Nyt vasta luin tämän. Ööh minä en aloittanut tätä ns. " keulimista " kuulosti vaan siltä että losi on heti paketista toooodella huippu laite jota se ei todellakaan hintaansa nähden ole.
Mulla on tässä vajaan 10v aikana ollu aikas monta autoa... tämä on eka kopio. Yllättäen kaikki epäkopiotkin on hajonneet jostakin kohtaa jossakin vaiheessa, aika outoa ilmeisesti joidenkin mielestä
Mutta aiheeseen. En ole autolla vielä ajanut/ käynnistänyt. Tämän teen tulevana viikonloppuna. Lukemasta viisastuneena pistin auton atomeiksi heti kun se saapui.
Diffit otin heti käsittelyyn niistä kun on puhetta piisannut. Laatikko/ auto ei ollut mistään kohtaa märkänä öljystä yms eli siltä osin kaikki oli kunnossa. Toki diffit sisälsi edelleen jotain muuta öljyä kuin mitä sinne pitäis laittaa. Eli ei turha aukasu kuitenkaan. Eteen pistin 7000, keskelle 10000 ja taakse 5000 jos en väärin muista.
Diffin ulostulo o- renkaiden tilalle ostin kunnolliset stefat rc car onlinesta ja mukana tuli myös ohkasempia prikkoja että sai diffin pyörimään paljon herkemmin kuin tehtaan systeemillä. Oli tosi jäykkä. Toki alkuperäsenkin saa herkisteltyä laittamalla ohkasemman prikan o- renkaan ja rattaan väliin mutta toi stefa setti on hyvä.
Pytyn käytin irti ihan uteliaisuuttanittä onko niille aukoille mitään tehty. Nooh olihan niitä selvästi kairattu ja aagtelinkin antaa olla näin talvea vasten ihan tollasenaan. Pakoputken lähtölaippaa vähän kohdistus kairasin paremmaksi ja nyt ei ole pykälää missään.
Ilman putsariksi ostin turtlen aluboxin, sekun vaikutti ihan pätevältä setiltä ja bajan filtterillä. Siihen voi sittenvirigellä pipercrossia tai muuta sukkaa kesällä.
Muuta päivitystä en laittanut vielä, enkä aio kovin paljoa laittaakaan. Jotin tietysti joutuu vahvistaan mutta sen näkee sitten kun alkaa kunnolla ajamaan.
Auton mukana tulevat alurunko jäykkärit ja ohjauslikkien levyn toki laitoin kiinni. Ja joo tein pohjaan 5mm alumiinista diffibokxien kohdalle vahvikkeet. Näitähän saa ostettuakin mutta värkkäsin ne ite.
Katotaan viikonloppuna mitä tapahtuubi