1. Jos auto kulkee hitaalla vauhdilla suoraan ja kovalla ei, veikkaisin että diffin tasauspyörästö on epätasapainoinen tai jossain renkaista on väärä aurauskula suhteessa toiseen renkaaseen.
2. Ota auto käteen/pölkyn päälle ja paina kaasua ja päästä kaasu ja katso pysähtyvätkö renkaat ns. samaan aikaan/mikä pysähtyy ekana ja mikä vikana. Jos suurta eroa on niin sitten tasauspyörästössä todennäköisesti häikkää.
3. Aurauskulmat laittaisin aluksi vain kohtisuoraan eteenpäin, enkä lähtisi vaikeasti säätämään 2 asteen aurausta taakse... Siitä sitten kokeilemalla löytää itselle mieluisen auraus kulman eteen/taakse.
Itse pidän että takarenkaat ovat kohtisuorassa ja eturenkaissa pienehkö auraus.
4. Toivottavasti saat aurauskulmat sopiviksi itsellesi!

[/quote]
Tosi iso kiitos näistä hyvistä vinkeistä...
Tässä ollut pari päivää taukoa, kun lapannut tuota porukkaa kylässä... Kun kerta tuossa autossa oli valmiina nuo kaikki aurauskulmat muuten oikein, mutta silmään hiukan tuo korjattu rengas näytti vinolta, niin piirsin isolle paperille kasan viivoja ja siihen 2 asteen vinoviivan ja sillä mallailin noita renkaita. Tuo yksi rengas oli senkin piirustuksen mukaan liikaa auralla ja suoristin sitä hiukan. Jospa sitä tänään pääsisi kokeilemaan että miten kulkee. Pitää vain lähteä ensiksi äkkiä paiskomaan lannoitteet nurmikolle...