Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - cbob

Sivuja: [1]
1
Jees, no laitoin just ne alkuperäiset muoviset tulemaan kun eivät kovin hirveitä maksa. Jos eivät kestä nekään ni varmaan se on noita FLM:iä sitten osteltava. Tattis.

2
No omasta kokemuksesta voin sanoa että FLM cvd-vetarit on ainoat teräksiset mitkä kestää harjattoman tehot. :tongue:

Eikö nuo oikeasti käy kun FLM:n omien A-varsien kanssa, vai onko tuo jotain turhaa mainoshorinaa? Mulla olisi Hot Racingin alumiiniset varret tuossa eikä erityistä tarvetta niitä vaihtaa.

3
Sähköautot / Stampedessa CVD-vetarit, harjaton ja lipo
« : 18.12.08 - klo: 11.56 »
Onkohan joku saanut noita CVD-tyyppisiä vetareita kestämään enemmillä tehoilla? Aikaisemmin samaisella Novakilla ja NiMh-akulla nuo vielä jotenkuten kestivät (joskin ne pinnit sieltä nivelistä kyllä lenteli melkein joka ajokerralla), mutta nyt polymeerin myötä on murusina milloin mikäkin osa sitä akselikokonaisuutta. Onko se nyt vaan uskottava ettei onnistu ja hankittava tilalle ne alkuperäiset muoviset vai onko olemassa jotain oikeasti hyvää ratkaisua?

4
Sähköautot / Vs: NiMH-kennojen elvytys?
« : 14.10.08 - klo: 19.31 »
Selvä pyy, kiitos vinkeistä. Ihan itsestään nuo ei nolliin menneet, vaan vähän epäonnisen liittimenvaihdoksen seurauksena. Satun omistamaan peruslaturin, jonka kuoressa koreileva kuva alkuperäisliittimen navoista on tasan väärinpäin, siis plussa on miinusta ja päinvastoin. Vaihdoin latausliittimen Deansiin kuvaan luottaen, mutta aika äkkiähän se sitten selvisi mistä kiikastaa. Akku vaan otti tuosta parinkin minuutin negatiivisesta latauksesta vähän itseensä.

5
Traxxas / Vs: Traxxas Stampede
« : 14.10.08 - klo: 12.11 »
Väittäisin, että ei ole tuo XL-5 ihan kunnossa. Omani on alunperin samaa mallia ja Novakin harjaton motti paikallaankin pyörii hexistä ihan olemattomalla voimalla. Ei myöskään pysy alamäessä paikallaan oikein mitenkään, vaan valumaan lähtee.

6
Sähköautot / NiMH-kennojen elvytys?
« : 14.10.08 - klo: 12.08 »
Nyt on päässyt käymään niin, että seitsemästä 4.3 Ah:n NiMH-kennosta on pari purkautunut ihan tyystin jännitteettömiksi, näyttäen siis pyöreää nollaa volttia. Loput olisivat ilmeisesti ehjiä, joten mielellään ainakin yrittäisin tehdä noille hajonneille jotain. Ainakin NiCD-kennoja voi tietääkseni tavallista latausjännitettä suuremmalla jänöllä herätellä, päteeköhän tämä NiMH-kennoihinkin?

Sivuja: [1]