Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - hartge

Sivuja: [1] 2
1
nopeudensäätimen katkasia oli irronnut ja hajosi ajon aikana. mitkä johdot pitää liittää ja miten, että autolla voi ajaa ennen uuden katkaisijan tilaamista? johdot on pun.-musta-valkonen ja nopari hobbywing.

2
HPI / Vs: HPI Savage Flux HP
« : 19.03.14 - klo: 15.54 »
nyt se sen teki, auto hyyty totaalisesti ja ei tiedä enää mitään... esc pukkas ehkä pienenpienen savun, mutta todella olemattoman... no se lähtee tutkimuksiin ja tilalle tilattiin mamba monster2 kun tais olla ainut minkä saa suht nopeesti (ens viikoksi)...

3
Yleinen keskustelu / Vs: Akut ja laturit
« : 09.03.14 - klo: 21.34 »
Emppu ja Jatkoja, eiköhän se ollut kirjoittajalle selvä, että tarvitaan Deans auton päähän. Mutta minkälainen liitin tulee akun päähän, se taisi olla kirjoittajalla hukassa.

Tuossa nyt on tuollainen 4mm liitin+deansit, ehkä jotain tuollaista?
http://fi.eurorc.com/product/5692/eurorc-latausjohto-naaras-deans---4mm

kiitoksia, jotain tuollaista etsinki... hyvä että täältä saa joiltakin apujakin eikä vaan junnujen löpinöitä...(ei herneitä :grin:)

4
Yleinen keskustelu / Vs: Akut ja laturit
« : 09.03.14 - klo: 16.01 »
millasen liittimen tarvin jos tilaan hobbykingiltä parit akut savageen? kun niissä on ilmeisesti tuollainen Discharge Plug: 4mm Bullet-connector... jos joku viittis vaikkapa linkkiä laittaa... savagessahan on ne vakiot deans liittimet...

5
Yleinen keskustelu / Vs: Akut ja laturit
« : 28.02.14 - klo: 20.05 »
Voi olla liittimessä vika.

samoilla johdoilla, ainut mikä vaihdettiin oli laturi...

6
Yleinen keskustelu / Vs: Akut ja laturit
« : 28.02.14 - klo: 19.53 »
lrp: 3s lipo on jostai syystä hukannut keskimmäisen kennon 1,37V miten tuon saa ladattua kun laturi ilmottaa vaan battery vol err/cell connect.. akut ei ole montaa kertaa ajetut ja lipo cutt-offi on ollut päällä...

Tämä sitten omalla vastuulla!
Laita laturille nimh ohjelma ja yritä herätellä tasausliittimestä vain sitä alijännitteeseen päässyttä kennoa ja kokeile välillä lähteekö latamaan lipo ohjelmalla normaalisti.

kaveri kokeili mitata jännitteet ja kaikissa kennoissa oli sama... ja toisella laturilla lähti lataamaan normaalisti... eli taitaa laturi olla entinen...?

7
Yleinen keskustelu / Vs: Akut ja laturit
« : 28.02.14 - klo: 17.54 »
lrp: 3s lipo on jostai syystä hukannut keskimmäisen kennon 1,37V miten tuon saa ladattua kun laturi ilmottaa vaan battery vol err/cell connect.. akut ei ole montaa kertaa ajetut ja lipo cutt-offi on ollut päällä...

8
nuorempi lasitusmestari/lasileikkaaja taitaa olla virallinen titteli

9
HPI / Vs: HPI Savage Flux HP
« : 01.02.14 - klo: 22.48 »
Vakio savage millä pystyy ajamaan 100km/h... onhan se niinku mahdollista. Kyllähän siinä voima siihen riittää.
Mutta se on verrattavissa että laittais 1/1 Grave Diggerin lentokenttäsuoralle ja ajais sillä 300...

 :laugh: niinpä, ainakin mun ajotaidoilla tuo 73:kin oli et auto meni mihin halus, ei sitä vittiny ees kokeilla ohjata...

