1
Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sai sitten sisäradalla pitävät renkaat alle ja viimein testaamaan "kunnolla" - mutta eipä kauan juhlittu. Meni takaa yksi punainen härpäke rikki (toe link?) ja kotona nyt tässä totesin että taisi mennä servokin, vaikka sitä en kyllä radalla auto tutkiessa huomannut. Nyt kun virran ollessa pois kääntää renkaita, ne liikkuu vapaasti, servo ei pistä vastaan kuten normaalisti. Ja kääntäessä, varsinkin hitaasti, häröttää ja "loksuu" tietyssä kohdin. Eli ilmeisesti jokin ratas sieltä sisältä rikki. Hieno homma, autolla kuitenkin tässä vaiheessa ajettu ehkä max 3 tuntia, eikä mitään oikeasti pahoja kolhuja kovasta vauhdista ole tullut Tuolla nykyisellä ei varmaan enää kovin pitkään aja ennen kuin se on kokonaan rikki.
Mutta sikäli kun tuosta vakioservosta noin helposti voi mennä rattaat, niin pitäisi varmaan katsoa tilalle joku metalliratasservo, kunhan löytää sopivan jonka kanssa ei tarvitse liikoja säätää.
Pitäisi myös ilmeisesti samalla huoltokierroksella ostaa black-tason jouset ja vaikkapa kuusikymppiset öljyt iskareihin, kun pienimmissäkin hypyissä hakkaa pohja maahan. En kyllä oikein ole muutenkaan vakuuttunut tämän hyppykyvyistä, todennäköisesti nuo rikkoontumisetkin tuli siitä kun hypyn alastulo muuttui kärrynpyöräksi. Muutenkin tuntuu olevan ihmeen hankala saada alastulot järkevästi.
Mistäs shimmilevyt diffeihin?kuinkas paksuja ne on? Tarttis kovasti sellasia.
Viitteiskö joku linkata ohjeet ton keskidiffin poistamiseen? Joudunko puol autoo purkaamaan sen takia että otan sen pois? Itseni mielestä tylsä vehje kun ei keuli eikä mitään tuon keskidiffin kanssa. Ja voiko 2s lipot pistää rinnakkain? Kunhan ei sarjaan aja :D
Kovaa ajoa vaan mitään ei ole enään tehtävissä jos jo kerran rutisee. Veikkasin että etu diffi menossa jos vain jarruttaessa ja pakittaessa rutisee..