Eli otsikon mukaista pelia olisi aikomuksena parannella. Ei tämä paras mahdollinen ole, mutta kun se jo löytyy omasta takaa, eikä nyt oikeen olisi varaakaan parempaa aihioita ostaa, eli saa kelvata. Säätömahdollisuuksia (rengaskulmat jms.) ei juuri vakiona ole jne, puute joka on hyväksytty toki jo ostovaiheessa. Noh joo, siis pihasudittelulaite tää on, mutta eipä tällä kisoihin tulossa ollakkaan. Ei riitä aika, eikä rahat moiseen. Noh siis kuitenki jotain parantelua ois aikeissa tehdä..
Lähinnä iskaripuolta vaihtoon ja sitten joku harjaton setti ja gigaset radiot, nyt käytössä vanha Asson alkuperäisohjain (toisen autoni mukana tullu) ja Hitec-vastari. Tää Ansmannihan siis ostettiin NON-RTR-settinä, siis ei ohjaimia, noparia jms. Paikallaanhan tässä on ollu LRP Big Block-special-harjakone ja graupnerin halpis-nopari. Varmaan Speed Passionin Drift Master combo, mutta ei siitä sen enempää vielä tässä vaiheessa. Spurri ja pioni myös vaihtoon, 48p rattaat alkuperäisten (mod0,6?) rattaiden tilalle, samalla vaihtuu alkuperäinen spurripidike johonki toiseen, varmaan Kyoshon PTA2:sen pidikkeeseen, vaikka sitten hieman modifioituun sellaiseen. Saa vapaammin testailla eri välityksiä yleikoon rattailla. Alkuperäiset renkaat vaihtoon. Diffeihin (edessä ja takana, e´keskidiffiähän tässä ei olekkaan) kunnon diffiöljyt aiemmin olleiden vassujen sijaan... ja jotain pientä varmaan, noh toisaalta olihan tuossa jo tärkeimmät varmaan...
Mutta, mutta tuosta jousituspuolesta pitikin kysymäni: Siis mistä autosta saisi sopivat, kunnolliset purettavissa olevat öljyiskarit tähän? Tai oikeammin pitäisi varmaan kysymän, että mistä autoista... Etuiskarin pituus ylä- ja alakiinnityskohtien keskipisteiden väliltä mitattuna 79mm ja takaiskarin pituus 85mm.
Edit: Vaihtoehtona iskareiden pituuksien selvittämiseksi eri autojen osalta ei tässä tapauksessa ole lähteä liikkeisiin kierteleen, kuun lähimmätkin on Oulussa, reilun 220km:n ajomatkan päässä (siis yhteen suuntaan). Ja Oulussakin taitaa aika rajalliset olla liikkeillä valikoimat...
Lähinnä iskaripuolta vaihtoon ja sitten joku harjaton setti ja gigaset radiot, nyt käytössä vanha Asson alkuperäisohjain (toisen autoni mukana tullu) ja Hitec-vastari. Tää Ansmannihan siis ostettiin NON-RTR-settinä, siis ei ohjaimia, noparia jms. Paikallaanhan tässä on ollu LRP Big Block-special-harjakone ja graupnerin halpis-nopari. Varmaan Speed Passionin Drift Master combo, mutta ei siitä sen enempää vielä tässä vaiheessa. Spurri ja pioni myös vaihtoon, 48p rattaat alkuperäisten (mod0,6?) rattaiden tilalle, samalla vaihtuu alkuperäinen spurripidike johonki toiseen, varmaan Kyoshon PTA2:sen pidikkeeseen, vaikka sitten hieman modifioituun sellaiseen. Saa vapaammin testailla eri välityksiä yleikoon rattailla. Alkuperäiset renkaat vaihtoon. Diffeihin (edessä ja takana, e´keskidiffiähän tässä ei olekkaan) kunnon diffiöljyt aiemmin olleiden vassujen sijaan... ja jotain pientä varmaan, noh toisaalta olihan tuossa jo tärkeimmät varmaan...
Mutta, mutta tuosta jousituspuolesta pitikin kysymäni: Siis mistä autosta saisi sopivat, kunnolliset purettavissa olevat öljyiskarit tähän? Tai oikeammin pitäisi varmaan kysymän, että mistä autoista... Etuiskarin pituus ylä- ja alakiinnityskohtien keskipisteiden väliltä mitattuna 79mm ja takaiskarin pituus 85mm.
Edit: Vaihtoehtona iskareiden pituuksien selvittämiseksi eri autojen osalta ei tässä tapauksessa ole lähteä liikkeisiin kierteleen, kuun lähimmätkin on Oulussa, reilun 220km:n ajomatkan päässä (siis yhteen suuntaan). Ja Oulussakin taitaa aika rajalliset olla liikkeillä valikoimat...