EA Import

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - TeemuR

Sivuja: [1] 2 3 4 ... 19
1
Sunnuntai streami löytyy täältä: http://youtu.be/mHMRtmtvThU

2
Creamframe Oy tarjoaa kisasta livestreamin! Jos ei paikalle pääse niin kisafiilikseen pääsee kisapäivän aamusta alkaen myös täältä:

LTCC stream aukeaa 1.11.2014 ~klo9:00
https://www.youtube.com/watch?v=ozRtqfHaucg

3
Yleinen keskustelu / Vs: Omat RC-Videot
« : 08.11.13 - klo: 12.19 »
LTCC kisoista vähän fiilisitelyä tännekkin:
Lahti Touring Car Challenge 2013 highlights

4
Kuten luvattua;
Lahti Touring Car Challenge 2013 highlights

5
Kiitoksia vaan hyvistä kisoista, kaikki tuntu pelaavan niinku pitääkin. Yleisöystävällinen reedyrace formaatti oli mielenkiintoinen kuskinkin näkökulmasta. Oli hauska taas päästä ajamaan ja hyvin se vanhakin auto toimii, ainakin noilla tehoilla :)

Lahti Touring Car Challenge 2013 Highlights Teaser

Lähiaikoina tulossa kattavampi videofiilistely kisoista kunhan saan pätkän valmiiksi.

6
Yleinen keskustelu / Vs: Omat RC-Videot
« : 22.02.13 - klo: 16.26 »
Tulipa fiilisteltyä vanhoja ftt videoita. Laatu ei päätä huimaa mutta ei pidä keskittyä epäolennaisuuksiin.
FinTrack Tour best of 2007-2009

7
Vapaa keskustelu / Vs: Youtube:sta keskustelua ja videota.
« : 12.12.12 - klo: 17.07 »
Cale, tuus täälä käymään... and this is called

Gamma Ray - Heart Of The Unicorn (Live)



8

Mitkä kulut ja ongelmat? Tosin ratojen materiaalitkaan eivät ole yhteneväisiä, joten säätämistä on joka tapauksessa. Aloittelijan ja kokeneemmankin kuskin osalta on ajamisessa paljon muutakin kuin muutama kymmenys renkaiden osalta, mistä ne kymmenykset ja sekunnit kertyvät - huippukuskit on sitten oma lukunsa.

Ajatushan tässä oli madaltaa aloittamisen kynnystä stanuluokassa ja sallia mahdollisesti myös muita aiemmin käytettyjä renkaita aivan kuten noparikeskustelussakin on keskusteltu kustannusten pitämisessä aisoissa stanuluokassa hyödyntäen olemassa olevaa kalustoa. Ja eihän tässä ole kysymys siitä, etteikö voisi ostaa joka kisaan uutta settiä, jos niin haluaa. Itse ajoin viime sisäkauden FTT-kisat samoilla renkailla ja ei se meikäläisen ajaminen renkaista ollut kiinni :grin:

Mitkä kulut ja ongelmat? Sillon kun joskus ajettiin cs-27 renkaalla ja vapaalla vanne/insertti yhdistelmällä ja ennen kisoja jokaista rataa varten testattiin echon punaset, keltaset ja xenonin keltaset yks osaset ja 2osaset ja erilailla saksitut versiot näistä ja erilaiset määrät lasikuituteippiä vanteen ympärille kiedottuna ja löydettiin se yksi nopea yhdistelmä alettiin metsästämään niitä xenonin keltasia 2osasia joka kiven alta, se oli sitä halpaa touhua, eikö kuulostakkin siltä, vrt tämä nykyinen että saadaa kilpailun alussa järjestäjältä setti renkaita kouraan joilla saa ajaa?

Toinen nuo moottorit, se että vuodessa nykyään ostaa stanussa sen 2 tai vaikka 3moottoria on melko vähän, hiilikone aikaan niittä moottoreita joutui ostamaan sen 10 ja lukemattomat määrät erilaisia hiiliä ja jousia jotta löytyi se toimiva ja tehokas moottori, että siinäkin suhteessa melko halvalla nykyään mennään.

Tais mennä vähän ohi aiheen mutta pisti silmään tuo kulut ja ongelmat :smiley:

9
Tulokset / Vs: FTT VI ja GPT II Raision kilpailu. Tiedoite
« : 11.05.09 - klo: 21.30 »
Komppaan bastia että miten ois jos ajettaisi pitkää rataa tsm luokassa. Sillä erotuksella että omaan silmään enempi houkuttaisi muuten tuo sininen profiili, mutta otettaisiin mukaan myös tuo mutka nro3. näyttäisi ainakin haastavalle ja tajuttoman nopealle läpiajoshikaanille, ja nehän ne rules!

