Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Aiheet - ThunderTigerz

Sivuja: [1]
1
Thunder Tiger SSB on nyt sitten "kuollut"

Kun yrittää ryypyttää, niin fuili ei nouse letkussa. Vuotoja ei pitäisi olla välillä alkukäyrä > pakoputken tiiviste > pakoputki > paineletku > kaasutin. Toinen ongelma on taas tämä:
http://www.youtube.com/watch?v=WzDVm_4la_c
Eli laitan fuilia kaasariin ja käynnistän. Kierrokset nousee ittekseen, vaikka kaasua ei paina. (Radiolaitteet päällä)
Tossa vielä se video:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=WzDVm_4la_c[/youtube]

2
Polttisautot / Suomennosta kaivataan
« : 09.08.08 - klo: 20.32 »
Tarvitsen suomennosta tähän.

Suoraan ohjekirjasta:


To set the carburetor idle (small needle sticking out from the carburetor body), turn the screw as pictured. Initial idle setting should leave 1mm carburetor gap. Clockwise turn will provide higher idle (larger carburetor opening), and counterclockwise turn will provide lower idle (smaller carburetor opening)

To set the high speed needle (large needle sticking out from the carburetor body), turn the screw as pictured. Initial high speed needle setting should be 2.5 turns (close the needle completely, then back out 2.5 turns). Clockwise turn will provide leaner setting (lower fuel to air mixture), and counterclockwise turn will provide richer setting (higher fuel to air mixture). Please reter to ENGINE BREAK-IN/SETTING procedures to properly set the engine.

____________________________________

Pääpiirteittäin ymmärrän tuon, mutta kuitenkin.

Sivuja: [1]