1
Keskustelua kaupankäynnistä / Vs: Risut & ruusut
« : 01.08.13 - klo: 22.23 »
Ostajalle Pexter ruusuja ölpän kera

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Kiitos neuvoista
Käy silti vaikka Asson jouset hiukan lyhyemmät kuin TS2:n, vai onko ?
Kyllä ne käy, Asson jouset on pidemmät kuin TS2:n. Mulla on edessä asson siniset jouset ja UR50 öljyt,
takana on asson hopeiset ja UR45 öljyt.
Käy silti vaikka Asson jouset hiukan lyhyemmät kuin TS2:n, vai onko ?
Normi säädettävät ja Asson jousia kävinkin Rcm:n sivuilta etsimässä ja tämmöset löysin SC10 varaosista: FT Truck/Buggy rear spring kit n.1582. Täytyypäs käydä mitteloimassa käviskö........
Kyllä noi jouset käy Team C iskareihin ja on kannattava hankinta. Kannatta ottaa sarjat eteen ja taakse.
http://www.rcm.fi/varaosat/team-associated-varaosat/team-associated-sc10/1580-team-associated-ft-truck-front-spring-kit.html
http://www.rcm.fi/varaosat/team-associated-varaosat/team-associated-sc10/associated-ft-truck-buggy-rear-spring-kit-10.html
Auto parani huomattavasti noilla jousilla.
Normi säädettävät ja Asson jousia kävinkin Rcm:n sivuilta etsimässä ja tämmöset löysin SC10 varaosista: FT Truck/Buggy rear spring kit n.1582. Täytyypäs käydä mitteloimassa käviskö........Öljyt Shumacher etu 50W taka 40 tai 45W Erilaisia jousia ois mukava kokeilla kanssa muttei taida löytyä alkuperäisiin iskareihin Teamin valikoimistaMitäs iskareita/jousia ja öljyjä käytätte tässä autossa?
Itsellä on big bore iskareiden vakiojouset toistaiseksi ja aiempaan setuppiin lisähuomautuksena että öljyt on Ultimate Racingin mallistoa.
Big bore iskareissa vai normaaleissa? Big boreihin kuulostaa todella jäykiltä öljyiltä...
Jos normaalit iskarit, niin esim Asson jousia voi käyttää. Jos big bore iskarit, niin sitten esim Losin jousista löytyy valikoimaa...
Öljyt Shumacher etu 50W taka 40 tai 45W Erilaisia jousia ois mukava kokeilla kanssa muttei taida löytyä alkuperäisiin iskareihin Teamin valikoimistaMitäs iskareita/jousia ja öljyjä käytätte tässä autossa?
Itsellä on big bore iskareiden vakiojouset toistaiseksi ja aiempaan setuppiin lisähuomautuksena että öljyt on Ultimate Racingin mallistoa.
Taasen kerran iso kiitos rcm:le hyvästä ja nopeasta toiminnasta. Iso plus myös uudelle myyjälle+1![]()
nyt on mukava käydä kaupoilla
![]()
Tuo EPAlla akun tuhoaminen on mulle ainakin täysin uusi juttu ! Eli jos vaikka Epa 80% tuhoan akut, vaikka säätimestä on valittu Lipo cut off 3.4V/cell ??"Parin" neuvoa antavan jälkeen liittyen edelliseen kysymykseenLyhyesti, on eroja :) ja niitä voi tasoitella säätimellä helposti suuntaan lisää tehoa, mutta siinä vaiheessa kun yritetään ottaa pois se ei ole niin yksinkertaista.onko näin, jos kone ylitehokas ja yrität säätimestä/ohjaimesta saada taas tehoja pois tavallaan "liikaa" kärsii koko paketti ja ei tule toimimaan kunnolla ??
Edellinen säädin+moottoripaketti oli tosiaan LRP:n sxx+8.5 octav. ja ei mitään ongelmaa liiasta tehosta ym..
Ja olenko ymmärtänyt oikein että moottoreissa on myös eroja tehon/tunnokkuuden osalta esim. Lrp-Speed Passion-Hobbywing-DualSky ym.. ym.. ??