10
HPI / Vs: HPI Savage Flux HP
« : 01.02.14 - klo: 22.33 »
Eihän tehdaskaan lupaa 2x3S akulla vakioväleillä nyt tuota 100km/h. Eikä vakiorenkaillakaan.. Se nyt on ihan pelkkää mainos höpönlöpöä mitä paketissa lukee  :wink: Unelmiin toki voi uskoa mutta ihan hyvä vauhti toi 73km/h on ja olen kenzun kanssa kyllä täysin samaa mieltä. Tuskin menee kovempaa vakioväleillä varsinkaan talvella kun sä et sitä pitoa juurikaan saa  :wink:

Ja siis on sarjassa vakiona kyllä  :smiley:

jostain oon ollu lukevinani et vaihtamalla 25 rattaan ja phaltline renkaat niin pitäis teorias ainakin olla mahikset sinne satkuun... :azn: tosin olihan joku kirjotellu et 90 nopeuksis alkaa ohjattavuus olemaan jo aika olematonta. :laugh: noh, kuitenkin oon tyytyväinen et yli 70 tuli tauluun ja voimaakin oli viel varastos... enemmän tykkään pyöriä p*skarinkiä ja suditella tolla kun kerätä huippuja, mut pakkohan se oli kokeilla..  :grin: nyt pitäis vaan löytää jostain ainakin yks uus laparengas et pääsis hankeen pelleileen...

11
HPI / Vs: HPI Savage Flux HP
« : 01.02.14 - klo: 18.07 »
2200 moottori ja kuten kirjottelin tuos ennemmin, et lumi hidasti kulkua...sitä lunta kun oli 5-8cm, suti ja kun alko pitoja tai vauhtia olemaan tuli renkaista pizzaleikkurit ja alko keulakin nousta... eikös ne akut tehdasperäsesti sarjas ole? auto on täysin vakio, poislukien tuplaiskareita... ja omat henk.koht enkat mitkä oon päässy mittaamaan...

12
HPI / Vs: HPI Savage Flux HP
« : 01.02.14 - klo: 17.30 »
Huoh..tehdas  lupaa 2x 3s 100kmh eli 6s yhteensä. Vai sitäkö tarkoitat?

no juurikin sitä... oon tottunu puhumaan joko 2s tai 3s akkupareina, kun tällases vakio vehkees niitä käytetään.

13
HPI / Vs: HPI Savage Flux HP
« : 01.02.14 - klo: 17.11 »
Vai että 3s ja 73 kmh..jotenkin en nyt ihan usko.

jos 3s:llä tehdas lupaa sen 100km/h ni miksei vois mennä 73km/h???  :huh:

14
HPI / Vs: HPI Savage Flux HP
« : 01.02.14 - klo: 15.18 »
tänään jäällä 73km/h!!! dirt bonz+3s+25 ratas... täytyy sanoo et oon kyllä tyytyväinen, lunta oli kuitenkin jonku verran haittaamas kulkua...

ja tulihan niitä harmaita hiuksiakin... rantalle olin menos kattomaan paljoko se kulki, niin auto teki täys stopin.. :cry: :angry:ei tienny mitään on-off napista... kylmät väreet selässä ajelin kotia kattomaan missä vika.. kokeilin toisia akkujakin.. syylliseksi osottautu 2 kertaa ajetut akun johdot, vanhat kun laitto niin alko taas toimimaan...

15
HPI / Vs: HPI Savage Flux HP
« : 01.02.14 - klo: 01.43 »
en saanu savagella kun 67km/h mittariin ja armottoman tärinän yhteen renkaaseen... talliin päästyäni huomasin et yks rengas oli alkanu pullisteleen ja jopa revenny yhestä kohtaa.. :angry: eli jos jollain on hpi panther laparengasta ylimääräsenä 1-4 kpl niin saa tarjota...

16
HPI / Vs: HPI Savage Flux HP
« : 07.01.14 - klo: 19.08 »
kannattaa se vaihtaa vaikka ajelee kesymminkin.. omassa tuhosin tuon ja toinen oli jo aika karussa kunnossa kun vaihdoin sen kestävämpään... ja kuitenkin ajelen aika nätistä ilman suurempia hyppyjä ja 2x2s akuilla...