10
Yleinen keskustelu / Vs: Kuvia omista Rc-autoista
« : 21.04.09 - klo: 01.47 »


Tällä uskaltaa ajaa, artwork by s-grafix.

11
Tamiya / Vs: Tamiya TRF 416
« : 20.04.09 - klo: 18.36 »
Pistetäänpä taas pitkästä aikaa setuppeja esille:

http://copter.threewee.com/teemur/setup/416%20Kupoli.jpg

Eipä siinä juuri mitään uutta, yllättäen. Sama basic setup toimii aina, linkkien kulmiin voi tehdä fiiliksen mukaan puolenmillin/millin muutoksia mutta eipä tuossa mitään radikaalia. Ulos lähden käytännössä samoilla säädöillä, ja uskoakseni ne ei siitä paljoa tule muuttumaan  :laugh:

Katsotan mitä lipot ja mielettömät tehot tuovat tullessaan.

12
Tulokset / Vs: Kupolikrossin aikataulu ja erälistat
« : 16.04.09 - klo: 23.12 »
Spoilataan profiilisuunitelmaa:

http://copter.threewee.com/teemur/rc/laukaa09.jpg

jotain semmosta, ehkä, kohta se selviää.

13
Sähköautot / Vs: Hiilikuitu pohjalevyn korjaus
« : 03.04.09 - klo: 19.12 »
Tai sitten ostat multa kesän ajetun 415:sen pohjan, paljon tarjoot?

14
Komppaan bastia, pidetään se hauskuus edes suomessa. En näe mitään hyötyä em ajatellen siinä että kärvisteltäisiin huonoilla akuilla tääläkin, yksikään meidän radoista ei edes vastaa lähellekkään luxenbourgin rataa.

Itse ainakin aijon ajaa samalla autolla sm -sarjan ja em:t myös.

15
Mutta ilmeisesti ei ole vielä varmaa ajetaanko Luxenbourgin EM:issä lipoilla vai ei?

Tosin olisi aika kusetusta julkaista EFRA approved -lista ja silti sitten kieltää niillä ajaminen isoissa kisassa, mutta efra....

Luxenbourgin rata näyttää kivalle, tosin jos lipot ovat kiellettyjä, rupee rata näyttämään paljon epäkiehtovammalle.

16
Kilpailijoiden kanava / Vs: FTTRaceManager ohjelmisto
« : 26.02.09 - klo: 15.25 »
Tuon nostovuoro jutun voisi laittaa niin että vakiona sitä ei näy, mutta lisäasetuksena sen saisi näkyviin.

17
Tulokset / Vs: FTT 2 Kiiminki Tulokset
« : 23.02.09 - klo: 20.16 »
Oli kyllä loistavat kisat! Uusi kisapaikka oli suorastaan loistava, ensivuonna uudellee, sitä ennen BCR(taitaa allekirjottaneella olla kyllä armeija sillon...)?


Kaikki toimi noin 876 kertaa paremmin kuin italiassa! Videotykkitulostaulu oli myös erinomainen kun sen näki myös lavalle, tulokset näki heti kun oli oman erän ajanut loppuun. Rata oli haastava, todella hyvä ja mielenkiintonen ajaa.

Ja vaikka mäntsälän kisapizzat lähelle pääseekin, silti oulussa ne parhaat pizzat on, memo -kastike ftw!

Tonyn finaalikuulutkset oli myös viihdyttäviä, meinasi ruveta naurattaan kesken ajon "millasen trullijunan rytsy tälläkertaa saa aikaan"  :cheesy:

Kiitokset vesalle ja muulle porukalle erinomaisista kisoista!

kuvia? videoita?

18
Tamiya / Vs: Tamiya TRF 416
« : 23.02.09 - klo: 16.43 »
http://copter.threewee.com/teemur/setup/416_ouluFTT2_2009.jpg

Semmosta oulussa. En jäänyt kaipaamaan autoon oikeastaan mitään, kääntyi tarpeeks jne. 2. finaalin hullu puskemin johtui siitä että päivän ajetut renkaat päätivät lopettaa toimimisen kuin seinään, vikaan finaalin laitoin uudemmat alle ja toimi jälleen niinkuin pitääkin.

