Niin on taputeltu kesäkausi päätökseen ja aika yllättävällä lopputuloksella,
ainakin omalta osalta!
Sc-sarjan ylivoimaisesti painavin auto, DESC10, osoittautui todella kilpailukykyiseksi tuotteeksi,
niin krossiradoilla kuin asfaltillakin.

Saatiin Hoken kanssa auto todella vakaaksi ja silti ketteräksi ajettavaksi kesän aikana, jopa niin
hyväksi että oma pää ei aina anna periksi ajaa sitä vauhtia minkä auto sallisi.
Pääpiirteittäin homma eteni kokoajan löysempää jousitusta kohti ja jousiksi jäi siniset eli löysimmät ja
öljyt sitä mukaa haarukassa 45-25ur kelistä riippuen.
Vakaajat sitä vastoin jäi jäykimmät käyttöön.
Diffien kanssa tuli kans askarreltua jonkin verran ja auto tuntu toimivan parhaiten aavistuksen jäykemmillä
kuin ohjekirjan öljyt. Takana 3-4k, keskellä 7-10k ja edessä 8-15k radasta ja kelistä riippuen.
Pivottikeulan tarjoamalla casterin säätö mahdollisuudella kannattaa pelata ja hakea kääntyvyyttä
itselle mieleiseksi.
Sähköistä sen verran, että itsellä oli käytössä orionin R10 nopari ja moottoreina 550 kokoinen 2-pole motti
sekä HW4000kv 4-pole, joista jälkimmäinen tuntuu sopivan tähän tankkiin just hyvin.
540 kannunen 4-pole on pikkasen turhan hento Descin massan alla.
Nytsit lähetään kokeilemaan miten auto toimii sisäradoilla.
Niinku Sami jo tossa edellä kirjoitteli, niin kohtalaisesti tällä pääsi ainakin turun turistimatolla.
Että tämmöstä.
-J-
Ps. Thanks for HobbyFactory and whole Team. It was an awesome season!