EPAlla saa tehoja pois, se on myös tehokkain keino tuhota akut kun lipo cut-off:n huomaaminen on hankalampaa.
Tiedän, tosin oli edellinen Lrp sxx+Lrp 8.5 octa eikä kyllä tällee käyttäytynytMinulla tuupissa Reventon R säädin ja DualSky 7,5 moottori. Tehoja olen yrittänyt pienentää ennakolla ja racing modella mutta edelleen ennenkaikkea lähdössä ja hiljaa ajaessa turhankin tehokas,kiukkunen tai jotenkin tunnoton.
Tiedän 8,5 tai 9,5 moottori sopisi paremmin ja onkin ostolistalla mutta olis kiva tietää mistä johtuu vai onko kyseisen moottorin ominaisuus ????
Sensorin johto on ehjä.
Säädin on kalibroitu ym. temput tehty eli ei pitäs siellä vikaa olla.
Ohjain on Sanwa MX-V
Toivottavasti tästä saipi selvän mitä yritän kertoa
Onko kellään neuvoja/ohjeita antaa säätimen arvoihin ja seuraavan moottorin valintaan ???
Kiitos jo etukäteen
T. Timo
tuupissa pärjää jo 10.5t moottorilla ihan hyvin. Se on varsinkin pehmee ja mukava niin pysyy tuntuma.
2S lipoja, Audi Quattro S.4 koppa, vanteita reilusti ja muuta pientä sälääCorri tai joku krossari viimeistään kesäksi, eikö !!!![]()
NiimpäniinAuto pysyy radalla vaikka parta alkaa harmaantuun43, Huhtikuussa tulee 44 täyteen.
Revi sitten Jerzi siitä, meillä taitaa olla 4kk ikäeroa
Onneksi en ole noin vanha
Jerzi
PS eikait vaan ekapäivä huhtikuuta46v täynnä
Vielä kun saatas innokkaita nuoria lisää meidän kerhoon ettei ihan ukkokerhoksi mene
Ei nyt sentään, 18 päivä...
Joo, ja vaikka joskus radalta vahingossa luiskahtaisikin niin ainakaan tule niin isoja henkilövahinkoja kuin 1:1 vempeleillä
Auto pysyy radalla vaikka parta alkaa harmaantuun43, Huhtikuussa tulee 44 täyteen.
Revi sitten Jerzi siitä, meillä taitaa olla 4kk ikäeroa
Onneksi en ole noin vanha
Jerzi
PS eikait vaan ekapäivä huhtikuuta
Löysin tän vanhan kaipaamani foorumin ;)Ja sisäratakin on jos RC-autoilu kiinnostaa ;)
Tuli kysymys TS2TE:n kasauksessa. Kokosin etupäätä ja asennettaessa tätä:Just huomasin saman, hiukan tulee messinkipaino yli. Aavistus viilalla painosta pois ja hyvä tuli
http://www.rceet.net/alu-suspension-arm-mount-front-weight-2wd-p-1625.html
huomasin, että messinkipaino ei ole itse pinnan tasalla vaan tulee siitä yli. Sen seurauksena tämä:
http://www.rceet.net/susp-arm-holder-front-2wd-p-941.html
jää heilumaan sen painon päälle ja ruuvien kiristys on hankalaa, kun muovi joustaa. En myöskään usko, että sen olisi tarkoitus levätä sen painon päällä vaan olla "yhtä puuta" tuon alu-palikan kassa.
Oletteko laittaneet vaan painon sinne, laittaneet sen kiinni johonkin muualle vai jättäneet kokonaan pois?
Tästähän kehkeytyi mielenkiintoinen aihe. Kiitoksia goosille asiaa valottavasta viestistä ja mainiosta linkistä akkutestiin. C arvon merkitys tuli junioreille toivottavasti selväksi. Selväksi tuli myös se, että akkumerkkien tarroissa voi lukea mitä vain ja siksi kahden akun merkityksellinen vertaaminen pelkän tarrassa lukevan informaation pohjalta on merkityksetöntä.