Luultavasti tuo lyhyt akseliväli ei toimi muualla niin hyvin, itse ajattelin laittaa takaata tuosta millin pidemäksi(siihen missä se aina ennen on ollutkin) jatkoa ajatellen.

En koittanut muita säätöjä kisan aikana ollenkaan, Made taisi koittaa erilaisia iskarin asentoja jossain välissä ja Basti takalinkin kulmaa?     

19
Jees, tulipa tehtyä pitkästäaikaa videoakin:

Youtube:
(note, katsokaa ehdottomasti hq versio, muuten ei saa mitää selvää ja musiikki mössöä..)
Omalle koneelle: http://copter.threewee.com/teemur/videot/koosteet/2009/kuusa09.mov

Kommentteja voi laittaa jos jaksaa.

20
Italiasssa kisat loppu kans, täytyy kyllä sanoa että ikävä tuli kuusankosken mahtavasti hoidettuja kisoja, oikeestaan mistään ei jääny moittimista, kiitokset kisoista viel.

21
Tulokset / Vs: electric indoor european championships 2009
« : 29.01.09 - klo: 23.54 »
Ei stn tää on hienoo!

http://copter.threewee.com/teemur/rc/Kuva(026).jpg

näyttäähän se ihan kivalle... Radan teippaus alotettiin sen jälkeen ku 5ekaa erää oli sukellellu mattojen alle. Eka teipattiin maalarinteipillä ja sama homma jatku ku eihän se millään maalarinteipil pysy kasassa. Joku kerto et teipatkaa jesarilla niin nehän teippas, mutta vaan sauman päältä. 2 ekaa eräkierrosta meni rataa teippaillessa ja lopulta ne oppi jopa teippaamaan sen ja kai se nyt melkeen edes kasassa pysyy.

Pitoa kun alkoi tulemaan rupes löytyyn hyviä pomppuja radasta, suoran alusta pääsee mm mattiksella varikolle lentäen jos ajaa vähän väärästä kohdasta. Aikataulukin meni vähän jälkeen niin se otettiin kiinni sillä että mattikset ajo 6min eriä, eikä siitä kerrottu kenellekkään. Tähän mennessä ehkäpä parasta se että pizzakin myydän kilohinnalla(kinkkupizza 10e/kg) .

Bastilta terveisiä myös.

22
Tamiya / Vs: Tamiya TRF 416
« : 13.01.09 - klo: 15.51 »
http://copter.threewee.com/teemur/setup/416%20dhi-cup09.jpg


Stilo kävikin jos setuppivinkit aika hyvin läpi tuossa. Itse ajoin tuola dhicupissa anti-divella, jotta sain terävimmän reaktion pois kääntyvyydestä ja laskettua pidosta kaatamisen riskiä, suomessa luultavasti missään ei tuota tarvitse. Tai jos auto tuntuu ylivoimaisen kääntyvältä ja reagoivan liikaa, voi tuolla rajoittaa vähän sisäänkääntyvyyttä.

Kuusankoskelle tulevat muutokset setuppeihin ovat varmaankin jotain tämmöistä: eteen c-palat, taakse d-pala(2,5 auruas)ja edestä 0,5mm vähemmän shimmiä hexin ja vanteen väliin. Sekä asson sininen/hopea jouset ja hieman enemmän haritusta.

23
Kiitokset loistavista kisoista jälleen. BCR fiilis on aina vuoden parasta, tätä varten kannattaa jälleen vuosi odottaa!

Vaikka paikka vaihtuikin vanhaan tuttuun, ei se ainakaan fiilistä laskenut.

Kiitokset vesalle vielä loistavista järjestelyistä ja hyvästä majotuksesta!

24
Sähköautot / Vs: HotBodies Cyclone TC
« : 28.10.08 - klo: 17.15 »
Ja jos hihnan kireyttä säätää suuresti diffin kannatinapaloja kääntämällä niin luullakseni myös hb:ssa diffi korkeus muuttuu samalla joka muuttaa taas vetarien kulmia joka taas muuttaa ajettavuutta ;)

Ja kyllä niitä pinjoneita saa, itse ajoin tamiyassa mäntsälässä 110 vetorattaalla ja 18 pinjonilla.

26
On kyllä tasasta vääntöä ja rata on erinomainen, päämutka rules!

Paras sisäbaana Suomessa tähän mennessä, pitokin tuli todella nopeasti ja on pysynyt tasaisena päivän kuluessa. Kaatopitoa odotellessa...
Tilannekuulutksetkin ovat olleet hyvin ajatasalla.

