1
KerhoCup-ratasarja / Vs: GT2000 sääntökeskustelu
« : 08.04.24 - klo: 17.57 »
Moi, omia ajatuksia siipi, kori ja painoasiaan.
Itse pidän edellisen vastaavan ohjetta siivestä hyvänä. Eli 40mm leveys ja 15mm korkeus, mitattuna siiven päädyistä. Toimii samalla siiven poikkileikkaus mittana. Mutta ei tarvitse mahtua ns. mittauslaatikkoon. Tämä sallii joissain autoissa mukana tulevan kaarevan siipimallin. Kuvassa Alfan kaareva siipi jossa korokkeet siivessä.
Auton painoraja on hyvä nykyisellään, siihen ei muutoksia.
Kori nykyisten ohjeiden mukaan ilman painorajoja.
Jari #42, Emppu #1, Arttu #47
Itse pidän edellisen vastaavan ohjetta siivestä hyvänä. Eli 40mm leveys ja 15mm korkeus, mitattuna siiven päädyistä. Toimii samalla siiven poikkileikkaus mittana. Mutta ei tarvitse mahtua ns. mittauslaatikkoon. Tämä sallii joissain autoissa mukana tulevan kaarevan siipimallin. Kuvassa Alfan kaareva siipi jossa korokkeet siivessä.
Auton painoraja on hyvä nykyisellään, siihen ei muutoksia.
Kori nykyisten ohjeiden mukaan ilman painorajoja.
Jari #42, Emppu #1, Arttu #47