1
Polttisautot / Crossarin mystiset temput!
« : 23.08.09 - klo: 21.01 »
No niin, nyt on maattu tasan viikko sängy pohjalla kovassa kuumeessa ja tänään kun kuume hellitti niin pitihän sitä tuossa piharadalla käydä päästelemässä höyryjä =).
Auto on Hyper 8 ja sen moottori ongelmista olenkin jo avautunut muutamaan otteeseen... avaudutaan taas.
1. Mistä härveli ottaa häiriötä kun alan laskemaan koppaa paikoilleen niin kierrokset alkavat nousta ?
2. Ajoin ensin pihatiellä varmaan puolituntia ilman koppaa ja auto rokkasi moitteetta, tyhjäkäynti, kulku ja lämmöt.
3. Kiikutin kikottimen radalle ja ajoin muutaman kierroksen, auto toimi hyvin.
4. Koppa paikoilleen, auto alas pukilta ja liipasin pohjaan... vou vou vou vou ja yläkierrokset pois
5. Koppa pois, auto käyntiin ja toimiii =)
6. Auto pukille "käynnissä", koppa paikoilleen ja auto toimi muutaman kierroksen hyvin kunnes kurveista ulostultaessa vääntö nihkeää
7. Toiset kaksi kierrosta lisää kunnes auto sammu kurviin
8. Juosten pelipaikoille ja kuumemittari taskusta, voi voi sentään 161 astetta pamahti tauluun
9. Kiersin hivenen yläpäätä auki ja kikatin tulille, toimi ja lämmöt pysyy 120 asteen tietämissä "ILMAN KOPPAA"
Siis onko tämä laji ainaista säätämistä, pääseekö näillä ollenkaan ajamaan edes tankillista ilman ettei ole joku päin hemmettiä?
Lisätään tähän vielä yksi huomioitu asia tälle päivälle:
Kun käynnistän auton "lämpimänä" niin tyhjäkäynti on tiessään kunnes laulatan sitä hetken pukilla niin alkaa taas sekin löytymään.
Onko normaalia että bensaletkussa kulkee kuplia? Jos ei niin mistäs lähden etsimään sille selitystä?
Auto on Hyper 8 ja sen moottori ongelmista olenkin jo avautunut muutamaan otteeseen... avaudutaan taas.
1. Mistä härveli ottaa häiriötä kun alan laskemaan koppaa paikoilleen niin kierrokset alkavat nousta ?
2. Ajoin ensin pihatiellä varmaan puolituntia ilman koppaa ja auto rokkasi moitteetta, tyhjäkäynti, kulku ja lämmöt.
3. Kiikutin kikottimen radalle ja ajoin muutaman kierroksen, auto toimi hyvin.
4. Koppa paikoilleen, auto alas pukilta ja liipasin pohjaan... vou vou vou vou ja yläkierrokset pois
5. Koppa pois, auto käyntiin ja toimiii =)
6. Auto pukille "käynnissä", koppa paikoilleen ja auto toimi muutaman kierroksen hyvin kunnes kurveista ulostultaessa vääntö nihkeää
7. Toiset kaksi kierrosta lisää kunnes auto sammu kurviin
8. Juosten pelipaikoille ja kuumemittari taskusta, voi voi sentään 161 astetta pamahti tauluun
9. Kiersin hivenen yläpäätä auki ja kikatin tulille, toimi ja lämmöt pysyy 120 asteen tietämissä "ILMAN KOPPAA"
Siis onko tämä laji ainaista säätämistä, pääseekö näillä ollenkaan ajamaan edes tankillista ilman ettei ole joku päin hemmettiä?
Lisätään tähän vielä yksi huomioitu asia tälle päivälle:
Kun käynnistän auton "lämpimänä" niin tyhjäkäynti on tiessään kunnes laulatan sitä hetken pukilla niin alkaa taas sekin löytymään.
Onko normaalia että bensaletkussa kulkee kuplia? Jos ei niin mistäs lähden etsimään sille selitystä?