Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - nilsson

Sivuja: [1]
2
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« : 28.04.08 - klo: 14.35 »
Ensi savut otettu. Kone lähti hyvin käymään ja pienellä säätämisellä pysyi käynnissä. Tankillisen verran tuli testailtua ja vaikuttaa lupaavalta. Etulaakeri näyttää vuotavan joten se menee vaihtoon jossain välissä.

3
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« : 25.04.08 - klo: 11.48 »
Roger, toi setuppi olikin jo tallessa.

4
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« : 25.04.08 - klo: 10.57 »
Joko innokkaimmat ovat ehtineet hakemaan sateuppeja kohdalleen diffien ja iskarien osalta? Sen mitä ulkolaisia foorumeita selailin, niin aika laaja skaala tuntui olevan molemmissa. Diffiöljyjen osalta löytyi suosituksia alkaen 30k/10k (e/t) aina 100k/30k asti. Iskareissa 400-1000 taisi olla hajonta.

6
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« : 08.03.08 - klo: 12.11 »
Onko tietoa että Futaban S9451 olisi poistuva malli kuulin vaan sellaista huhua. Eli pitäiskö suoraan laittaa molemmat S9351?

S9452 on korvaava malli. Jos hinta on kohdallaan, niin S9351 on hyvä valinta myös kaasuun/jarruun.

7
no en tiiä... jossaa oli jotaa tollasta.. :tongue:

Olisit mielummin hiljaa kuin heittelisit hatusta noita juttuja.

8
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« : 29.01.08 - klo: 12.09 »
Jees, siis sen älysinkin ettei sillä kilpaa saisi ajaa, muuten vaan oli mielessä kun ei tonne krossaradallekkaan tule oiken sillä lähettyä.  :undecided:

Sopisikohan RC-Garagen rallygame-kitti Infernoon pienellä modaamisella? Vaihdetta siihen ei kuulu, mutta muuten buggyn saisi katukelpoiseksi.

9
Vapaa keskustelu / Vs: Playstation 3
« : 27.01.08 - klo: 18.40 »
Mutta jos käytössä on langallinen headset,splitfishin frag fx ohjain, ja perus ohjain laturissa niin ei riitä 2 usb paikkaa :laugh:

Jos paikat on kortilla, niin normi ohjainta voi ladata vaikka läppärin usb-portista.

10
Sähköautot / Vs: Tamiya Ford F-350 High Lift
« : 26.01.08 - klo: 22.03 »
On muuten hieno laite! Näyttää vähän kerman väriseltä, onko näin vai peilaako aurinko?

Väri on kerma tai vaalea beige, harmi kun kuvissa ei oikeen näy.

11
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« : 22.01.08 - klo: 22.11 »
Jos lukee tuosta jokunen viesti ylöspäin niin muunkin näköisiä ajatuksia jotkut heittivät..Mutta jos tuntuu että esim. toi mun auto on liian kova pala luokkaan missä käsittääkseni ajeltaisiin suunnilleen ajamisen ilosta, niin voin toki jäädä pois..

"Ihan puhdas läppä" taitaa olla suora lainaus siitä viestissä missä c8:t otettiin mukaan keskusteluun. Sen jälkeen karattiin pellepeloton-osastolle. Toki jos todellista outlawia haluaa, niin kaikki kynnelle kykenevät vaan viivalle.

12
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« : 22.01.08 - klo: 21.57 »
Kerhoilloissa Inferno GT ReadySetin (439e Kyosho Pro Shop) ostaneet saavat -15% varaosista

Eli ennen kamppista, sen jälkeen tai muualta autonsa ostaneet eivät tuota alea saa?

13
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« : 22.01.08 - klo: 21.51 »
eli kaikki muut sallitaan paitsi c8?

GT/RallyGamesta ymmärtääkseni oli kyse outlawinkin kohdalla.

14
Kyosho / Vs: 1:8 GT onroading
« : 19.01.08 - klo: 23.50 »
Toiset tykkää että kaikki sallitaan ja toiset siitä että ajetaan autoilla lähes suoraan paketista.

En mä kilpavarustelua kaipaa. Enempi olin huolissani ettei mielenkiintoinen luokka mahdollisesti löisi läpi liian tiukkojen rajoitusten takia. Sama riski on toki olemassa jos kädet on täysin vapaat kaluston suhteen. Itselle huvikurvailu on kuitenkin skabaamisen edellä intresseissä. Propsit siitä että ylipäätään jaksat tehdä duunia asian eteen.

15
Kyosho / Vs: 1:8 GT onroading
« : 19.01.08 - klo: 20.34 »
Toivottavasti ei mene kinaamiseksi sääntöjen osalta kuten Sharkkien kanssa tuntui käyvän. Omalla kohdalla se ainakin vähensi kiinnostusta merkittävästi.

16
Polttisautot / Vs: polttoaineitten sekoittaminen
« : 19.01.08 - klo: 20.26 »
Laitetaampa pojat vielä OT:na keskusteluun Risiiniöljy.
Risiini on erittäin voimakas myrkky, joka pystyy tappamaan ihmisen jo 70 mikrogramman annoksena. Se on 6000 kertaa niin myrkyllistä kuin syanidi. :shocked:

Alkaa olla puurot ja vellit pahasti sekaisin, risiini ei ole sama asia kuin risiiniöljy.

17
Kyosho / Vs: 1:8 GT onroading
« : 19.01.08 - klo: 10.50 »
Muut moottorit ei mee suoraan tähän alustaan. Joutuu tehä alustaan uudet reiät moottoripukeille.

Kyosholta löytyy pukit normi koneita varten. Tästä ainakin sai kuvan että niillä onnistuu ilman lisäreikien tekoa.

18
Hobao / Vs: HoBao Hyper ST
« : 27.08.07 - klo: 10.43 »
Semmonen oli vielä kysymys, että mitenhän sais jarruihin enemmän tehoa?
Servona on jo Futaba S9451, joten ei siitä pitäis kiinni olla, mutta ei vaan riitä jarruteho.

Sama ongelma oli Hyper 8 RTR:n kanssa. 9451:ssä kyllä riitti voima, mutta RTR-radiossa ei riittänyt liikerata. Apu löytyi radion vaihdosta, EPA-säädön myötä löytyi kaivattu jarruteho.

19
Polttisautot / Polttiskrossikoulu Lavangossa
« : 23.08.07 - klo: 21.42 »
Jälleen iso kiitos. Erityisesti Artolle ja Jarille(?) säätöavusta ja nostajille ajamisen mahdollistamisesta.

20
Polttisautot / Vs: Hyper 7 -> Rally Game?
« : 14.08.07 - klo: 15.07 »
Kuvat ja kaikki mahdollinen lisäinfo kiinnostaa kovasti. Koria on metsästetty, mutta sedanin istuvuus mietityttää takaiskaritolppien takia.

21
Polttisautot / Vs: Polttiskrossikoulu Lavangossa
« : 09.08.07 - klo: 21.56 »
Iso kiitos vetäjille ja nostajille. Molemmat olivat suureksi avuksi.

Sivuja: [1]