Jos tätä uutta autoa ajetaan 4S akustolla niin tuo HD drivegear tarpeeton? Tässä kartotan samalla omaa tilannettani  :D



Nyt olis ittellkki tilattu savage flux hobbylinnasta. Oon tässä selaillu tätä viestiketjua läpi ja koittanu opiskella... mutta jos joku innokas haluis lyhyesti kertoa että mitä autoon kannattaa heti päivittää? Kestääkö vakiona esim hyppimistä yms. Mistä kannattaa osia tilailla? Kiitos etukäteen.
Kyllähän tämä auto hyppimistä sillee kestää. Kyse on vaan siitä jos tuut tekemään jotain virheitä kun se auto lentää ilmassa  :wink:

Mutta ehkä kannattaa harkita
  • HPI HD Drive Gear
  • Center skidplate
  • Ja joku puhu joskus  paksummista (3-5mm Tvp's)
  • RPMn tukivarret

Ja jo uutena tarkastat ne diffien shimmaukset. Tämä sääntö nyt pätee autoon kun autoon jos on tehdas valmisteinen..

17
Yleinen keskustelu / Vs: Akut ja laturit
« : 03.12.13 - klo: 23.07 »
Onko noista akuista mikään sellanen suositeltava, Team Silverback, Vapex, RFI-battery?
Mistä tällä hetkellä saa suomen markkinoilta parhaiten halpoja 2s ja 3s kovakuorisia lipoja?
Haetko akulta halpaa hintaa vai myös muita ominaisuuksia. Olen testannut penkissä, niin SMC kuin Silverbackit sekä Nanotechit. Kaksi ensimmäistä on antanut erittäin kivat tulokset SMC:n viedessä niukan voiton. Gens Acea olisi mukava testailla, jos niitä jostain käsiin eksyy.

lähinnä halpaa hintaa ja pitkää ikää, mutta ei tokikaan kaikista halvimpia... ja ihan savagen kans montulla/omas pihas kurvailuun, eli ei tarvi olla kisa ominaisuuksia  :azn: nyt on ollu pari lrp:n akkua ja ihan ok ovat toimineet, tuota silverbackia varmaan kokeilen seuraavaks, kun sellasta eräs liike mulle tarjos... sitten kun mulla on 4 akkua, niin tuleekin eteen kysymys, millä laturilla vois ladata 4 akkua kerralla...varmaan imaxin/skyrc:n quattro b6 olis hyvä siihen...?

18
Yleinen keskustelu / Vs: Akut ja laturit
« : 03.12.13 - klo: 12.20 »
Onko noista akuista mikään sellanen suositeltava, Team Silverback, Vapex, RFI-battery?
Mistä tällä hetkellä saa suomen markkinoilta parhaiten halpoja 2s ja 3s kovakuorisia lipoja?

19
HPI / Vs: HPI Savage Flux HP
« : 24.11.13 - klo: 17.33 »
dusty motorssin suojapussi on varmaan ens viikolla kotona ja valmiina asennukseen... pitääkö/kannattaako noita rungon reikiä teippailla tukkoon tai tehdä jotain muitakin suojauksia? keskimmäisen pohjalevyn tilasin myös ja akut laitan pussiin...

20
HPI / Vs: HPI Savage Flux HP
« : 04.11.13 - klo: 16.32 »
Dusty Motorssin coveria testattu ja sai kyllä ampua ihan huoletta menemään tuol pihalla hiekkapihalla/metässä nurmikossa vesipasseissakin eikä mitään ongelmia ollut. Laite oli täysin kuiva sisältä eli tuntuisi pelaavan tuo hökötys :)

onko sulla se pohjalevy kiinni? ja meneekö rungon välistä yms. pienistä koloista mitään pussin sisään?

21
HPI / Vs: HPI Savage Flux HP
« : 28.10.13 - klo: 17.08 »
taidan itekkin kallistua tuon dustyn kannalle, saa suojattua myös moottoria yms... jätän sen esc:n hankinnan viel väliin...

