Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Aiheet - tuomo

Sivuja: [1]
1
Polttisautot / Käyntihäiriö Inferno MP7.5sport
« : 03.07.03 - klo: 13.45 »
Nyt tartteis viisampien apua. Elikkäs:

Auto tuo yllä mainittu Kyosho
Moottori GS21R
Ajettu n.2 litraa

Vika: Auto käy kun hehku on kiinni. Hehku pois sammuu heti.

Miks näin = täysin mystistä mulle.

Auto jäi viime ajosta käyntikuntoon. Sammutin sen vielä vauhtipyörästä. Nyt en viikkoon ole saanut käyntiin.

Moottorin purin osiin kun en muuta keksinyt. En löytänyt vikaa = ei merkittäviä kulumia

Puristuksiakin koneessa on. Mielestäni liki samat kuin ennenkin.

Kaasari purettu ja putsattu= Ei vaikutusta.

Polttoaineena Quickfire 10.
Tulppa vaihdettu eilen ( taitaa olla nro:3) = Ei vaikutusta.

Seosruuvin (tyhjäkäynti / pienet kierrokset) asennolla ei vaikutusta.
Jos kiristän ei edes lupaa. Jos avaan, tulee putkesta soossia ja hehku irti ei käy.

Bensaa tulee putkesta ihan älyttömästi. Mut ainut milloin se pyörii edes hehkulla.

Olisko joku paikka halki tai voiko kansi vääntyä / alkaa vuotamaan?

En tiedä mut sellanen tuntuma on et kansi voisi vuotaa. Milläs tiivistän? ( Uusi prikka?)

Etummainen moottorikiinnike (pohjalevyn ja kiinnikkeen seutu) kostuu bensasta. Mielestäni AIVAN outo paikka sillä ei näyttais kaasarikaan varsinaisesti vuotavan.

Jotain pitäis keksiä ennekuin ....tus kasvaa sellaisiin mittoihin et poljen koko kakkulan suohon.

Jos joku on ratkaissu ko. pähkinä olisin kiitollinen jos valaisis vähän. En väitä et vika on suuren suuri. Pieni on moottorikin mut ärsyttävä ja ajon kannalta oleellinen :D

Kiitos etukäteen!

2
Polttisautot / Inferno MP-7.5 Sports säädöistä
« : 07.04.03 - klo: 11.28 »
Varmaan kysytty aiemminkin mut tulipahan sanottua. Elikkäs olis kysyttävää moottorin säädöistä kylmälle ilmalle? Auto on ostettu viikko sitten (GS21R-moottori). Ajelin hieman eilen sisäänajoa, vajaan tankillisen. Pakkasta oli ehkä -1 aste. Moottori huutaa melko kovaa tyhjäkäyntiä. Kytkin ottaa jo kiinni että on pidettävä jarrulla paikallaan. Nyt huolestuttaa, äkkinäinen kun olen, pyöriikö kone liian laihalla? Neulaventiili on auki 3.5 kierrosta. Tietopohja entuudestaan on pyöreä 0. Koskaan en ole moista värkkiä omistanut mut nyt iski jo vanhemmalla iällä lapsuus. 1:1 autoja kun ei ole enää vara harrastaa ( eteläsuomen vuokrat). Jos joku hivenen opastais! Miten muuten sisäänajoa pitäis suorittaa? Rauhallisesti 3 tankillista ajaen vai? Tätä yritin mut nurinhan se jo meni. Huuti hetken aikaa hangessa selällään.
Missäs vois crossi-autolla ajella? Jos asustaa Vantaalla, martinlaakson tuntumassa?
Kiitos vastauksista etukäteen!

Sivuja: [1]