Elikkäs kysyisin tietääkö joku että saako bensaleluilla ajella yleisillä rannoilla? Esim Yyterissä on hienot dyynit! :)
Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.
Näytä viestit valikko