22
Keskustelua kaupankäynnistä / Vs: Risut & ruusut
« : 21.10.13 - klo: 18.17 »
arvostellaas vähä itekkin, miten kaupat on menny...

+poppi79 - tavara sitä mitä luvattiin ja kaupat synty omasta tahdosta paikanpäällä
+Sydis - tavara sitä mitä luvattiin ja pakkaus onnistunu
+mcly - tavara sitä mitä luvattiin ja pakkaus onnistunu

---MonsTTer - paketointi onnistunu ja tavara kunnoltaan mitä pitikin, mutta vanteet ja renkaat eivät olleet 1:10 buggyyn vaikka niin olikin puhe!

23
HPI / Vs: HPI Savage Flux HP
« : 20.10.13 - klo: 11.28 »
Hobbywingi on 2-4S. Pitäis sen mun mielestä kestää Savagessa. Riippuu tietenki esim. Moottorista ja renkaista.

moottori on se vakio Flux Tork 2200 ja renkaat vakiot...

24
HPI / Vs: HPI Savage Flux HP
« : 20.10.13 - klo: 11.04 »
2S?? Tarkoitat varmaan 4S...  eli ajat kahdella 2S akulla, yhteensä 4S. Eli toi hpi vapor nopari ei sitä kestä.

jeap, juurikin noin, korjasin sen viestiin.. tuo toinenko vois toimia?

25
HPI / Vs: HPI Savage Flux HP
« : 20.10.13 - klo: 10.43 »
minkä kokonen esc tuohon kannattais talveks hommata? ajatuksena etsiä "vedenkestävä" vähän halvempi malli jota suojata, ettei vakio esc kärähdä...2x 2s olis tarkotus ajella liukkaat. linkeis pari vaihtoehtoa, mikä olis hyvä?

http://www.ebay.com/itm/Hobbywing-Ezrun-Waterproof-WP-SC8-120A-ESC-for-1-8-4WD-RC-Short-Course-Truck-SCT-/251316587349?pt=FR_YO_Jeux_RadioComRobots_VehiculesRadiocommandes&hash=item3a83a2cb55

http://www.ebay.com/itm/HPI-Racing-RC-Car-Flux-Vapor-Pro-Waterproof-Brushless-ESC-106767-/251360940445?pt=UK_ToysGames_RadioControlled_JN&hash=item3a8647919d

26
Yleinen keskustelu / Vs: Noobikysymykset
« : 21.09.13 - klo: 21.11 »
minkä kokonen nopeudensäädin olis paras 540 13t 3300kv harjattomalle moottorille? nyt on 45A, mutta mitä eroa on jos sinne laittais vaikka 50A tai 60A...? 1:10 buggyyn...

27
mä voisin kuuteen tähdätä sinne...

28
onko ketään menos huomenna radalle? pystyiskö kukaan muutteleen asetuksia hsp hobbywing noppariin? pitäis ainakin olla ohjelmoitavis, ei vaan ole vehkeitä millä kattois...  muutenkin olis mukava tulla pällisteleen ja oppimaan uudesta harrastuksesta...

29
Sähköautot / Vs: Right E-Digger 1/10 buggy??
« : 19.08.13 - klo: 11.10 »
Eli parempi pitää normi rattaat. Sanokaas viisaammat ku autos varotetaan käyttämästä yli 3600mah akkua ni miten käy esim 5000mah käytettäessä? Uuteen moottoriin on siihen sopiva noppari mukana.

30
Sähköautot / Vs: Right E-Digger 1/10 buggy??
« : 18.08.13 - klo: 16.12 »
vähän väärä osio, mut kyseisestä autosta kyse.. eli oon tilaamas buggyyn harjatonta 3650 (rc540) 3300kv moottoria ja pinjo on nyt 23t ja diffi 64t.. pidänkö samat välitykset vai voiko laittaa pinjon 26t? tarkotuksena olis saada vauhtia lisää ja vähän voimaakin samalla...

Sivuja: [1] 2