Huomiseen ->

27
Tamiya / Vs: Tamiya TRF 416
« : 13.10.08 - klo: 20.42 »
http://copter.threewee.com/teemur/setup/416%20kastellaun.jpg Matto ja renkaat oli vähän erilaiset kun meillä, saa nähdä milaseksi tuo mäntsälässä muovautuu.

Juttelin Wilckin kanssa tuosta tulevasta world editionista, ja ei sieltä mitään mullistavaa muutosta ole tulossa näillä näkymin.
Muutokset mitä mahdollisesti tulossa uuteen malliin:
-Vakiona lyhyet tukivarret ja leveät kiinikepalat
-Erinäköinen moottoripukki jossa moottori kuitenkin samalla kohdalla, ylädekki ei ota kiinni enään pukkiin laisinkaan, ja keskelle menevä tukipalikka on kiinni kahdella ruuvilla yhden sijaan
-Spooli
-Pitkä, yksiosainen ylädekki
-Mahdollisesti pohjalevy jossa akut hieman edempänä
-Ehkä myös uusi takahihna ja uudet takabulkit joissa diffi millin taaempana, tämä kuitenkin oli kaikista muutoksista epävarmin.

Eli käytännössä tulossa tamiyatyylinen päivitys niin että uuden kuljettajan ei tarvitse ostaa sadoilla euroilla uusia osia uuden auton päälle vaan voi suoraan ostaa viimesimmillä osilla varustetun auton.

28
Tulokset / Vs: Blue Carpet Race 2008 - ideointikeskustelu
« : 01.09.08 - klo: 00.39 »
Isompi kisapaikka kuulostaa loistavalta, isosti porukkaa mukaan myös  :afro:

29
Tulokset / Vs: Blue Carpet Race 2008
« : 18.08.08 - klo: 00.31 »
Radaksi ehottasin lankkuja joiden reunaan mollat, muuhun en vielä ainakaan ota suurempaa kantaa, tsm:ää ainakin tulen ajamaan.

30
Tamiya / Vs: Tamiya TRF 416
« : 17.08.08 - klo: 20.40 »
Käytätkö Teemu muuten minkälaisia c-hubeja edessä?
Minulla ainakin kun on nuo alumiiniset niin rauhoittaa autoa jonkn verran,sitten on ne alkuperäistä löysemmät c-hubit joilla autosta tulee huomattavasti agressiivismpi. Nuo alkuperäiset on sitten tietenkin siitä väliltä,ajelin niillä aluksi,mutta muistaakseni meni tuolla KK:n sisäkisoissa 2-3 hubia rikki. Nuo pehmeämmät kestää mutta niillä autosta tuli taas hankalempi ajettava.
Joten mitä itse käytät :huh:

EDIT:Selvennystä viestiin kun ei oikeen itekkää meinannu ymmärtää :lol:

Itse olen käyttänyt niitä jäykempiä muovisia... En ole koittanut noita alumiinisa ja jos se autoa rauhottaa niin en haluakkaan ;D Mielestäni tamiyassa c-palojen ja takahubien muovisuus on osa auton tomivuutta niiden ollessa ne flexaavat osat ja tukivarsien ollessa jäykät. Pitääpä tosiaan oikein ajatuksen kanssa joskus koittaa niiden löysempien ja jäykempien muovihubien eroa. Itse en ole ainakaan missään muualla paitsi hyvinkäällä kaivannut autoa rauhallisemaksi, tosin hyvinkään rauhattomuuteenkin oli ehkä syynä vääntynyt etutukivarsien takakiinnike...

Laukaan kisoista senverran että märällä kelillä ajoin 415:sella jossa oli asson 30 öljyä, tamiyan keltanen jousi edess, punainen takana ja edestä melko kallellaan iskarit ja takaa melko pystyssä ja diffi edessä... Sadekelin setupit ei varmaan niin oleellisia ole että niistä sheetti tarvitsee tehdä? Kuivalla ajoin tuolla ylempänä olevalla setupilla 40wt öljyllä ja ihan hyvin tuntui toimivan. Panu voi ehkä kommentoida tänne myös omista säädöistään sillä nekin näyttivät toimivan erinomaisesti ja vähän erosivat tuosta omastani.

Sivuja: [1] 2 3 4 ... 19