Puoli gallonaa tuommoisella on tullut tässä vedettyä.
Ihan ok peli, tosin paremmasta ei ole edes tietoa, itselleni kun hommasin tuon ensimmäiseksi autoksi.
Nelivetoisena pääsee vaikka ja missä, kulkee nykyiseen tarpeeseen ihan riittävästi.
Omaa tyhmyyttäni on ollut pariin otteeseen seisonnassa kun osia on odoteltu postista, jälläreitä kun ei ole kuin hobbylinna.
Vaikuttaa kestävältä peliltä, ajettu hiekalla, kiikuttu mäkiä, ajettu kivikossa, hypitty ja pannutettu kunnolla.
Jos tuollaisen hommaa niin kannattaa tilata samalla sylinterimallinen ilmansuodatin, orkkis ahdistaa ilman saantia. Auto oli muuten paketista otettaessa valmis ajoon, sisäänajoon valmiiksi rikkaalla, ja sisäänajon jälkeen jonkinmoiset säädöt sai helpolla aikaiseksi ilman suurempaa kokemusta kaasuttimista.
Jos kuvittelee ajelevansa pääosin asfaltilla, on ohjauksen servo vähän munaton kun renkaat ovat varsin leveät ja pitävätkin kohtuudella. Seuraavaksi olisikin jämymmän servon hommaus edessä itsellä, samoin erilaiset renkaat vaihtelun vuoksi.
edit: ja lisäyksenä että hobbylinnasta tuleva auto on
HB Lightning GT10 sport eikä
GT10, jossa on alumiinisia tukirakenteita toisin kuin tossa sportissa jossa ovat komposiittia, alusta levy on Sportissa ainoa alumiininen osa.