Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Lattis

Sivuja: [1]
1
Kyosho / Vs: Inferno... mikä? Tunnistusapua tarvitsen!
« : 03.09.14 - klo: 22.16 »
Moro!

Mikähän malli ja vuosimalli tämä on? Pääratas on yllättäen sileä ja uutta huutaa...


2
JQ Products / Vs: JQ Products THERTR
« : 11.08.14 - klo: 17.00 »
Asia selvä. Niin se tuumaili auton kehittäjä itekki, että diffit on tiiviit vaikka tiivisteitä ei olisi asennettu paikalleen. Onneksi tuli kuitenkin diffikotelot käytettyä auki omasta autosta ennen kuin  kerkesivät rattaat ottaa itteensä pahemmin.

3
JQ Products / Vs: JQ Products THERTR
« : 10.08.14 - klo: 18.29 »
Diffikoteloiden ja pohjalevyn välistä kannattaa tarkistaa, että kotelon tiivistävä o-rengas on asennettu paikalleen. Omasta kulkineesta nämä puuttuivat kummastakin päästä. Noh, ainakin on rattaat ajettu sisään hiekkapuhaltamalla...

4
Kyosho / Vs: Kyosho inferno NEO ST Race Spec Truggy
« : 15.08.12 - klo: 21.57 »
Josko tuo kuva näkyy niin siitä saa vähän selkoa miten olen ongelmissa tuon kellon kanssa.

5
Kyosho / Vs: Kyosho inferno NEO ST Race Spec Truggy
« : 15.08.12 - klo: 20.51 »
Kävi ihan sama mielessä, mutta ainakin Answerin kelloa pitäisi saada ainaki 4mm lyhyemmäksi, että sen saisi järkevästi kiini akselille. Se ei onnistu sitten mitenkään. Toisaalta tuo vauhtipyörä on moottorissa aika paksu, että jos asentaisi kapeamman mallin niin sitten nuo muutkin kellot pianaikaa mahtuisivat kierteelle.

6
Kyosho / Vs: Kyosho inferno NEO ST Race Spec Truggy
« : 15.08.12 - klo: 17.52 »
Mitenkäs onko Kyöstillä ihan oma standardi noiden kytkinkellojen suhteen kun alkuperäinen otti ja hajosi, tilasin Answerin perus-kytkinkellon, niin katohan se on noin 4mm pitempi ja ei toivoakaan, että sen saisi kiinni tuohon KE-25 moottoriin vaikka kuinka shimmejä väläppäis.

7
Kyosho / Vs: Kyosho inferno NEO ST Race Spec Truggy
« : 10.07.12 - klo: 19.23 »
Auton mukana tulleessa suomenkielisessä ohjeessa on että alaneulan ohjearvo olisi 6,75 kierrosta auki. Se ei pidä paikkaansa. Itselläni moottori pärähti uutena tulille juuri niillä säädöillä mitkä oli moottorissa vakiona. (Pääneula noin 3 kierrosta auki ja alaneulan ruuvin kanta kaasuttimen tasalla tai hitusen sen sisäpuolella) Kun olin saanut moottorin käymään niin taisin muistaakseni hitusen vielä laittaa pääneulaa rikkaammalle tehdasarvoista, kuitenkin että moottori vielä kävi tyhjäkäyntiä tukehtumatta löpöön. Lisäksi muistelisin, että tyhjäkäyntineula oli vakiona aika isolla eli kun moottorisi ekan kerran pärähtää niin se saattaa vähän ryntäyttää.

Muuten olen onnistuneesti jo reilu kaksi gallonaa päristäny kyseisellä pannulla ja hyvin tuntuu edelleen soivan. Jopa vetokäynnistin on ehjä...

Servot siitä ST:stä menee rikki lähes heti, irroita, asenna paremmat tilalle ja varastoi vakiot vaikka pahan päivän varalle. Tai oikeastaan älä edes varastoi vaan polta ne ettei niistä tule kenellekään harmia.

Kaasuttimen haitarikumi kannattee tiivistää, muuten kaasutin tuntus olevan kohtuu tiivis.

8
Yleinen keskustelu / Vs: Renkaat
« : 11.05.12 - klo: 18.38 »
Osaako joku vinkata mistä ostella 1/8 Kyoshon Neo -truggyyn renkaita ja vanteita. Muutamia kauppoja olen sieltä täältä löytänyt mutta valikoimat ja varastotilanteet ovat olleet aika säälittäviä.

Sivuja: [1]