Päävalikko
valikko

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit valikko

Aiheet - Pepess

#1
Tällä hetkellä näyttää, että viimekauden 2024 FTT stanukonetta (17,5) on hankalasti saatavilla. Olisi erittäin toivottavaa, että säännöt ja ajettavat luokat saataisiin selville mahdollisimman pian, että uudet ja vanhat kuskit tietäis mitä pitää hankkia, jos haluaa ajaa FTT ensi kaudella.

Ajetaanko tuleva kausi edelleen yhdistetyllä stanuluokalla (vanha stanu + pro stock) vai palataanko vanhaan jakoon TSS, TSP, TSM?

GT2000 luokan eilisessä ekassa kerhokisassa, joka ajettiin vanhoilla 21,5 Hobbywing Justock FTT koneilla oli jo 13 ilmoittautunutta.