police:
 

26
Sähköautot / Vs: LiPo akut autokäytössä.
« : 24.04.09 - klo: 15.12 »
En jaksanu koko viestiketjua selata, alun luin kyllä ja muita ohjeita mutta ekat lipovehkeet on nää.. imaxin B8 balanseri laturi, ja 4kpl 3000mah 30c 2s lipoja.. Laturis on liittimet 3-8s lipoille, mistähän ja millaisen adapterin/adapterit tartteisin että saisin neljää tai kahta lipoa ladattua yhtäaikaa?

27
Mistähän löytäis tuon uusimman savage fluxin halvimmalla posteineen?

Sivuja: [1]